Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Køleskab en eller 2 kompressor?
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 11:11

Kæresten og jeg skal have et nyt køleskab.

Vi har pt kig på et fra LG, som er super cool og opfylder samtligt af vores krav...lige udover at der kun er en kompressor i.

Jeg har altid lært at der helst skal være 2 kompressore i.

Har i erfaringer med om det er "ligegyldigt" om der er en eller 2?

Derudover kender nogen af jer til LG køleskabe. Jeg har aldrig set et fra dette mærke, så vil lige hører om nogen har noget at sige om det.

Mvh. Tine

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil mene
Forfatter: 
Dato:  16-08-2006 13:27

Jeg vil mene at det kan være ligegyldigt. En kompressor kører sikkert mere end to, men med to er er så også to som kan gå i stykker.

Hvis det ellers har et fornuftigt energiforbrug og lydniveau, så ville jeg ikke tænke alverden over antallet af kompressorer.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det er et køle- fryseskab
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 15:19

du skal have, altså eet skab delt i køleskab m. "egen låge" og fryser m. "egen låge" - hvis du forstår , så vil jeg sige 2 kompressorer. Dette tillader at du kan slukke for køleskabet (f.eks. ved længere fravær fra hjemmet) og stadig have fryseren tændt. Eller du vil afrime fryseren og have køleskabet kørende.

Det kan du ikke hvis der kun er een kompressor. Så er der tændt eller slukket for begge enheder på een gang.

De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd

det køleskab
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 15:30

vi har kig på, der er kun en kompressor i, men tilgengæld kan man skrue op og ned for graderne i både køleskab og fryser. Men selvfølgelig ikke slå helt fra.

De eneste køleskabe jeg har set med 2 kompressore, de er helt enormt dyre kontra hvordan de er indrettet.

Forresten ja, det er køl/frys vi skal have.

Mvh. Tine

Så er der nyt i ridemærke tråden!!! Kig nederst i den.

Vil du have ridemærke 1, 2 samt klar parat start i distr. 1,2 eller 3. Se her: www.heste-nettet.dk/fo...92/403992/

0
0
Svar på denne tråd

Køle-fryseskab
Forfatter: 
Dato:  18-08-2006 23:04

Jeg vil også anbefale 2 kompressore, hvis det er en køle-fryseskab.

Vi er glade for vores Gorenje. Der er fryseren nemlig nogenlunde stor. Og prisen var rimelig.

Du kan spare meget ved at sammenligne priser. Og flere har "prisgaranti". Jeg mener at det var i Elgiganten at vi købte vores (med "prisgaranti").

Jeg fandt samme køle-fryseskab et andet sted, men vi fik det til samme pris hos dem.

Jeg brugte blandt andet www.hvidevarepriser.dk/ til at sammenligne priser.

- Yuki

Med den lille salathest - nu med klips i benet

www.rigola.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider