Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hej gamle .
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 16:44

Syntes bare lige at jeg ville sige hej til alle jer gamle mennesker der sidder her inde og keder sig .

Hvad har i så lavet idag ? :b

Jeg har bare været i skole og kedet mig.men det skal der jo også være plads til ? ikke ?

Haha jo det kan jeg godt sige jer .

Helene ;P

0
0
Svar på denne tråd

gammel krampe
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 16:52

Jeg gamle stivbenede krampe har undervist de kære børn, og slæbt vandspande med mine gigtkrogede hænder, og kørt wrap og halm på trillebøren med min gamle slidte radbrækkede ryg.

Nu sidder jeg inde i varmen og gasser mig, og skulle se noget på fjernsynet, men jeg kan ikke finde rundt i det dersens nymodernes tingeltangel satelit-halløj, og nu er der ingenting der virker mere - ikke engang fjernbetjeningen, så nu har jeg slukket igen og koncentrerer mig om internettet i stedet for.

0
0
Svar på denne tråd

Hvem vover
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 17:35

at vække mig midt i vintersøvnen ;-D

Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd

Tidligt op...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 17:51

Jeg stod tidligt op, for at køre på arbejde... har jo dog ikke nået pensionsalderen endnu Selvom det er tæt på.

Så kørte jeg hjem for at kigge i mine meget nødvendige reklamer, for at finde frem til bogudsalget. Der slæbte jeg så min gamle krop i min gamle bil ind til byen, for at gå en stille tur i gågaden i det fine vejr

Så skulle jeg lige en tur ind til optikeren. Øjnene er jo ikke helt, hvad de har været og så bagefter i Føtex, som jo heldigvis ligger lige ved siden af den p-plads, hvor min gamle bil stod, så min gamle krop var fri for at slæbe alle varene ret langt

På trods af at jeg bor på 2. sal, fik jeg heldigvis båret varene op i hel stand og jeg gik kun en gang. Skal jo nødig overanstrenge mine meget gamle og trætte ben *GGG* Og lige siden jeg fik pakket varene ud, vasket op, og satte mig ned for at læse mit nyindkøbte ugeblad, har jeg siddet stille

Og nu skal jeg i bad. Det har været en hård dag for min gamle krop.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
0
0
Svar på denne tråd

Du kan få et slag med håndtasken kan du
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 18:09
Hvad laver du på di gammles forum?
Eller een med æ kryk da!

Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Knasende gammel
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 18:12

Jeg blev nød til at få det gamle skrog lidt op i omdrejninger i dag. En temmelig chokerende oplevelse. Smeden skulle komme og jeg ville gerne have ordnet stalden inden.

Altså måtte jeg undvære mine halv-vejs kaffepauser - der er mange halv-vejs'er.

Boks-halv-vejs'er. Halm-halv-vejs'er osv.

Efter et par hyggelige og - for mig - afslappende timer sammen med smeden, så måtte jeg have hanket op i mig selv igen. Boons skulle sadles op og vi skulle i ridehal.

Heldigvis er jeg westernrytter og Boons er ved at blive genoptrænet, så jeg skulle bare sidde stille og ikke lave det store.

Så slæbte jeg mig hjem igen og så var der lige...

Brændet, der skulle hentes - wrappen, der skulle køres ind - møddingsvognen, der skulle tømmes - hegnet, der skulle laves og de andre småting, der ikke kunne vente.

Nu sidder jeg så og overvejer at tagen en slapper.

Love your horses - they deserve it
www.lkhorses.dk
Proud owner of: Boons Prediction
0
0
Svar på denne tråd

Eeih de unge mennesker
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 18:49

Affødt af denne tråd bevægede jeg mig lige ind i ungdomsklubben: JHN

*G* Se lige her mine ældre med-ænder hvad ungdommen nu til daws laver i hestestalden:

www.heste-nettet.dk/fo...97/526797/

Jeg vil ikke prøve:

1. Først laangsomt buk ryggen ned, åbne striglekassen

2. Tage posen med elastikker

3. Efter 15 min. besvær med at åbne posen pga. gamle stive fingre - bib efter hjælp

4. Ret ryggen op igen

5. Finder ud af at staldmissen roder i din håndtaske og ræk ud efter stokken

6. Stokken er væk... ? - Stokken har din gamle ganger taget...

7. Nå men hvad var det nu vi var ved?

8. Jo gebisset ud, og på med elastikket på tungen... vupti så følger man med ungdommen igen...

Hey, dette er de gamles forum, med rollatorer osv. gamle stabile heste og vi kan ikke have det friske ungdomssnak herinde... Vi er gamle og har gamle heste...

Dejlig tråd... jeg beklager meget hvis jeg har smurt for tykt på, men jeg var så godt igang... hehehe. Det må være et alderdomstegn "rynke-smiley"

Kan I have en god aften...

0
0
Svar på denne tråd

Total grin
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 19:53

Berta

Elastik om tungen, ja ved I nu hvad. Da jeg var ung gjorde man slet ikke den slags ting. Dengang arbejdede man nemlig hårdt, og der var ikke tid til pjat

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Højdepunktet
Forfatter: 
Dato:  01-03-2006 22:17

Lavet i dag?

Jamen, jeg har eks. været ved at køre galt.

Årsag: forsøg på at tilbageholde et latterbrøl over Emma`s begejstrede udbrud på vej til børnehaven:

" Se mor, de 2 ternede Sjællands-ponyer står nede ved deres legehus"

(Shetlandsponyer, rødbrogede og læskur)

0
0
Svar på denne tråd

Det knirker og det brager
Forfatter: 
Dato:  02-03-2006 00:04

.. For jeg skal til eksamen i morgen ...

3 timers skriftlig prøve - uden bøger!

Eksamen i patologi.

Så jeg har siddet på min flade og læst - og læst og læst ... og forsøgt at indhente det forsømte!

Det ER jo ikke så nemt, så man lider af begyndende senildemens - og samtidig skal forsøge at holde hus, hjem og arbejde ...

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider