Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Bums eller knude??
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 15:56

Hejsa


Er det muligt at få en bums på øret??

Jeg taler her om bagsiden af øret, helt nederst lige over øreflippen.


Jeg har en bumse/knude lignende ting, og det gør ondt, når man rører ved den, som når man rører ved en bums, der er total moden.


Jeg har ikke opdaget den før i dag. Og den er rimelig stor. Og hård.


Jeg kan ikke helt finde ud af, om det er grund nok til at gå til lægen.


Hvad mener I?



Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vent tre dage
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 16:11

så ved du om det er en bums eller noget andet.


Har du ringe i ørerne, så kan det nemlig være en betændelse, der har sat sig der og det føles ligesom en bums.


Puskin

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggg
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 17:22
du kan få bumser alle steder, jeg har haft bumser steder man ikke kunne drømme om. pt. er det en inde i næsen.

Venlig Hilsen

Anni og Hannibal!!

Klik dig ind på min hjemmeside

Åengensponygård

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bums eller...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 17:41

Ja, jeg har huller i ørerne, men "bumsen" sidder ikke på øreflippen, men oppe på det hårde... altså selve øret. Så jeg tror ikke, det er betændelse.


Men hvis man kan få bumser alle steder så må jeg hellere se tiden lidt an.

Måske man føler sig en smule dum, hvis man kommer til lægen og får at vide, at man har fået en bums...



Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps det
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 18:27

... kan sagtens være en bums. Kan du ikke komme til at se den, evt ved hjælp at to spejle? Eller en hjælpende hånd?


Jeg har selv haft en stor bums bag øret engang. Den sad lige der i "hulningen" bag øreflippen.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ork ja...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2007 20:50
Ork ja det kan sagtens være en bums. Jeg har haft bumser på øret flere gange, det gør så ondt.

"Knuder" der ikke er betændelse i gør som oftest ikke ondt.


Hilsen fra LISE


HUSK: Aldrig Atamon (Natriumbenzoat, E 211) til MUK på hestens ben!
Det er en udbredt misforståelse at bruge Atamon, der virker mod MUG. MUK er fremkaldt af bakterier, MUG er en svamp!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider