Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

det er da for dumt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2005 16:50
her gik man og trode at man havde en sangstemme som ingen andre har.....det har jeg da også, nok bare ikke en folk ville bryde sig om ;-D

ja jeg købte altså sådan en karaoke dims til at koble på tvét der er så 100 sange man kan synge til og blive popstar´s bedømt 8-)nå men jeg købte den jo altså til anne som ikke er hjemme, men var altså så lige nødt til at prøve den og nu ved jeg ærlig talt ikke om jeg bare skal gemme den væk og lade som ingen ting o så finde den frem når huste engang imellem er tomt*GG*

desværre lykkes det os ikke at finde en høvlbænk til niels i fødselsdags gave så, han må nøjes med hans første rigtige cykel og 1 hot wheel bane og en togbane i træ, mn mon ikke han bliver glad ved det så kan mig og ham komme ud og cykle lidt.

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Itchy Bitchy Whitch Klubben
Vi Danser Godt
Australsk stock sadel sælges
0
0
Svar på denne tråd

Hi hi.......
Forfatter: 
Dato:  19-02-2005 18:08
Mi datter fik også en karaoke og den skulle da prøves. Det resulterede i at min datter udbrød: MOAAARR, det er altså min karaoke.

www.staldkaninlandet.webbyen.dk
dværgvæddere og løvehoveder

Vores heste:
Sørøver Sally og Al Mahra

Jeg er medlem af "Hygge Gumpernes Klub"
0
0
Svar på denne tråd

Nå i fandt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2005 18:22
godt nok til ham. Ærgeligt med den høvlebænk, han er jo ellers lige i "mak"-alderen. Hvor gammel er det han bliver?
0
0
Svar på denne tråd

ja vi fandt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2005 18:29
noget men nej desværre ikke den, men så må vi holde øjnene åbne, så han kan få en senere, niels bliver 4 år og han skruer og sømmer konstant.

og så kan jeg jo også lige prale af at havde set din prinsesse rikke, og jeg må sige at det er lang tid siden jeg har haft lyst til baby, men hun kunne da lige få det til at trække i mig ;-) men vi skal og kan ikke få flere.

hilsen berit

vores hjemmeside

Medlem af :
Itchy Bitchy Whitch Klubben
Vi Danser Godt
Australsk stock sadel sælges
0
0
Svar på denne tråd

ja han
Forfatter: 
Dato:  20-02-2005 08:26
har jo lige den alder. Glæder mig til når sofie bliver gammel nok til at rende rundt efter hendes far med en skruetrækker i hånden.

og tak for komplimentet om den lille prinsesse, selvom hun ikke var så nem se at se i bæreselen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider