Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

slankekurs støtte
Forfatter: 
Dato:  08-03-2005 12:42
Hej
Jeg er forholdsvis ny herinde, men har dog set nok indlæg til at vide at nogle bliver sure hvis man laver et indlæg der allerede eksisterer i forvejen, så gør jeg det, undskylder jeg på forhånd...
Jeg tænkte bare på om der ikke er nogle der ville lave en lille støtte klub for alle dem der vejer lidt for meget, som kunne tænke sig lidt støtte i andre, og som ikke får meldt sig til i vægtkonsulenterne, vægtvogtere, og hvad de ellers hedder.
Hvad siger i?

gladbogaardVi afholder dressur kursus d.19 og 20 marts, ring eller skriv for mere information
0
0
Svar på denne tråd

god ide
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 12:09
men hvordan skal vi gøre det for vi bo jo næsten alle sammen i alle hørne er af landet så hvordan skal man kontoller dettte??

er selv på kur og mangler virklig støtte.

du kan evt skrive mere til min mail.
MVH Sandra Winther

autostol fra fødslen af sælges.
som ny. blå/hvid.
nypris:600kr
nu 200kr
0
0
Svar på denne tråd

Eksisterene gruppe
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 19:32
Hvis du søger efter kl.23 inde på hyggen,er der en slankegruppe der inde.
Hun hedder Gitte hende der startede tråden i tidernes morgen.
Ja jeg er selv med,men her går det ikke så godt med at smide kiloerne.. (hvor er den rødmene smiley??)

Hilsner fra Michelle

:-)Stjernehåb :-)
0
0
Svar på denne tråd

Link til netkuren er HER
Forfatter: 
Dato:  09-03-2005 19:46
Her kære venner som gerne vil tabe sig og støtte hinanden. Her er den omtalte tråd:

Netkuren på HN

God vind til Jer i kampen om de overflødige kilos, det kender jeg godt til ! Altfor godt til ! I skrivende stund mangler jeg et par kilo så er jeg færdig. Fra decideret overvægtig til normalvægtig incl. graviditet: under 2 år :-)

Beagle.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider