Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Sundhedsplejesken var her..
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 15:59
og vejede og målte lige lille manden..

Knægten har ikke taget på i lidt over 1 måned (siden 01-03) :@
Men til gengæld er han vokset 3 cm.

Så nu ligger han på 8100 gr og er 71 cm lang, som 6½ måned gammel. :D

Til en vallak skal du sige; "Du skal"
Til en hingst skal du sige; "Be om"
Og til en hoppe skal du sende en ansøgning, og håbe den bliver fulgt.

Derfor købte vi en hoppe :D

Regnbue broen
0
0
Svar på denne tråd

hej lisbeth
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 18:30
det er da flot :)

Tobias er 5 mdr og vejer 7 kg og måler 68 cm.

Som SP sagde det så er han en go' gennemsnitsbaby (Y) :)

Mvh Sofie Iversen

Mor til Tobias f.d. 23/11/04 {> Star Dancer's HP
0
0
Svar på denne tråd

så er søren godt nok stor...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 22:52
det er det første alle folk siger, når de ser ham - nej hvor er han stor. Det synes jeg jo ikke, men jeg har heller ikke noget at sammenligne med. Sundhedsplejersken var her, da han var 14 dage gammel. Han målte 62 cm og vejede 5000 gram. Han er groet ud af sit str. 62 tøj, nu hvor han er lige godt tre uger, og i mit str. 68 tøj står der 4-6 måneder - jeg tænkte - det kan sq da ikke passe! men det passer så åbenbart udmærket ! *S* - det er bare min dreng, der er mærkelig.

0
0
Svar på denne tråd

Har haft
Forfatter: 
Dato:  12-04-2005 15:34
besøg af SP i dag. Jeppe er nu oppe på 8250g og 72,5 cm, 7 mdr. gammel i dag.

Hun blev lidt imponeret da han allerede kravler. Og så er han begyndt at rejse sig op ved stole o.l.

Klara: Ja, Søren er stor! :-D -Sådan er han jo født! Og han er helt sikker lige så dejlig som han er stor! ;-) Men lidt sjovt, at han næsten passer tøj med Jeppe (68/74). :-D

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

Sofie..
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 09:04
blev også målt og vejet i går. Hun vejer 7,2 kg og måler 65 cm som 3 ½ måned gammel. Hun kan selv vende sig fra side til side og fra maven og over på ryggen nu, hun er begyndt at lave kravle bevægelser og vil gerne fremad, men det vil ikke helt lykkes også bliver man jo sur.

hilsen rikke buus

Hingsteplag sælges.

>Se min hjemmeside om min datter - nye billeder

Jeg er medlem af "Hygge Gumpernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Sidse/Klara
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 10:32
Hej Sidse,
Jeg tror da vist ham Søren er en stor basse :-), Ea er lige vokset ud af en str 50 og kan måske om et par uger udfylde en 56.. Hun er 6 uger idag og vejer 4400 og måler ca 56 cm.. :-)
Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

0
0
Svar på denne tråd

piglet og katja...
Forfatter: 
Dato:  13-04-2005 13:57
ja, han er stor! ... åbenbart. Katja, han var 4640 gram og 58 cm ved fødslen, så det er jo lige et hak mere end Ea.

Nu får vi sundhedsplejerske om fire dage, og jeg er lidt spændt på at se hvad det er blevet til. Nu er det 14 dage siden han var 62 og 5000 gram og jeg synes han er vokset en del, vi har lagt mere tøj til side, som var blevet for kort. (min mand spørger - er man lang eller høj, når man ikke selv kan stå?) Jeg kan jo se, at hans vægt passer med hans højde, og det er heller ikke fordi han er en "buddha baby" - Han virker bare til at være ældre end han er - meeen, han kunne jo også have haft fødselsdag næsten en måned tidligere hvis jeg havde kunnet fået mig snøvlet sammen til at føde!

Han er allerede blevet meget mere "stiv" og kan bedre styre sit hoved og sine arme osv, når man sidder med ham. Han har også allerede mange flere lyde og meget mere mimik - faktisk forandre han sig nærmest fra dag til dag - nej hvor det går stærkt. Det er fantastisk at se, som de hele tiden "øver" sig - der er altid gang i et eller andet.

bedste hilsner, sidse
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider