Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Høng kommune.
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 10:21

Ja så bliver der talt om at vende næsen hjemad, til det danske land :)

Det skal være mens drengene går i børnehave så de kan få nogen venner inden de skal videre i skole :)


Vi har talt om Høng, da jeg gerne vil på gymnasiet der, og jeg godt kan li de lidt mindre byer - jeg kender ganske lidt til denne by selvom jeg har boet tæt ved i mange år, nogen der han nogen fordele/ulemper ?? SÅ vidt jeg ved er der vidst en herinde fra der for ikke så lang tid flyttede dertil ?


Det bliver så trist at sige farvel til drengenes dagpleje Men drengene får det jo højst sandsynligt ligeså godt et andet sted.





Hilsner
Lisab


Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Har 3...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 11:47

veninder i og omkring Høng.


De siger alle sammen, at der er en fantastisk børnepasningssystem og at der bliver gjort meget, for at forberede dem til skolen mv.


Jeg har aldrig hørt noget vildt om Høng - hverken positivt eller negativt, så mere kan jeg ikke hjælpe


Men det bliver da spændende hvis I kommer tilbage til Danmark.


TinaR

Blade og bøger om børn sælges:
www.123hjemmeside.dk/laerkereden
- gå ind under "Bøger sælges"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Tina.
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 12:42

HeHe der sker nok ikke så meget vildt i Høng..*GG*


Men børnepasningen er jo et stort + hvis det er godt :) Jeg sætter jo ikke mine basser af hvilket som helst sted.


Hvordan går det med jeres byggeri ?




Hilsner
Lisab


Hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej, Høng...
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 13:10

er ikke det sted der sker mest - men vi skal jo bo i Vemmelev og det er endnu værre, hihi!


Hvis du har lyst kan du gå ind på vores hjemmeside - link i min signatur - der er to afsnit om huset ;o)




TinaR

Blade og bøger om børn sælges:
www.123hjemmeside.dk/laerkereden
- gå ind under "Bøger sælges"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bor i
Forfatter: 
Dato:  28-11-2005 19:11

Høng.


Og flyttede hertil for 1½ år siden. Jeg er meget glad for at bo her.


Der er ikke langt til gode indkøbsmuligheder - her er næsten alt man skal bruge; Bank, apotek, netto, Aldi, Superbrugsen, tøjbutikker, posthus, skobutikker, bager, matas osv.


Der er gode muligheder med off. transport både den ene og den anden vej uden at skulle flere km for det.


Og en anden fordel, er prisen på husene. De er ikke så dyre som i Slagelse.


Desuden er her også mange hestesteder.


Så en anbefaling herfra :-)


Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd
 
 Høng, ok by
Forfatter: 
Dato:  29-11-2005 13:28
Vi flyttede hertil,( 15 km fra høng) for et år siden. Høng by er en lille hyggelig by. Mange forretninger,indkøbscenter, så at sige ..Der er alt hvad man skal bruge. Vores datter går i børnehave i høng. Og der bliver gjort et stort arb. i at gøre før skole børnene klar til skolestart.. I de små mindre byer omkring Høng.( reerslev, Buerup ) bliver der gjort meget for fælleskabet med landsbylav,fællesspisning, fastelavn,jul osv. Rigtigt hyggeligt.. Vi valgte at kigge lidt længere oppe(ved Ruds Vedby) da vi kiggede på hus. Naturen her er storslået,Et område med megen historie.Alt i alt et skønt sted at bo.. Absolut anbefalelsesværdigt..

mvh. Tinna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 14:50

Jeg bor i Knudstrup lige uden for Høng, og kan helt klart anbefale Høng :) Dejlig lille by.


-Annette

0
0
Svar på denne tråd
 
 hang til Høng
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 15:05

Hov, sikke mange der egentlig bor her i "nærheden"! (jeg er så lidt længere sydpå)


PiaGlanni bor heller ikke så langt fra Høng.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 Høng ...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 15:15

Som Pjemm så ganske rigtigt siger bor jeg også i nærheden af Høng.


Et ok sted såmend.


Vi bor i en lille flække ved navn Solbjerg.

Vi kører dog oftest til Slagelse og handler m.m


Måske man snart skulle holde et *Høng* Træf


Mvh Pia

0
0
Svar på denne tråd
 
 His du vil bo i en lille by...
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 19:32

så kan jeg da klart anbefale Havdrup...ligger midt imellem Køge og Roskilde.

Der er gode pasnigsmuligheder, god skole, kort afstand til indkøb og der er stille og roligt i byen...




Rigtige mænd rider western


" You can see what man made from the seat of an automobile, but the best way to see what God made is from the back of a horse"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider