Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Min mors hund er død...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2005 15:25
Min mor ringede til mig i går eftermiddags... Hendes lille hund Mille var i behandling for livmoderbetændelse, men det var nu blevet så slemt, at hun var forgiftet, så min mor havde valgt at lade hendes elskede lille hund få fred...

Jeg stortudede - ØV - hvorfor skulle hun væk herfra allerede nu... Vi kommer alle til at savne den lille hund :-(

Min mor var afklaret med det, for som hun sagde, så var Mille så skidt natten til den 31.12.2004, så hun vidste hvor det bar hen... Så hun blev begravet i haven nytårsaftensdag...

Mine 2 hunde Marco og Kashmir ELSKEDE den lille hund, så de vil nok lede efter hende, når vi i aften skal ud til min mor og spise...

Jeg har lige fundet alle de billeder jeg har af Mille samt en lille video og brændt det hele ned på en video til min mor...

Her er nogle billeder af den lille "Pugrave" (hun var en krydsning mellem en Puddel og Gravhund, så min mor mente hun var en "Pugrave") ;-)

Mille og Marco

Marco og Mille

Marco, Mille og Kashmir

Mille, Marco og Kashmir
0
0
Svar på denne tråd

Mille....
Forfatter: 
Dato:  01-01-2005 15:42
Hvor trist, det er altid skrækkeligt når man mister en man elsker. Synes det er godt at din mor får en cd-rom med alle billederne af hende. Trøstende tanker herfra.

Knus Tine
0
0
Svar på denne tråd

Åhhhh..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2005 23:22
...hvor er det synd for jer. Et trøstekram herfra! :-D
Det er så trist når sådanne noget sker- minderne vil altid være der {>
0
0
Svar på denne tråd

Trøstekram herfra også
Forfatter: 
Dato:  01-01-2005 23:31
- Det er så uretfærdigt, at de dyr ikke kan leve lige så længe som os, så vi slipper for at tage de tunge beslutninger og den svære afsked.

Min (mors) hund blev aflivet d. 30/12, 15 år gammel, så jeg kan udemærket følge dig.
Stort trøstekram fra mig.

hilsner
/Diane

Ytringsfrihed er ikke det samme som ytringspligt

Kan du lide Rock? Så lyt til det her:
Bleeding Paint

Læs mere om bandet her: www.wamusic.dk

Hør mere her: whyanonymous.mymusic.dk
0
0
Svar på denne tråd

Tak for jeres hilsner...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2005 13:40
Mille var kun 5 år - det er også en af tingene, der gør det så trist... Sådan en lille hund regner man jo med at have i mange år endnu...

Min mor blev glad for CD'en med billeder og video og vi så det hele igennem på hendes computer i går ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Uuh, æv...
Forfatter: 
Dato:  02-01-2005 14:18
Det er aldrig sjovt at miste sine kældedyr. :( Min gamle hund blev kun 6 år, og det er en alt for ung alder...

Men godt hun ikke skulle lide mere - der er altid minderne tilbage for din mor (og dig).

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider