...da prøve at finde ud af hvorfor han ikke vil ahve flere børn...Er det p.g.a x'en eller er det fordi han ikke kan fordrage børn?
Hvis det er p.g.a. x'en, så skal I nok finde ud af at få børn alligevel på et tidspunkt (du er jo ikke hende, og det må han forstå og forholde sig til). Er det fordi han ikke kan fordrage børn, så må I komme og besøge os, så han kan få lidt terapi af vores vidunderlige datter!

Hun har i hvert fald overbevist min venindes kæreste og nu venter de sig!

Nej, pjat....kan han ikke lide at være far, så er det jo ikke så nemt...men jeg gætter på, at det er det første.
Hvis jeg var dig, så ville jeg lufte for ham, at du blev lidt ked af at han sagde sådan, fordi du gerne vil have børn engang, men lad være med at gøre et stort nummer ud af det. Det tager ikke ret lang tid at skifte mening, og om et eller to år kan det være, han siger det modsatte...

Hvis I ikke har været kærester så længe, så kan det også være en måde at sige "Jeg er helt vild med dig, men ikke for mange forpligtelser lige nu, tak! Os to er nok." Og så kommer det andet jo med tiden.
Men hvis han også om nogle år virkelig mener, at han ikke vil have børn, så skal du jo til at vælge...er han nok eller er ønsket om børn større end kærligheden til ham? Og dét er nok et svært valg....!
Men held og lykke. Jeg håber det viser sig, at han alligevel kan finde hjerterum til et barn eller to.
Camilla