|
|
| Lån mig din ønskeseddel |
| Forfatter:  |
Kirsten Ø |
| Dato:  |
01-12-2005 19:24 |
|
Så er tiden kommet, hvor familie og venner rykker en i øret hver gang man taler med dem. "Kommer der ikke snart en ønskeseddel?" Det er et tilbagevendende problem hvert år, og det bliver ikke bedre af, at jeg har fødselsdag så tæt på jul, så den skulle jo helst se ud af noget. Men ak - det eneste jeg kan komme på at jeg mangler, er et par nye gummistøvler.  Må jeg se, hvad DU ønsker dig? Det kunne jo være der var noget jeg slet ikke vidste at jeg også ønskede mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa.. |
|
|
Jeg har vist sådan ca 3 ønsker. Brødkasse Springform Kaffemaskine Ja, det er det jeg, indtil videre, er kommet i tanke om.
Køb billigt her Medlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøger i lange baner |
Randi Grønbæk |
01-12-2005 19:40 |
|
står på min ønskeseddel, men den bliver der til gengæld ikke noget af - vi har nemlig købt en lejlighed og flytter den 17. december, så i stedet for at købe julegaver forsøger vi at begrænse skaden, når lånekontrakten skal skrives under. 450.000 er trods alt også en slags penge - specielt når det er euro  Ellers kunne jeg også hurtigt finde på en Stokke stol til kontoret, et lækkert varmt tæppe til sofaen, jeg mangler også en lampe til biblioteket, et par ildfaste fade var da heller ikke af vejen og måske et par gode dvd'er. Godt/lunt/frækt/sødt/pænt undertøj kan man vel altid finde plads til. En brevkniv har jeg på kontoret, så den savner jeg faktisk herhjemme indimellem. En håndklædevarmer burde jo være standard på alle badeværelser, men er det ikke altid. En ny brødkurv ville faktisk heller ikke være af vejen. Nå men ... god jul 
Venlig hilsen Randi G. Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaver... |
Deerhunter |
01-12-2005 19:59 |
|
Du kunne jo gøre det nemt. Hvad med at ønske et lækker smykke? Hvem gider købe gummistøvler som gave? Deerhunter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker 2005 |
m |
01-12-2005 20:09 |
|
Marimekko (sort eller pink) Taske, hånsklæder, dug eller sengetøj Bøger Nyeste John Grisham på dansk Kongemordet af Hanne Vibeke Holst Den store hestebog - Kvickly 149.- Undertøj Change Sportsbh fra Magasin (Gerne gavekort) Heste udstyr Reflekser til Omalley (til benene) Køreliner til hest Læder ridestøvler Smykker Frit valg - Sølv eller hvidguld Lamper Karlsvognen fra Piet Hein Små glaspendler fra PH
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beklager |
Kirsten Ø |
01-12-2005 20:21 |
|
Smykker egner sig ikke, når man skal hente heste på folden. Det gør gummistøvler derimod. Jeg er mere praktisk end romantisk anlagt - men ellers tak for indputtet. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julegaver. |
|
|
Min ønskeseddel: -Har lige købt nye gummistøvler 128,- ) * køreliner til hest. * Western- sadel + trense. * Parfume. * Chokolade smelter fra OBH. * Ny mobil. * Gavekort til f.eks: Byggemarked,hestebutik,matas mm. * Abonnement på f.eks Equipage. * Smykker. * Undertøj. Håber der er noget her der kan inspirere dig . Mvh. Karina. www.d-image.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| og når DU har læst den, Kirsten... |
atengstedt |
01-12-2005 20:45 |
|
...må JEG så låne den?? :-D Jeg har i årevis ikke ønsket mig noget som helst ud over at vi snart kom igang med det nye hus..dét er vi så nu - og gummestøvler har jeg allerede - næsten nye endda! :-P
med venlig hilsen atengstedt Man skal aldrig slås med et svin. Begge parter bliver beskidte, men svinet kan lide det! (desuden er svinet ofte den s
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har gjort mig umage... |
99E |
01-12-2005 21:44 |
|
I år og har skrevet på den hele året! Jajaaahhh! Så dette er klippet direkte fra min Ønskeseddel-Post-It... Ninie's Ønskeliste: Bøger: WishList på Amazon.co.uk iWish-liste fra ibooks.dk Film etc: "Nana" - børneserie fra fx www.dvdoo.dk/ eller www.dr.dk "Mr. Nice Guy" med Anders Lund Madsen fx fra www.dvdoo.dk/ "Krig, terror og andre sjove ting" med Omar Marzouk fx fra www.cdon.com Olier og sæber og rare ting: Kama Sutra massage-olier "Sweet Almond", "Pleasure Garden" og "Healing Blend" Kama Sutra badegel, Mint + Clove Kama Sutra Massage Cream - gerne Tangerines And Cream eller "Trio"-pakken. Produkterne kan købes (sikkert og trygt) på www.joybox.dk. Tøj etc: Parelli-tøj, henv. til Guarn på www.patparelli.dk Hooded sweatshirt, ca. euro70 - spørg Guarn efter størrelse der svarer til str. 40/42... Helst i grøn, sort, sand/brun. Parelli t-shirts eller tops for ladies ca. euro25 str. large! Helst i naturfarver/sort ell. lyseblå. (Cirkapriser - spørg for en sikkerheds skyld!) Lex-hat str. small, brun, fx fra "Tailor Hill Ranch" på Skrædderbakevejen (Dorthe). Brunt læderbælte med messing eller "sølv"spænde, "cowboy-bredde" med mulighed for udskiftning af spænde. Wrangler, model "Janet" m. bootcut & low waist str. W32 L34 Langskaftede ridesokker med thermo-fod Desværre duer tøj i kunstamterialer (nylon, fleece etc) IKKE til mig: Mit hår bliver elektrisk og jeg giver migselv, Mikkel og min hest stød hele tiden. Derfor: Føler nogen sig kreative, så husk: Naturmaterialer er min ven!!! Bluser str. 40, BH'er 80B, jeans W32L34 bootcut, sko str. 38/39. Mad-dimser: Sovse*skål* ell. lign. Fælles ting: Peberkværn, stor, lækker og i træ med solid kværn...! Grill-stegepande
... - 99E - ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du må gerne få min... |
|
|
Kørehandsker Køretæppe Et stort spækkebræt med saftrille En gymnastikbold (den største) En møggreb Gavekort til Body Shop En printer Tøj (min mor er EMINENT til at finde smart tøj til mig) Et stort ildfast fad Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julebørn |
Maria_R |
01-12-2005 22:22 |
|
Jeg er også et vaske ægte julebarn, fødselsdag den 24. Jeg starter min ønskeseddel allerede i august, ellers ville der max stå 2 ønsker på den hvis jeg skulle starte senere. Ved at starte i august kan jeg få skrevet mange ønsker ned, så gælder det bare om ikke at købe tingene selv, hvilket er endnu sværere en at skrive ønskesedlen  Held og lykke med det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ønskede mig... |
Himmelfjer |
01-12-2005 22:31 |
|
...gummistøvler da jeg fyldte 30 og jeg FIK dem! Af min moster og hendes mand, som er verdens sødeste hippie-øko-flippere! Og det er nok den gave af alle de fine ting jeg fik, som er blevet brugt mest! Jeg har dem endnu og de er suveræne. Men de købte så også "enhver bondemands drøm" sagde min onkel.  Nu til jul ønsker jeg mig: motorsav græstrimmer Harry Potter - halvblodsprinsen, Hardback-udgaven Penge på min Trendsales-konto! opvaskemaskinevenlige hverdags drikkeglas tallerkner/service i keramik et gavekort til en god fotograf til et familieportræt Nokia 6220 og så ønsker jeg mig vist ikke mere...  Noget, der kunne inspirere? Men hvor må det være dejligt ikke at ønske sig noget. Det åbner jo op for ønsker som "restaurantbesøg med familien med alt betalt" eller "gavekort til biografen" eller "gavekort til skønhedsklinik/massør/fodklinik" en masse lækre selvforkælelsesting, som er så nemme at glemme i hverdagen.  Camilla
- NU MED HUND!!! Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker... |
|
|
Jeg er en samler dvs. jeg noterer ned hver gang jeg ser noget jeg ønsker mig. I år ser listen således ud: Iittala Origo blue Eva Trio stegepande 30-35 cm, inderside af teflon. Kogebøger - Karolines Køkken Bluser osv. gerne fra Vero Moda Strik mrk. Cultura, Oliven str. S/M Cardigan mrk. VILA str. M, sort Trusser (alm.) hvide/sorte str. M Nattøj (i bomuld/flonel) str. M The Northface fleecejakke (dame) m. forstærkning ved skulder, albue, sort str. S Peak Preformance fleecejakke (dame) m. winbreaker, sort str. S Clinique øjenskygge kobberbrun + mørkebrun + perlemor Clinique mascara Kosmetikpung fra Lene Bjerre Pung i åleskind, pink, lille eller brun, design: Bech Søndergaard Ipod shuffle mp3 afspiller Ipod shuffle Sports case Piet Hein lysestager 2 stk. model Venus Symaskine Udendørs fakler - gerne i zink. Krukker i zink Termoridebukseevt. hel termoridedragt str. 38 Jophurs støvler str. 38. sorte CD afspiller (billig) til bil Hjulkapsler Nanna Magdalene Søstrene Nordkraft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak |
Kirsten Ø |
02-12-2005 15:56 |
|
Nu kan jeg da i hvert fald ikke klage over mangel på inspiration - sikke nogen lange ønskelister nogen af jer har. Det gav da lidt mere til min egen ønskeliste. Og undervejs kom jeg faktisk selv i tanker om, at jeg også ønsker mig en ny hovedpude. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm tænke tænke |
labelle |
02-12-2005 16:33 |
|
een ting der ville være en fed gave er en bedækning af hoppedyret. En lækker araberhingsts frosne haletudser! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ønsker til jul |
blondal |
02-12-2005 17:08 |
|
god jul til jer alle,,, mine juleønsker i år er maddox rideheldragt ægte lammeskind til oven på sadlen ansigts crem til vinterbrug angora undertøj varme strømper tynd hel hue til at havde under ridehjelmen så jeg ikke fryser på kinderne og hagen,,ved ikke rigtig hvad man kalder den... 
hilsen blondal.. islænder og frieserheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Blondal... |
Himmelfjer |
02-12-2005 22:28 |
|
..mon ikke det er en elefanthue?  Camilla
- NU MED HUND!!! Festsange forfattes. 200 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt af hvert |
|
|
Hest/ridning Ny trense og sadel til den "gamle" hest. Ridevest/fleece man ikke sidder på. Termotøj til ridning udendørs. Det gode sæde (bog) Andet Dufte dejligt Sokker Tophue Kørehandsker til bilen Ratovertræk, sædebetræk til bilen Tøj generelt Øreringe uden lås bagpå øreflippen Nyt batteri til bundkort Albums af Jennifer Rush, Abba, Enja Hjemmelavede børneting Hylder til pc'ens højtalere i bøg Hyggestearinlys Ellers et godt helbred og mange nye gode oplevelser. Har sikkert glemt noget, men så er der jo altid noget nyt at ønske sig.  Julehilsener Britta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker... |
|
|
Gummistøvler er da et godt ønske. Jeg ville ønske mig nogle rigtig lækre kvali-gummistøvler fra noget a la "Forst- og Jagtuset" (København), sådan nogle armygrønne nogle der nærmest går til lidt under knæet, og som IKKE falder af når man går i mudder! (vigtigt ved indsamling af vilde ponyer på våd fold). Jeg ønsker mig en del rideting, et lækkert sengetæppe, de nye cd'er med Robbie Williams og Madonna, en passer, lidt hårprodukter, og så ikke så meget mere 
med venlig hilsen LISE ROHDEN JEG ER UDØDELIG INDTIL DET MODSATTE ER BEVIST! - Med part på Chico på Raagaarden - Amagerrytter siden 1992 (APK/ARS 1992-2002, KRK 2004-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fra hende den snart 40 årige;=) |
Bettina Møller |
04-12-2005 20:22 |
|
Jeg har nogle fede ønsker;) 1. Et nyt job - var så heldig at "miste" mit fede job her for 14 dage siden¨ 2. En dejlig Fjordhest som jeg kan få mange gode stunde med... 3. At vinde i Lotto, så jeg ikke behøver at ligge søvnløs om natten (Nå ja helst mere end 100 ooo 4. Dvd-film med Frost eller Inspector Morse, elsker at se de lidt krimi agtige afsnit for voksne 5. At alle dem jeg holder af vil forblive raske... Og så som prikken over iet - at der stopper med at blæse hele tiden... Det var så det, da jeg har verdens bedste mand og datter kan jeg vist ikke forlange meget mere
Bettina En mor som desværre skal finde et nyt hjem til tarzan (på 130 cm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og så gik jeg jo |
|
|
og troede at min ønskeseddel er lang  *tsk tsk* Tøj eller gavekort til tøj (Fx. H&M) Bøger af Colleen McCollough - Den romerske familie bog 1, 2, 3 og 5. Bøger af Patricia D. Cornwall (Jeg har "Den sidste station" men mangler hele resten af serien om Kay Scarpetta) Lavtaljede ridebukser i str. 36 - 38. Undertøj fra Change - BH str. 70D - trusser Str. M. Harry Potter - Fangen fra Azkaban - DVD. Disneyklassikere - DVD (Fx. Askepot) James Bond film - DVD. Gavekort til sko. Hverdagssko! Jeg mangler badly! Opbevaringsglas, krukker og plastbokse til køkkenet/fryseren. Klinisk Ordbog. (Til den nette pris af ca 1600,- PÅ TILBUD!  ) Parfume: Marco Polo - Pure Morning. Parfume: Cerutti 1881 - Collection. Serveringsbakke i træ. Penge til studiebøger. Ismaskine - meget gerne uden element til fryseren. Termoridestøvler str. 37. Lange underbukser + en længere række ting jeg ikke kan huske. Især det sidste er træls!  Bortset fra det kunne jeg godt bruge et par gode grønne gummistøvler! Egentlig kunne jeg også godt tænke mig at få skiftet vores køle/fryseskab ud til noget mere praktisk - et amerikanerkøleskab har en fed signalværdi  - men fryseren er til p*s! (Der er hylder - smalle! Og kun 2 mikroskuffer i vores  ) Og så kunne jeg da godt ønske mig et opstaldningssted i baghaven (Eller ... bare i nærheden af Ølby st.  ) fordi det ville være rart at have hesten lidt tættere på (Siger luksusdyret der har hesten stående 8,2km væk  ) Altså - hvis man kender mig så er det faktisk ikke særligt svært at finde på gode gaver til mig - jeg ønsker mig næsten alting - lige ud over sokker og flere viskestykker  ("Dem kan man aldrig få for mange af" konstaterede min mor sidste gang hun for jeg ved ikke hvad år i træk gav mig viskestykker  - jeg har en halv skuffe fyldt - og skuffen er 60*60*25!!!) Jeg kunne også godt ønske os et nyt spisebord - et der ikke er samlet i en større brandert fx.  Og en ny kat - en der faktisk er social OGSÅ når man ikke lige befinder sig under en dyne  Og en selskabspony til min pony - jeg har kig på en af LLR's rideskoleponyer - bedårende lille pintovallak. Hvis han ku være i min lomme så ...  Og en Windsor Elite sadel i 16" til hesten (Hvis nogen ligger inde med en brugt så smid en besked!). Og et nyt regndækken til hesten i str. 125. Det gamle er efterhånden ved at være en anelse elendigt for nu at sige det ...  Hmmm  Så gik det alligevel med at finde på en stak ekstra ønsker end dem på den regulære ønskeseddel  Dog - jeg tror ikke jeg får hverken enten eller hvis jeg skal være ærlig så de får bare lov at stå her et øjeblik  /Trine T=)
What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hrm, ønsker |
Céleste |
05-12-2005 17:43 |
|
Juridisk ordbog Karnov on-line (-små urealistisk da det koster en FORMUE) Bog tilskud generelt Tøj (alt det jeg har er pludselig blevet FOR stort) Sko og støvler En ny vinterfrakke En ny kæreste  Et ridehus der hvor Xenia står... (Nårh nej, det skal jeg jo ikke ønske mig) En større seng (den jeg har er en en-persons seng og jeg er ved at dratte ud)  Ha, jeg ønsker selvfølgelig at bestå min eksamen om lidt i jur. met. Céleste
If you always do what interests you, then at least one person is pleased. -Katherine Hepburn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange ønsker: |
Tinkerbell-Fyn |
05-12-2005 18:22 |
|
min den er også lang q håndstøvsuger q Brusemåtte i brun q håndklæder i lysebrun q bruse forhæng i lysebrun q billig vinkelsliber q viskestykker i gul og sandfarve q 2 vinrøde lampeskærme q nye CD'er q nye DVD'er q 4 ens store lys q en stuebirk q deodoranter q kagerulle i rustfrit stål q q Gitte V. Naldal Fra føl til ridehest : hestens uddannelse / Gitte Vangsø Naldal ; fotos: Heidi Sørensen 1. udgave. - [Kbh.] : Aschehoug, 2004. - 77 sider : ill. i farver Kolumnetitel: Hestens uddannelse. ISBN 87-11-16571-5 : ib. : kr. 249,00. q Grime med Lammeskind i str. cob q strigler og andet til hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har ikke... |
|
|
... noget jeg direkte MANGLER. Men bøger kan man jo altid bruge flere af  Og er folk HELT desperate efter at få mine ønsker, så kan jeg jo altid give navnet på den dag eller natcreme jeg bruger - det er jo da noget der bliver brugt! Lidt tøj er også ok - en pæn bluse eller et lækket tørklæde er jo aldrig direkte i vejen. Køkkendims - fade, skåle o.l... og et større køkken
£isbeth & Baloo It's our choices that show what we truly are, far more than our abilities. (Albus Dumbledore / J.K.Rowling)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ønskeseddel |
|
|
LAd mig se... - webcam
- usbhub
- trådløst netkort
- grydeskeer (man kan altid bruge nye
) - bog om babymad
- øøøh
Øøøøhhh... Pokkers.. nu løb jeg alligevel tør for gode ønsker Måske nogle grønne planter af god størrelse.. det har taget lidt hårdt på mine planter at få en killing i huset... i år har kattene aflivet: 2 stuebirke, 2 dracenaer, en hurtigløber, 2 kaktus (jeg troede ellers jeg var smart) plus diverse jeg-ved-ikke-hvad'er-købt-billigt
Mvh Charlotte Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise - sådan |
SisseJ |
06-12-2005 10:29 |
|
nogle gummistøvler fik jeg i julegave af min kæreste for et par år siden. De er bare de bedste. Sidder rigtig godt på foden, er varme, mudder kan ikke hive dem af og i forbindelse med indsamling af bla. ponyer har jeg vadet gennem de største og dybeste mudderhuller på folden uden der var fare for, at der kom vand eller mudder ned i støvlerne. Kan varmt anbefale mærket Le Chameau. Efter min mening et "must" for enhver rytter med adgang til fold.. Hvordan går det ellers med studiet - skal du til eksamen her til Januar ?? Hilsen Sisse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sådan nogel |
Céleste |
06-12-2005 14:33 |
|
gummirøjser lyder som det er lige i  hehe! Kom i tanke om at jeg jo for pokker ønsker mig et digi-  , men de er jo også STINKENDE dyre, eller rettere objektiverne er  og blitzerne er sikkert ehller ikke billige, vel Camilla Felur? C
If you always do what interests you, then at least one person is pleased. -Katherine Hepburn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgsdfgsdf |
Nanna Møller |
09-12-2005 01:01 |
|
Udover en islænder, en ridebane, at kunne tage mig sammen til at gøre noget ved min fantastiske hest, at tabe mig o.s.v., så ønsker jeg mig...da da: Stor staldtrillebør Nye Briller Noa deodorant (spray) Tøj, bla. NoaNoa Pyjamas, bomuld fra NoaNoa Jesper Juul: Det kompetente barn Bog, Monty Roberts: Fra mine hænder til dine Vasketøjskurv i eg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønskeseddel, til d. 3. Juni |
|
|
Penge. Ridebukser, ternet, str. 164. Dressur underlag, lilla. Halskæde. Chestnut Hill, 3 à. Pandoraled, kanin, Tvilling, Striglekasse, mørkerød, sort, blå, osv. Lyserød grime, str. Pony/cob. Indtil vidre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Et par nye kondisko!!! (og det skal være den dyre model) 
***** Snepony *****
If the aborigine drafted an IQ test, all of Western civilization would presumably flunk it. Mahatma Gandhi Adventure is the result of poor planning. Blatchford Snell
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er skide kedelig! |
NinaL |
25-05-2007 23:21 |
|
Hvis jeg ønsker mig noget -så når jeg som regel at købe det selv - inden min fødselsdag eller juleaften. Men gummistøvler er da et udmærket ønske!  Parfume - div. skumbademidler, fugtighedscremer og andre "pigeting" - har jeg i tonsvis af! Til min 40'års fødselsdag ønskede jeg min en fin haverose, en græstrimmer og en god stegepande ... Jeg endte med at købe det selv - og så kunne jeg forsøge at proppe alskens "pige-parfume-dufteting (som jeg fik i gave) ind i skabet - til alle de andre. *s* Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hurra Hurra Lene har snart fødselsda! |
|
|
Til den 24. Juni ønsker jeg mig en maaasse ting... Jeg har endda ikke skrevet alle op på min liste *GG* ½ gris, grovparteret (parfume) underbukser i str. 42 Roeckl Handsker i blå Hestegodbidder Vækkeur (Ikke reisewecker, ikke radiowecker) Stabil striglekasse Knive, gafler Tillæg til den gamle koralbog med alle de nye salmer i "568 korte Forspil og intonationer" Lagner Badeværelsesskraldespand Koraler til kirkeåret, mogens wøldike Antiallergisk halskæde, evtl. m. kors Opslagstavle Low-rider (Baggagebærer til forhjulet) Front-rollers, gerne i orange  Penge til Cykel Mellemstr. bro af bøjelige grene til marsvinene Sommer-ude-løbegård m. bur til marsvinene Klaverbuk "Beethoven" (Nøddetræ? Gerne ekstrahøj) Natlampe (Gerne vægmonteret med bøjelig "hals") Ny pung - men snak med mig først  Broderefod til symaskinen Gavekort til stofbutik Gavekort til Amazon.de Gavekort til noder.dk Ja jeg har været en dygtig pige og skrevet på den her siden marts  /Lene
Derfor beder jeg med tårer Led den ind i mine årer Så for dig kun hjertet banker Så kun du i mine tanker, er den dybe sammenhæng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ønsker...? |
|
|
Nintendo Wii Playstation 3 Dualit håndmixer - bare fordi den er smart (har 3 alm. i forvejen  ) Kitchenaid køkkenmaskine i rød Swimmingpool
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv øv tråd! |
xtiny |
01-06-2007 21:41 |
|
Jeg troede lige Atengstedt var genopstået... ØV! Må hun komme på *min* liste?  Jeg har fødselsdag i næste uge, og jeg har købt det, jeg ønsker mig. Jeg har købt blyanter, viskelæder, blyantsspidser og en skitseblok. Det kribler i mig- så nu har jeg fået tegnet lidt. Og ak og ve- katten ligner en vaskebjørn... på mit papir. Jeg har glemt kunsten at tegne *sorte* dyr med blyant. Men det kommer nok. Før computeren tegnede jeg i timevis- hver dag. Ikke alt var stor kunst- men- øvelse gør mester. I går lå "Røde" bare så fint i vindueskarmen- svært motiv med forkortet perspektiv, men gode runde dele- masser af form. Så gik han! Øv. Og "Tiger" kom til at ligne en vaskebjørn. Så kom "Lillemis" og sad på mit papir. (Hun ville tegnes i omrids?!  ) Nå ja- og "Rosa" vil også tegne, men hun mangler tommelfingeren, men selv stregen var sjov. Hun er underholdende, når hun prøver at holde min blyant. Men: Jeg ønsker mig engelske paperbacks (Pratchett!), men jeg vil selv købe dem. Så jeg ønsker mig karduspapir (altså i boghandlen tager de 2,50 kr pr ark for noget tyndt gråt papir!! 2,50!! For et A4 ark!) til at tegne på. Det dér grå noget, man altid fik i "Formning" i skolen. Og en rulle hvid savsmuldstapet til at male med vandfarver på (det hedder "goache"- men det er bare dækfarver- modsat akvarel). Fordi, papiret har den der gode struktur, der er god at male på.
Jeg ønsker mig også en rulle dækpapir til at tegne på. Men ikke elefantfarver! 
Mvh xtiny
♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣
"Have no fear of perfection, you´ll never reach it" Salvador Dali
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|