|
|
| Æblekagerasp [IKKE OPSKRIFT] |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
17-12-2004 01:05 |
|
Føj for dælen da, hvor det smager.  Hvad laver ækel mandelessens og alt for meget sukker i- rasp?!
Jeg havde kogt æblegrød- faktisk inspireret af Nørdens indkøb af raspen, det kunne være et hint til de tre kilo madæbler, der har ligget i køleskabet i nogen tid. (De var da flyttet godt ind efterhånden.  )
Nu syntes jeg æblegrøden måske var lovlig syrlig, men jeg er glad for, at jeg ikke kom mere sukker i- ikke med den rasp.
Ja, ja jeg skulle bare selv have tilberedt raspen, som jeg ellers gør det, jeg er ikke så meget for "færdigkøb"- det smager alligevel aldrig helt godt, og der er som regel underlige ting i, som man ikke selv ville putte i. Nu er jeg da blevet bestyrket i mine fordomme!
Ugh- mandelessens.
Lidt ærgerligt at ødelægge god æblegrød med dén slags...
Udover "fedtfri" majonæse og remulade er "æblekagerasp" lige drønet op på min top ti liste over ting-som-ikke-bør-indtages-men-kun-anvendes-i-kemiske-eksperimenter.
Hvilke færdige "fødemidler" vil I ikke sætte tand i? Og hvorfor?
Min top et eller andet rummer:
"Fedtfri" majo og remulade
Pulverkartoffelmos
Pulverpiskefløde- og -kaffefløde
Pulversuppe
Frosne madretter til éen (småtspisende person)
Pulverbaserede "sovse" (til "lasagne" og så videre).
Supermarkedskager
"Diæt" kirsebærmarmelade fra Aldi (Føj for f*! Den lugter virkelig underligt).
"Børnemarmelade" "Børnefiskeprodukter" "Morgemadsprodukter" (I farvestrålende pakker indeholdende masser af kemi, mel, sukker, farve og aromastoffer og meget lidt frugt/fisk)
Æblekagerasp.
De fleste frosne lasagner og pizzaer med ketchupsmag.
MVH xtiny <--!whitay> i just wanna kill mysql <--!whitay> myself* <--!heaika> that's an odd warning.. <--!whitay> mmm stupid reflex typing bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Føj for den lede |
|
|
Jeg er heller ikke vild med mandel essens. Jeg hader det når folk putter det i en ellers velsmagende ris-ala-mande.
Top "10" i vilkårlig rækkefølge:
Coktail pølser fra dåse.
Dåse ærter.
Pulver kartoffelmos.
Alle div plantemargariner og minariner.
Vacumpakket pålæg
Jaka dåse bøf.
Supermarkedskager (godt udtryk!).
Langtidsholdbar mælk.
Flæskesvær.
Dårlig chokolade.
Linda hvis man er "Venner" med alle er man ikke "Ven" med nogen
Prima kvalitet oksekød sælges. Tryk: HER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil helst ikke... |
|
|
...spise:
1. Dåse-hakkebøffer. ADR!
Jeg har smagt det én gang for maaaange år siden, og lovede derefter mig selv ALDRIG mere at indtage denne "spise". Det smagte simpelthen af den dåse, det lå i. Og den sovs, der var med i dåsen...(her skal indsættes en bræk-smiley - nej, 10!)
2. Ærtesuppe med selleri ( købes i pose - skal bare varmes i gryde)
Både smag, farve og konsistens leder straks éns tanker hen på en god gang forkølelse 
(en hel række af bræk-smileys og grøn-i-hovedet-smileys)
3. Jaka bov
Adr badr!!
Fæl smag, fæl facon, fæl konsistens!
4. Gule ærter (især den man køber i pølseform i supermarkedet)
Hader smagen, hader den melede konsistens og hader bræk-look´et. Ulækkert!
5. Spaghetti Bolognese ( i konserves-udgaven)
Igen noget dåsemad, som virkeligt SMAGER af den dåse, den er opbevaret i!
Og spaghettierne er så bløde, at de nærmest går i opløsning bare man KIGGER på dem. AD! (50 bræk-smileys der kæmper om at komme først ud på toilettet)
6. Forloren skildpadde
Jeg bryder mig slet ikke om forloren skildpadde. Men konservesudgaven er KLART den værste! (her kan bræk-smileyerne slet ikke tælles - så mange er der!)
Ja, så kan jeg ikke komme på mere lige nu
It is easy to be brave from a safe distance - Aesop -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glemte... |
|
|
...diverse fedtfattige leverpostejer.
De smager ikke af noget, og konsistensen er ikke god.
Det er så tørt så det sprækker, og det klistrer fast i ganen. Ad!
Og ej at forglemme....
Ravioli!
Fy for pokker!
Jeg købte en pakke en gang i Fakta til en 5´er.
Da jeg kogte det, bredte der sig en liflig duft af gummihandsker i hele køkkenet.
Og de ikke alene LUGTEDE af gummihandsker - de SMAGTE også af det! Eeeww! (bræk-smileyer på rad og række)
It is easy to be brave from a safe distance - Aesop -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Aribeth |
17-12-2004 08:40 |
|
Ja Xtiny jeg kan nikke genkendende til alle de ting du nævner især den fedtfattige Mayonnaise.... og reomuladen... ADD det har jo intet med fødevarer at gøre.... men det har det med fedt i jo sådan set heller ikke, det er fyldt med tilsætningsstoffer, Så jeg er faktisk begyndt at røre min egen mayonnaise når vi en sjælden gang skal have noget.
Oven i det kan jeg tilføje
Frosne færdiglavede burger bøffer....
Den der frikadelle burger der ligger og ser klam ud i køledisken i vores lokale brugs....
Købe kødboller til både boller i karry og suppe....
Ja så er jeg heller ikke vild med færdiglavede frost supper.... (jeg laver dem selv det er noget af det nemmeste at lave, og jeg fik lige ekstra lyst til at lave en ordentlig protion efter jeg så Søren Gericke i tv igår.  )
Og det der de kalder toast ost hvor hvert stykke er pakket ind i film og når man åbner det lugter det af gær....?
Ja der er sikkert meget mere men jeg prøver at fortrænge det
Hilsen
Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort set alt...... |
|
|
hvad du nævner. Kan dog godt lide mit lokale supermarkeds æblekagerasp
Ellers hader jeg klart alt på dåse ( undtagen lejlighedsvis makrel i tomat og tun i vand ) eller dybfrost, og jeg vil ikke inhalere de gyselige supermarkedskager.
Jeg har en søn på 18 der er allergiker, så siden han var lille er det en vane at kigge grundigt på indholdet i madvarer, og det har ikke være småting man har kunnet finde gennem årene.
Efterhånden er det med årene blevet en vane, hvad jeg køber - og det er chock ind immelem at falde for fristelsen til at købe et eller andet junk - det smager afskyeligt.....
Det væste jeg for nyligt kom ud for i den retning var til en julebuffet i min datters klasse, hvor jeg kom til at tage en lille frikadelle - en af de der fra Netto dybfrist - adrrrrrrrr - med 3.krydderismag og en klump af noget ubestemmeligt - jeg kom til at spytte den ud.......
Hilsen May-Britt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hader også |
Icewife |
17-12-2004 09:39 |
|
Dåsemad
Frosne supper
Frosne kyllinger
Færdiglavet burgere/ og kød og melboller
Billig chokolade
Discount sodavand/colaerne er værst
Blandede småkager, de smager af pap
Pulver kartoffelmos
Kartofler på glas
Langtidsholdbar mælk.
Minariner og plantemargarine.
Vacumpakket pålæg og kød
Dåse grønsager
Billig kaffe
Brev the
pap pizzaer
Billig tørret pasta
Billig vine / syntetisk stoppet vine, altså rødvine på under 13.5 % alkohol. Giver hovedpine og smager af Rævepis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| På det punkt |
HHansen |
17-12-2004 09:45 |
|
her er jeg glad for jeg ikke er kræsen - jeg er nemlig for doven til at lave alt selv
Spiser gerne dåse og frost mad... 
Kan GODT lide de syntetiske burger-bøffer
Bruger gerne frost frikadeller (ikke alle mærker er lige acceptable)
Køber frossen suppe...
Og laver pulversovser og pulverretter
KAN sagtens lave mad selv - gider bare ikke altid
Men jeg vil godt advare mod ravioli på dåse - især hvis det ikke er opvarmet! ADWR.... Det eneste der er værre er rosenkål - eller måske boller i selleri YDRK...
Uanset om det så er hjemmelavet eller hvad...
Vil nu iøvrigt godt tilslutte mig modstandsbevægelsen mod fedtfattig remoulade, mayonnaise og leverpostej - væmmelige ting!!! Meget væmmelige!
Mvh -Helle ** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig i det hele |
|
|
stort set.. dog vil jeg tilføje
supermarkedsæbleskiver - de smager af friture  Har man en gang lavet sine egen smørstegte, nybagte æbleskiver så spiser man aldrig de andre igen.
Philadelphia flødeost ultra ekstra light - dårlig smag og dårlig konsistens. Jeg synes der skal være fløde i flødeost! Light er noget pjat i den sammenhæng. Hvis man er på skrump kan man ski da vælge noget andet pålæg
Ane
Use what talent you possess: the woods would be very silent if no birds sang except those that sang best -Henry van Dyke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| både og |
|
|
Jeg er også nogle gange doven mht. madlavningen, så nogle færdigprodukter har jeg det såmænd fint med, eks. frossen suppe og æblekagerasp  , dog er det ikke alt indenfor de nævnte kategorier der får lov at komme med hjem. Mad på dåse er jeg ikke begejstret for (ok med majs og asparges), for kødprodukter på dåse associerer jeg med dåsemad, og i min verden er dåsemad noget man giver til hunde og katte, så det spiser jeg ikke
Jeg er dog ikke så begestret for diverse pulverprodukter, og andre ting der på underlig vis er langtidsholdbare, dog får knorr sovsen altså lov at være i huset alligevel. Pap-pizzaer, færdige frikadeller og burgerbøffer er jeg heller ikke begestret for, men færdiglavede kød- og melboller til den dovne suppe(nogle slags) må godt være i min fryser, fordi jeg ikke gider lave dem selv. Så mit forhold til "færdigmad" handler altså mest om, om jeg kan lide smagen i et dovent øjeblik, ikke så meget en generel for- eller imod.
Mvh. MajkenM
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kunstige sødestoffer |
|
|
Jeg holder mig langt væk fra:
Kunstige sødestoffer. Det gælder alt fra tyggegummi til sodavand.
Mandelesens, romessens og alle andre essenser. Føj!
Alt med kalkun. Ækel bismag.
Kød på dåse er til folk der skal overleve under barske omstændigheder. Det hører ikke hjemme hverken i supermarkederne eller i min mave.
Fedtfri og fedtfattig mayonnaise, remoulade, leverpostej, "flødeost", osv. Det er fødevaremishandling af værste skuffe.
"Egons kransekage" og andre kransekagerædsler i supermarkederne der aldrig har set andet end abrikoskerner, sukker og en million tilsætningsstoffer.
Grøntsager på glas og i dåse. Hvad er det for en skummel farve ærter på glas og dåse har?
Knorr aromat og det 3. krydderi. Puh. Man bør slet ikke lave mad, hvis man ikke kan lave med uden at tilsætte den slags smagsforstærkere.
Ost med lav fedtprocent. Hellere en meget tynd skive fuldfed ost, end en tykkere skive fedtfattig.
Minarine og plantemargarine. Det hænger fast i ganen og smager afskyeligt.
Der er sikker flere, men disse er for mig de værste.
Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hamburgerryg |
Aribeth |
17-12-2004 12:05 |
|
Uhh kom lige i tanke om en der ligger højt på min hade liste.
De der unaturligt runde hamburgerryg som er pumpet med en masse af pulveriseret flæskesvær og vand... bvadr... det smager så afskyeligt....
Og ja, margarine og kalkun... pyyh det er ikke mad....
Hilsen
Katrine
-Nothing is original everyone imitates someone-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du er altså selv ude om det... |
|
|
... Xtiny
Rasp hører OVERHOVEDET ikke hjemme i en æblekage! Aldrig!
Det skal være makroner! - og masser af fløde (og her er så plads til en smiley med tungen slæbende hen ad gulvet).
Hilsen Sif
Har du en fjordhest? Så er fjordhesteavlens kurser måske noget for dig - se mere her: fjordheste-kurser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Salater |
|
|
fra fx. Graasten, K-salat samt de billige udgaver, specielt kan jeg slet ikke fordrage karrysalaterne, markel (guf) salaterne og skinesalaterne - yaaark!
Og min absolutte hadeting er:
Købe kartoffelsalat. Det er alt for meget mayo i og det smager og lugter af gummi.
Hygge - Lise "If Microsoft is the solution, I want my problem back.""If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
Bentewn |
17-12-2004 14:21 |
|
Jeres hade ting, ligner mine indkøbslister, gider da ikke stå op lave alt det selv, synes at de ting smager udmærket, kan finde bedre ting at bruge mine tid til end at hænge over mad gryderne.
Godt jeg ikke skal have jer til spisning, i ville intet kunne spise undefined
Ja ja smag og behag, selvfølgelig findes der ting ikke en gang jeg ville sætte tænderne i fx. pulver kager og boller, smager af absolut ingenting.
Med venlig hilsen Bente En time på hesteryg er aldrig spildt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad og overfølsomhed - øv |
|
|
hmmmm
margarine er fyldt med nikkel! - Der er tilsat nikkel i produktionen!
friske tomater findes aldrig i mit køkken...
hvidløg ej heller
samt en masse andre ting. Der er dog en god grund til dette: Jeg har nikkelallergi, men dog kun fra fødevarer. Det kommer af, at jeg arbejdede på McDonalds, hvor jeg skar tomater hver dag i et år. Det gjorde, at jeg pludselig havde området omring min mund fuldt af bumser og tør hud, samt at mine mundvige sprækkede....
Mig til speciallægen, da jeg havde fået skiftet læge (den tidligere kaldte mig en hypokonder, fordi jeg klagede over oppustethed og kvalme, når jeg drak mælk).
Kæmpe plaster med masser af ækle kapsler med snask i på ryggen, og hjem med det et par dage sammen med noget medicin.
Hun påviste så, at jeg er overfølsom overfor nikkel og et andet metal, jeg ikke kan huske, i forbindelse med fødevarer! - og så fik jeg ellers en LANG liste med ting, jeg ikke må spise - dog med det forbehold, at jeg skal afprøve (næsten) det hele. Det har så indtil nu taget ca. 4 år, og jeg er langt fra igennem - indtagelse af marcipan gør, at jeg er ødelagt i over 3 mdr.
Hvis jeg har en gang forkølelse eller influenza mens jeg har eksemet, kan jeg regne med en måneds længere heling
Mit største problem er, hvis jeg tager på restaurant eller hjem til nogen for at spise - eller hvis mine ridemærkepiger har kage med. Oftest kan jeg ikke spise noget af det  Hvis det er privat, er der ofte nogen, der mener at jeg er kræsen!!! - De fatter det bare ikke, hvis jeg siger det er pga. allergi!
- Morsomt nok er dåsetomater noget jeg sagtens kan spise, så det har jeg MASSER af i mit køkken!
Mine ??? er så:
Hvorfor skal al mad partout pyntes med tomat???
Hvorfor er der mandel det ene og det andet i alt???
Hvorfor skal der solsikke i alle brød???
Hvorfor er der nødder på alt???
Hvorfor bliver serveringssteder fornærmede, når man lader mad gå tilbage, når det tydeligvis svømmer i tomat, fordi kokken har glemt at der ikke måtte komme tomat på, og derfor bare har taget den af?
Hvorfor bliver små-handlende (smørrebrød mv) fornærmede, når man beder om maden uden tomat, så de skal lave noget friskt isf. at sælge det de lige har lavet??? (kan du ik bare ta den af, spørger de ALTID)
Nå, nok fra min side, men jeg blev lige så inspireret af jer andre - især jer, med margarine på listerne 
Mette Jubii - jeg har lige hentet endnu en kanin d. 5/11-04. Hun hedder Aly 1 jordegern - 2 kaniner - 1 hest- de siger jeg har en zoo! - der er måske noget om det? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hørfrø og -Makroner |
xtiny |
18-12-2004 05:05 |
|
Jeg glemte at tage hørfrø i rugbrød med, det kan jeg bare ikke få ned! Hørfrø er ok i trekornsbrød og andet *hvidt* brød- men ikke i mit rugbrød- hvor jeg heller ikke vil have solsikkekerner, yoghurt eller gulerødder i. Næ, jeg vil have ganske almindeligt FULDKORNSRUGBRØD med fuldkornskerner og nix weiter.
Men ækle små spidse frø i min mad- eller slatne solsikkekerne- Yuk. 
---
Sif: Det var da en god idé med makronrasp, det må jeg prøve med de sidste æbler, nu når Nørdeleven kommer hjem i aften.
Mette: Man fraråder ellers dåsemad til nikkelallergikere?!
---
Iøvrigt synes jeg ikke, det er spor nemmere med Knorr's gyselige "sovse", det tager lige så lang tid at lave noget selv- som smager bedre.
I mine yngre dage spiste jeg meget billigt, måske er det derfor jeg bare ikke vil spise noget "færdigt", som jeg kan lave meget bedre selv- billigere. 
MVH xtiny <--!whitay> i just wanna kill mysql <--!whitay> myself* <--!heaika> that's an odd warning.. <--!whitay> mmm stupid reflex typing bash.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhh, adr mad |
Susanne M-H |
18-12-2004 07:38 |
|
Min liste over madvarer jeg ikke bryder mig om er MEGET lang.
Generelt kan jeg ikke lide mad hvor jeg ikke kan se hvad der er i. Så alt færdiglavet mad bryder jeg mig ikke om, for man ved aldrig hvad der er i, andet end smagsforstærker.
Alle produkter på dåse, undtagen flåede tomater, bambusskud og majs.
Alt andet kommer til at se ulækkert og forkert ud og bliver super sjasket.
Frosne færdigretter. Man ved ikke hvad der er i!!!!
Industrilavede ting på glas, fx. kartofler, rødbeder og rødkål.
Det smager ikke af noget, og kan laves selv meget bedre og billigere.
Supermarkedskager.
Som i har nævnt, de er ulækre og smager forkert.
Rugbrød med kerner.
Som xtiny har jeg den holdning at alle andre kerner end rugkerner ikke hører til i rugbrød.
"Fedtfattige" produkter.
De er fyldt med kemi, og normalt smager de heller ikke godt i den almindelige version.
Hmm, jeg er vist temmelig kræsen.
Godt jeg kan lide at lave mad selv....
Susanne M-H Always look at the bright side of life. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xtiny..... |
|
|
ikke makronrasp - makroner du knuser i hånden
min liste:
dåse tamtam ud over flåede/hakkede tomater, majs ananas til pizza og asparges
vaccumpakket kød og pålæg og andet de finder på at suge luft og smag ud af!
Tørt supermarkedbrød - mit er friskt fra bageren eller jeg bager det selv!
købt pizza om det så er fra pizzaria eller brugsen - jeg vil hellere lave dem selv.
Færdiglavede marinader - jeg vil hellere lave dem selv.
Jeg ville nok dø hvis jeg fik madrelateret nikkelallergi - jeg elsker tomat og hvidløg!
OH og så HADER jeg Bake off produkterne de laver på shell de smager af plastic og de kommer klamt glasur på ALT!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bvadr! |
Maria Bitsch |
19-12-2004 08:34 |
|
Jo tak, den der fedtfrie mayonaise hoppede vi også på engang. Den blev smagt een gang, så var det sgu ud!
Ellers vil jeg opremse:
Champignoner på alle måder! Generelt svampe.
Dåsetomater. Hvis der skal tomat i noget, hakker jeg selv nogle friske. Jeg kan simpelthen ikke klare smagen, som gennemsyrer alt efter min mening.
Kød, der ikke er kølet ned. Dvs. på dåse eller vacuumpakket. Synes, det der kød i Aldi der bare ligger i papkasser er decideret skummelt. Dåsebøffer har gummikonsistens og kan ikke engang anbefales at tage med på festival.
De der pølseformede pakker med risengrød/ris a la mande og gule ærter ser også så klamme ud, at jeg aldrig vil vove at smage. Har I andre prøvet at trykke lidt på dem? Yrk...
Frostblandinger med kød- og melboller. Er bollerne lavet af tapetklister og benmel? Hæslige simpelthen.
Opvarmet peberfrugt. Så kombineret med dåsetomaterne kan I nok regne ud, vi ikke får spaghetti med kødsovs særligt tit. Faktisk ALDRIG nogensinde.
Glaskartofler. De er ligesom dåsetomaterne (ja, jeg hader virkelig de skide dåsetomater) gennemsyret af en udefinerbar træls smag. Vacuumpakkede er ikke bedre, skulle jeg hilse og sige. Vi havde dem et madsted, jeg arbejdede...
Cocktailpølser giver mig kvalme.
Langtidsholdbar mælk brækker jeg mig næsten af! Var i praktik et hestested, hvor konen var så sød at lave kakao til mig hver dag. På langtidsholdbar mælk. Tanken var rigtig sød; men hold da op det var en kamp at bunde det glas hver dag i to uger!
Og så må jeg sige, tørret pasta er en tam affære, når man har prøvet den friske variant.
Nå ja, da jeg var på højskole fik vi til tider frugt og ostebord. Der vænnede jeg mig til gode oste som brie og Port Salut. Sidenhen har jeg holdt mig til disse luxusvarer, når det hedder ost (eller ægte irsk cheddar i madlavningen). De fleste danske oste smager af gummi og mel.
Ellers spiser vi gladeligt pulversupper og sovse. Også dåsetarteletfyld af uransaglige årsager. Synes faktisk, Knorrs pulversovse er bedre end dem, vi selv laver. Men fair nok, det er kun et par måneder siden, vi (dvs. kæresten) lærte at lave sovs. Intet stikker dog Jensens. Mmm - lækker færdigsovs. *G*
De fleste frosne færdige ting er også gyselige. Alle I har remset op faktisk. Kan dog godt spise de her Eat&Go minipizzaer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eat&puice |
|
|
BVADR - gummi dimser der brænder sig fast i papiret - fyda...
hm... jeg er egentlig sulten - SUK....
Noget andet jeg ikke kan fordrage - PAPVIN! fyfa'n
eller de der mayonaiseproducerede salater - uadrk - vi hellere lave dem selv af cremefraiche og friske ingridienser - at de så ikke holder en måned i køleskabet - pech!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fedtfrit |
|
|
1) Alt fedtfrit/let/light osv.
2) Bearnaise og andre sovse
3) Generelt ligger nem mad pånær fiskepinge, chickennuggets og den slags ikke særlig højt...
Jeg kan godt selv blande kage/bolle-dej, lave frikadeller, suppe mv.!
Og jeg kunne _aldrig_ drømme om at købe færdigt rasp til æblekage - ville hellere bede min mor om at give hendes opskrift *mums*.
Jeg har vidst fået kommenteret "pulvermad" så meget, at min svigermor har fanget den 
| | [INFO] Lene Skov Mikkelsen • Privat: pivnu • Chat: HesteChatten • Afkom og billeder af Welsh søges |
|---|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cigaretter |
Bentewn |
20-12-2004 09:21 |
|
Gad vide hvor mange af jer der ryger, jeg kunne aldrig drømme om at stikke sådan en osepind i munden. Synes mange det er skægt folk der ikke vil spise fødevarer de ikke ved hvad der er i, ryger gladeligt en smøg. Hvad har jeg misforstået her? Sådan en er da helt sikkert fyldt med giftstoffer.Jeg spiser også gerne alt muligt slik, selvom det jo også er færdigretter  Gør i heller aldrig det?
Med venlig hilsen Bente En time på hesteryg er aldrig spildt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lise D |
|
|
Du har ganske ret i det med kartoffelsalaten 
Jeg kan heller ikke fordrage den købte, og når vi laver grillparty med nørderne, så står jeg glædeligt og koger kilovis af kartofler til ORDENLIG kartoffelsalat.
Bortset fra det, så ryger jeg ikke, og jeg kan ikke sige, hvad det er ved hurtig mad, som jeg ikke kan lide. Jeg kan bare ikke spise det... og jeg er ikke øko-freak eller noget.
| | [INFO] Lene Skov Mikkelsen • Privat: pivnu • Chat: HesteChatten • Afkom og billeder af Welsh søges |
|---|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|