Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 jeg er besat - arrgh
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 20:10
For fand** da, Katrine.

Jeg er blevet besat, simpelthen. >:-(
Lige i tiden skulle det meste af min tid foran computeren gerne gå med at skrive fagprøve, men der er sket noget underligt og i stedet for ender det med jeg spiller 7-kabale igen og igen og igen og igen.... det er til at blive sindssyg af !!!!! >:-( :{-(

Er der nogen der kan uddrive den 7-kabaleånd der har taget bo i min krop, så jeg igen kan komme igang med fagprøveskrivningen, eller er der nogen der ved hvordan man gør-det-selv ????

Det starter fint med at jeg skriver en halv til en hel side på opgaven, og derefter er det ligesom om "ånden" får overtaget og så går der laaang tid før jeg får lavet noget på opgaven igen....

Hvad gør jeg !! Hjælp stakkels mig ;-) :-D 8-)

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overspringshandling
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 21:54
Hvorfor er det lige at du ikke har lyst til at skrive opgave? Er du nået til et svært punkt? Ville det hjælpe at tage fat i en anden ende af den og vende tilbage til det svære senere? Sluk PC'en og skriv noget af den i hånden? Lave et resume, få et nyt overblik, omstrukturere din metode?

Der hjælper ikke andet end at komme i gang - se at få afinstalleret de der spil.

:Pia
 
Fotografering af dyr tilbydes på Sjælland.

Spændende modeller søges til portfolio!




0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg gør det
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 12:55
... samme. Og det er rigtignok som Pia skriver - en overspringshandling.

Her er en artikel fra HK om emnet.

Og ellers er der udgivet en folder om hvordan man slipper af med vanen igen.

Jeg skal lige se om jeg kan finde et link til den, når jeg får tid.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjerterfri...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 13:21
... ja jeg er også ramt. Er egentlig glad for at høre at der er andre der har det på samme måde. Jeg tror jeg startede med det fordi min opgave var for svær (jeg er på udveksling i Paris og skal skrive universitetsopgaver på fransk, selvom jeg aldrig nogensinde har skrevet noget på fransk før), men nu tror jeg altså bare det er en vane, så jeg er meget interesseret i at læse hvordan man slipper af med den!

-Anna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ex-junkie?
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 13:30
For nogle år siden (5 måske?) holdt jeg også meget af alle de serier, der kørte sådan fra kl. 19 og frem eller deromkring. Så dem som regel de to-tre aftener om ugen, jeg havde tid.

Men så købte jeg hest... og holdt så småt op med at se tv. Da det gik i stykker for et par år siden, var det derfor ikke savnet. Det blev aldrig lavet.

Og nu? Ser jeg aldrig tv. Følger derfor af naturlige årsager ikke med i en eneste serie. Har aldrig set 'Nicolai & Julie', 'Strisser på Samsø', 'Krøniken' eller nogle af de andre serier, alle danskere snakker om.

Og jeg savner det ikke :-)

Totte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hov!!!!
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 13:33

Hi hi - mit svar er endt i den forkerte tråd!!! Det var et svar til indlægget om serier :-P

Tror lige, jeg lister derind og sætter det ind 8-)

Totte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ellers et interessant
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 15:40
indlæg, Totte :-D


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Parter søges - se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 i know....
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 15:47
ja ja ja der er ingen undskyldning andet end mine egne overspringshandliger.... men et interessant læsning Louise. Tak for linket :-)

Jeg må nok sande at jeg skal tage mig selv grundigt bagi for at undgå alt for meget spildtid, og så acceptere lidt af det.

Lige nu er jeg glad for at jeg tros alt får skrevet på den hver dag det er da altid noget :-)

Hilsen
Katrine
-Nothing is original
everyone imitates someone-

;-) Rigtige ryttere rider uden hjelm ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja bare
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 16:30
... det ikke ender sådan her

og her var den pjece jeg snakkede om.

... og kan du så komme igang!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm, tja ...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 17:19
Tja, jeg kender det godt. Da jeg sad med mit speciale (afsluttende opgave på CLM) var jeg også rigtig god til at lave alt muligt andet end lige nøjagtig den opgave! Det var helt utroligt, så mange sjove ting, jeg kunne finde på ... 8-). Jeg er så ikke så meget til syvkabalen, men tripeaks ... hjerterfri ... bubbleget ... øj, altså 8-).

Jeg tror det var fordi min opgave på et eller andet punkt pludselig blev svær. Det var meget nemmere at forholde sig til spillene - de var meget mere simple! De krævede ikke så megen tankegang.

Omvendt, så tror jeg også på, at man skal tillade sig selv at lave andet end opgave indimellem. Jeg brugte "pisk-gulerod"-princippet: "når du har skrevet en side, så må du spille tre spil tripeaks" - eller tilsvarende. (Men lad VÆRE med at sige, at "når jeg har vundet så og så mange point i spillet, så ..." for den holder bare ikke. Hvad nu hvis man er inde i en dårlig stime og taber og taber og taber .... nej, det skal være antal spil ;)!).

Så du er bestemt ikke alene, og du skal nok komme ud på den anden side af tunnellen igen ;). Det er langt og sejt, men - det skal nok gå :). Prøv med den med at belønne dig selv, når du har lavet en vis mængde ... det kan være med et spil eller med et æble eller et stykke chokolade, en gåtur, eller hvad du nu godt kan lide :). Prøv. Det kan da være du kan bruge den metode? (Hvis ikke, så var det bare et forslag :P).

Ismulevrinsk Susan





Fri tølt er som at flyve ... for dem der ikke lige har prøvet det :-D!



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider