Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Brrr! Kan slet ikke få varmen
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 13:58
Brrr, hvor jeg bare fryser :-(

Det er som om jeg slet ikke kan få varmen for tiden. Jeg sover med to dyner om natten og om dagen går jeg rundt med mit alm. tøj og en fleecejakke udover, men lige lidt hjælper det.

Jeg kunne godt bruge et bad på en time eller tre eller en nat i solariet. Brrrr!!

Er der andre der har det sådan?

Jeg savner bare foråret, sommeren og varmen. Masser af varme til kroppen.

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har det
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 14:05
på præcis den måde du beskriver det på.

Jeg tager fodbad, går i sol, tager meget tøj på, og lige lidt hjælper det.... jo jo jeg har rene fødder og er lækker brun!!! Men jeg har stadig stå pels og myre-patter hele tiden.

Jeg sover med det flecetæppe og ovenpå et flecetæppe, med natbukser, sokker og langærmet trøje.... Ikke noget at sige til at gemalen siger jeg har taget kuskheds-bælte på :-D

Jeg har altid været en fryse-pige, men ved ikke hvorfor. Jeg glæder mig til forår og sommer!!!! Det bliver så lækkert!!!!!

Forsat god dag til dig!!!

Med venlig hilsen Marie M!
0
0
Svar på denne tråd

sådan har jeg det også
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 14:13
men jeg fryser næsten aldrig udenfor, men når jeg er inde og ikke laver noget, så fryser jeg
0
0
Svar på denne tråd

Fryser også
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 14:58
Går også rundt med diverse trøjer osv inden for, og dsover med varmt fleece nattøj, tæpper osv fryser alligevel. Jeg har dog en god ting en kirsebærsten pude, som skal have 3 minutter i microovnen, og så med op i seng, den varmer skønt.
Udendørs opholder jeg mig så lidt som muligt i øjeblikket, der er koldt nok i ridehuset brrrr.
Ønsker mig ridehus med varme i, men så kostede ridehuslejen vel ca ½ mill. om måneden, så det må jeg jo nok undvære.
Med venlig hilsen
Bente
Det er menneskeligt at fejle
0
0
Svar på denne tråd

Nej, så tager jeg
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 15:20
Opvasken (dejlig varmt vand)- eller vasker gulv. Så er jeg nødt til at skrue ned for alle de radiatorer, jeg lige skruede op for... :-D

Men det er koldt at sidde stille, og jeg sover med et ekstra tæppe. I øjeblikket har jeg desværre 2-4 katte i sengen (jeg bryder mig ikke om katte i sengen), men de er som regel gode til at varme sengen op. I kolde tider tænker jeg på den vandseng, jeg havde engang. Den var altid dejlig varm. Men jeg tror ikke det går med kattene- og de er dyre i strøm. 8-)

MVH xtiny

<--!whitay> i just wanna kill mysql
<--!whitay> myself*
<--!heaika> that's an odd warning..
<--!whitay> mmm stupid reflex typing
bash.org

0
0
Svar på denne tråd

kolde tæer og et varmt hjerte :-)
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 17:22

Det må være det der kendetegner nogle af os herinde :-D

Jeg har også altid været en frysepind uden lige .. men i år kan jeg rende over i stalden iført tshirt og morgenkåbe og bare tæer, igennem sne og det hele 8-) ( og jeg lover jer at det er et "ømt" syn ;-D )

Jeg investerede for et par år siden i en db dyne ... altså sådan en der er 2 dyner syet sammen så den er db så tyk som en alm dyne .. så nu behøves jeg ikke at klæde mig på som en eskimo når jeg går i seng :-)

og hvad har så gjort at jeg er blevet sådan en varmedunk ?:-)

Jeg tror at det er fordi jeg er begyndt at løbe med hesten .. med et par vanter og et par tykke støvler på og så jogger vi ellers 3-7 km flere gange om ugen ... jeg sveder ikke når vi er afsted .. men fryser heller ikke og så har jeg det SÅ godt når vi kommer hjem igen :-D

det kan anbefales .. også uden hest :-D

June

Når man lever sit liv på en løgn så forvent ikke at andre vil fortælle sandheden om dig!!

Medlem af:

itchy bitchy witch klubben - VI DANSER GODT!!
0
0
Svar på denne tråd

Fryser sindssygt meget idag!!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 17:50
Har prøvet og gået i bad for at få varmen, men det hjalp ikke! Nu har jeg fundet den største og varmeste sweater frem jeg kunne finde + jeg sidder foran brændeovnen - men lige meget hjælper det :-(

JEG FRYSER >o<

En diskussion er en udveksling af meninger!

Et skænderi er en udveksling af ligegyldigheder!

0
0
Svar på denne tråd

mere kulde til mig
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 20:26
I må godt få noget af min varme, jeg er ved at omkomme af varme. Jeg har ikke varme tændt på kontoret og hjemme er der kun meget lidt varme på af hensyn til min datter, så jeg er meget glad for kulden for ellers tør jeg slet ikke tænke på hvordan jeg så ville have det.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd

Hmm, både
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 20:28
og. Jeg kan godt tage en ekstra trøje på inden døre, men når jeg er ude fryser jeg ikke så slemt. Jeg kan endda finde på at hive vanterne af fordi mine hænder KOGER :-P *he he*

Jeg har af og til en varmedunk med i seng til fusserne, men må oftest smide den ud igen da jeg bliver FOR varm.

Konklutionen må være at jeg er noget for mig selv :-P Men det vidste jeg godt i forvejen...

C
Landsstævne i HRK
klik her.
Banepersonale søges
0
0
Svar på denne tråd

Frossenpind
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 21:57
Jeg har altid været en frossenpind - og starter allerede omkring sidst i oktober med at finde skiundertøjet frem, som jeg bruger under ridetøjet.

Er lige kommet hjem fra hesten, iført termokedeldragt (med lammeskindsfoer) og MoonBoots (ømt syn *SSS*), og må indrømme, at det var stadig liiiige lovligt koldt!

Nu fik jeg varmen i hallen af at få de to heste til at løbe og jeg legede med mine hunde. Ellers var jeg da vidst frosset til is...

For et par år siden var min kæreste og jeg på Gran Canaria og jeg præsterede at ligge og sole mig i 42 graders varme. Så snart solen lige blev overskygget af fæle skyer *VUPTI* så sad jeg på terassen iført en fleecetrøje ;-D

Kæresten mener jeg absolut ingen blodcirkulation har - fordi jeg altid fryser *GGG*
0
0
Svar på denne tråd

kulde....
Forfatter: 
Dato:  27-02-2005 13:06
Jeg har det sådan om dagen men om natten må jeg stå op og åbne vinduet er lige ved at dø af varme men går i seng tit med 2 dyner på men den bliver smidt igen.
Knus & kram fra Anna-sofie
"Hygge Gumpernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider