Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Nye pensionærer...
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 08:30

Min kæreste og jeg har en drøm om engang at eje en hestepension, og søndag kom vi et lille skridt på vejen.Vi fik de første to heste..(tror jeg nok de kaldes).. til opstaldning.Og sikke nogen.

Må tilstå jeg har det med små heste som med små hunde...de siger mig ikke så meget..meeen...nu har jeg en dansk/svensk

gårdhund...og to bitte lille shetlandsponier i stalden.

De har fuldstændigt stjålet mit hjerte...Da vi åbnede traileren og jeg så de stod der...de bette kræ...ja , så smeltede jeg totalt.Har fuldstændig glemt at jeg ikke er til så små heste.

Hvor er det sjovt som man kan skifte mening i løbet af nul komma dut...og ens begreber lige bliver vendt op og ned...Kiggede til dem en million gange i løbet af søndagen..bare for at nyde synet...hvor er de dog kære...

Vh Helle...(nu også vild med shetlændere )

0
0
Svar på denne tråd

så sandt så sandt
Forfatter: 
Dato:  13-02-2006 14:03

Jeg kan kun give dig fulstændig ret. Jeg troede heller aldrig at jeg skulle komme til at holde af det bette skidt, men de har taget mit hjerte fuldkommen.

En meget lille hest, med en enorm stor personlighed. Jeg kan tilbringe timevis med mine, om dagen, det gjorde jeg ikke på samme måde, da jeg kun havde store.

mvh. Merete

Freja, ualmindelig godmodig shetlænder hoppeføl sælges.

0
0
Svar på denne tråd

velkommen
Forfatter: 
Dato:  14-02-2006 08:52

i klubben af os "gamle" som bare elsker de små, havde det lidt ligesom dig med små heste

Idag giver de mig så mange sjove og afslappende timer, nogle forstår ikke hvad jeg som voksen vil med dem, men jeg elsker

dem for deres personlighed

Jeg kan sidde timevis i boksen med en kop kaffe mens de nusser mig

jeg kan ligge på græsset og tage solbad mens de vader hen over mig

jeg kan gå nogle dejlige ture, det er jo sundt, og så er det da dejligt at have dem og hunden med

UHA UHA når først sådan en har kigget på en med sine vidunderlige

øjne er man bare fortabt, men det giver nogle oplevelser som er ubeskrivelige

Held og lykke med dine nye pensionærer, men pas på, for de er godt nok nogle tidsrøvere

Mvh Gunvor

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider