Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Takker af herinde også
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 10:50
Jeg har igennem længere tid fået så mange private beskeder om jeg er hård i mine udtalelser, og er ren misfortåelser fra jeres side. Jeg er ikke hård, eller en sur kælling. Tværtimod. Jeg er en meget blød pige når det kommer til stykket, jeg siger bare tingene ligeud og ud fra mine egne meninger og holdninger, og er bestemt ikke god til at bruge smileys så jeg ikke bliver misforstået.
Jeg er nået over den alder hvor man skærer alt ud i pap, hvor hver sætning skal afsluttes med en smiley, men nok min fejl, det beklager jeg.

Jeg synes selv jeg er god til at tage en snak med de personer som har opfattet mig som en sur kælling og de personer har opdaget at sådan er jeg slet ikke.
Igen det med at dømme en man ikke kender. Men jeg har mine egne holdninger til ting der fortælles herinde, og hvis jeg vælger ikke at tro på folk, må det vel være min sag ?? Men fandt jeg meget hurtigt ud af, at sådan må man ikke.

Jeg synes selv jeg har gjort meget for at hjælpe folk herinde med pc problemer, opskrifter og IT i det hele taget, men det ser folk ikke, nej de ser mine udtalelser og fejl, og dem køres der på hele tiden.
Jeg skulle lære at tænke på at dem jeg har virket hårde overfor, måske havde de det svært, oplevet noget grimt i deres liv osv. Ja muligt, men har faktisk selv været ret meget igennem, som jeg prøver at fortrænge, og måske var stedet herinde min virkelighedflugt væk fra sorg over at miste mine brødre, sorg over at have mistet den mand jeg elsker og psykiske problemer, men jeg er voksen så må klare mig selv. Faktisk også det jeg prøver på.

Så jeg vælger at slette min præsentation herinde og så takke for dem som virkelig har været nogen dejlige piger og mænd at snakke med, som har givet mig så mange gode timer og som har haft tiden og overskuddet til at låne en skuldre til mig når sorgen har taget overhånd og gjort mig ked af det.

Jeg vil forsat sende jeres julekalender til jer, bryder nemlig ikke en aftale.

Tak fordi du læste så langt

Icewife som absolut ikke er en kold kone

{>Jeg er den jeg er, med egne holdninger og meninger, take ir or leave it {>

Min mail

Min hp, tør du ?
0
0
Svar på denne tråd

det synes jeg er trist....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 10:54
Virkelig trist!

Jeg har også oplevet rigtig meget modvind herinde, men det der ikke slår en ihjel, gør en stærkere.. bliv dog og lad vær med at tage det hele så hårdt.

-miki-

Tjek min HJEMMESIDE hvor I kan læse om krybbebidning, vævning og mere HESTEVIDEN! Dertil mere om mig og hestene, sjove historier og stævneresultater!
0
0
Svar på denne tråd

Som på hyggen........
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 11:34
Har svaret på dit indlæg på Hyggen ;-)

Hilsen May-Britt B-)

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 12:13
Som svar på hyggen, vi vil savne dig, men selvfølgelig har du ret til en pause, hvis du har brug for det.

Med venlig hilsen
Bente
En time på hesteryg er aldrig spildt.
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Undskyld
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 12:36
at indlægget også kommer her, men mange af dem jeg skriver med sidder kun herinde og ikke på hyggesnakken, derfor

{>Jeg er den jeg er, med egne holdninger og meninger, take ir or leave it {>

Min mail

Min hp, tør du ?
0
0
Svar på denne tråd

Icewife...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 13:00
Jeg synes bestemt heller ikke at du skal lade andre mennesker slå dig ud af kurs (hmm... 8-) måske lettere sagt end gjort)

Dine indlæg er der guf i og de er værd at læse (y)

Man kan godt få brug for en pause - så måske skulle du holde computerfri indtil efter jul?? Men du har bare at vende tilbage!! Så lad endelig være med at slette din præsentation... det kunne jo tænkes at nogle havde lyst til at sende dig en julehilsen eller ligndene ;)

Personligt bruger jeg tit smileys - for jeg er kendt (mest irl) for at lyde som en skrap tante og bliver ret tit misforstået og folk tror jeg er sur... det er drønirriterrende - men jeg er blevet bedre til at snakke til folk også IRL :)

Mht. problemet med personlige beskeder istedet for at fortsætte i tråden - så tror jeg, at jeg vil foreslå HN - at HN skal/kan uddele advarsler (i værste fald banne) til folk, der optræder på denne måde!!

Håber du sover på det og vender stærkt tilbage... ;)

Glædelig Jul til dig og godt nytår.

mange hilsner
Rikke

Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning

Frieserhesten midtjylland
0
0
Svar på denne tråd

nix du gør så ej
Forfatter: 
Dato:  20-12-2004 19:33
vel da ;-)

sæt hatten på skrå igen - op og stå og frem ad igen ;-)

:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider