Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

God hundepension...Hvor?
Forfatter: 
Dato:  07-11-2005 22:10

Jeg og min familie er så heldige at vi skal på skiferie til vinter, for første gang i maaange år. Dejligt, synes vi. Men knapt så dejligt ville hundemanden nok tænke, hvis han vidste det! For den gode hundepension vi har brugt før, er i mellem tiden lukket, og hvad gør en klog så? Spørger selvfølgelig herinde!

Nogen af jer der kender en SUPER god hundepension i Slagelse/Næstved området? Ikke længere syd end Næstved. Så vi kan tage afsted med god samvittighed.

Hilsen Mai.

0
0
Svar på denne tråd

Den eneste jeg
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 06:57
kender er AA hundecenter ved Holme Olstrup.
Men det ligger jo lige på den forkerte side af Næstved, men det tager under 10 min at kører fra Bilka og der ud.

De har nr 5556 2900

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

Takker...
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 21:38
Hej Vibeke.

Tak for svaret. Vil kigge på stedet. Kører gerne et par kilometer længere, hvis jeg ved det er et godt sted.

Hilsen Mai.
0
0
Svar på denne tråd

AA hundecenter
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 22:00
Hej Den pension fik vi anbefalet herfra, og det er det bedste sted jeg nogensinde har været.. De virker som om de har rigtig godt styr på det..
Og min hund er ikke af den nemme slags.. Faktisk havde to andre pensioner sagt de ikke turde have hende fordi hun er vagthund..
Men AA klarede det til UG. Og hunden dansede rundt om dem da vi kom og hentede hende.. Super sted. Ikke det billigste men alle pengene værd.
0
0
Svar på denne tråd

terslev dyrepension
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 15:40
Den ligger ved Haslev men turen værd. Kan I bruge penge på en skiferie, kan I os ofre penge på en ordentlig pension til dyrene.
0
0
Svar på denne tråd

Knudstrup
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 16:59
Knudstrup hundehotel ville jeg nok anbefale. Ligger ved Høng.

-Annette
0
0
Svar på denne tråd

Endnu engang tak.
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 21:42

Jeg skriver navnene ned og tager på sonderingsrunde.

Skovtrolden: Jeg har vist ikke nævnt noget om penge eller...

Når bare hunden har det som blommen i et æg, betaler jeg gerne det mere, så er det vist på plads.

Hilsen Mai.

0
0
Svar på denne tråd

Hundepension
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 09:50

Hej Mai,

hvis du søger en hundepension, så prøv Tårnborg hundepension i Korsør, Tlf. 58387520. Den ligger lige bag Tårnborg skole op mod motorvejen.

Det skal dog siges at det er en hundepension, ikke et hotel. Så hvis du forventer fancy mad og indretninn bliver du skuffet, men de er gode ved dyrene, og vores hunde er vildt glade både når vi kommer med dem, men selvfølgelig også når vi henter dem.

Prisen er også fair, jeg mener ca. 75 kr pr døgn pr hund.

Mvh

René

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha Mai ...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2005 09:52

der er vist nogen der er misundelig/sur over ikke selv at skulle på skiferie. Men så kan man jo altid dømme andre.

Det er HNs selvbestaltede dyreværnspoliti - og de skal nok finde ud af det hvis nogen formaster sig til at holde ferie uden dyr... Ej, undskyld, men det er bare så typisk.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider