Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Når man venter sig (barn)
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 19:13
Hejsa
Jeg er i den heldige situation at jeg venter barn. Jeg er i uge 14 og vil derfor hører hvornår man kan se at der er mave?! For på mig er der det jeg vil kalde en "delle" som jeg ikke har haft før. Kan det skyldes barnet? Og hvilke erfaringer har I med gravidit (med hensyn til hvordan jeres kroppe reagerede)?
0
0
Svar på denne tråd

Til lykke!
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 19:36
Hej Sanne.

Først et stort tillykke!! :-)

Hvornår maven kan ses er meget indiviuelt, men det du beskriver kan sagtens være pga. du venter barn.

Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 20:48
Det er meget forskelligt hvornår og hvor meget man kan se graviditeten fra kvinde til kvinde - og såmen også fra graviditet til graviditet hos den samme kvinde.

Du kan gå ind på minmave.dk - der ligger en masse billeder af maver du kan kigge på og sammenligne med ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Rettelse til adresse
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 20:50
Hvis du går ind på minmave.dk - så kommer du ind på en side hvor du kan købe alt mellem himmel og jord til dig og dit barn.

Du skal gå ind på min-mave.dk - altså med bindestreg, hvis du vil se maver.

Begge sider er helt ok ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Sanne
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 20:54
Først og fremmest tillykked med graviditet !!

Jeg er i uge 19 og det er faktisk først nu, man kan se noget på mig, men jeg tror også det går stærkt fra nu af.

Men jeg tror det kommer meget and på den enkelte.

Jeg har ingen gener andet end lidt sidestik og nogle sener der giver sig engang immellem. Og så er jeg lidt mere træt end jeg plejer.

Mange hestehilsner fra

Susanne & prinsen

"En rigtig hest ER en oldenborger"
0
0
Svar på denne tråd

Tillykke
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 23:14
Hej Sanne.
Tillykke med din grav. du går en forhåbentlig dejlig tid i møde!! Det er forskelligt hvornår man kan se det, men jeg ved at maven aldrig kan komme tidligt nok! Når den så endelig er der, bliver du hurtig ret træt af den fordi så er den for stor..! (Men på en god måde)

Du kan evt. se på min præs. der ligger et par billeder af min mave. Jeg er nu i uge 29 og mangler bestemt ikke mave..På billedet i uge 10 kan man godt se det, men det ligner jo ikke et barn..

Katja

>o< Alt det, der irriterer os hos andre,
kan føre os til en forståelse af os selv
>o<

0
0
Svar på denne tråd

Først sådan rigtig gravid..
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 00:03
.. synes jeg selv, da jeg var 4½ mdr henne. Nu er jeg en af dem der absolut ingen gener har haft med at være gravid - jeg er 33+4 i dag lørdag 11/12-04 og NYDER at være gravid.

Tillykke med din nye tilstand *ss*

Jeg lyttede til manden som sagde "lad nu være med at købe alle de bøger om gravilitet" og det har jeg gjort med det resultat (tror jeg selv) at jeg ingen bekymringer har...
Det er skønt, nemt og MEGET MEGET dejligt at være gravid!

Kh
Gitte

Stalden huser Balder, vallak og Jack D., hingst :-)
KÆLEDYRSKOMPAGNIET -
0
0
Svar på denne tråd

ved mig
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 10:29
kunne man først se maven, da jeg var omkring 25 uger henne. Men det hænger dog sammen med at jeg er meget overvægtig. Det var også først omkring dette tidspunkt at jeg ikke længere kunne passe mine egne bukser. Nu er min mave kæmpestor, har termin på mandag, så sidder og venter på at der snart sker noget.

Nyd maven mens du kan, du kan tids nok blive træt af den. Og i øvrigt TILLYKKE med de lykkelige omstændigheder.
0
0
Svar på denne tråd

Undervægtig
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 10:55
Man behøver skam ikke at være overvægtig for at maven ikke kan ses. Ved begge mine graviditeters start vejede jeg ca. 48-49 kg (jeg er 170 cm). Jeg tog 10-12 kg på begge gange og begyndte først at se gravid ud ved ca. 25. uge....Andre får mave så snart der er to blå streger på graviditetstesten. :-D

Mine børn blev forrsten født 40+3 (3065 kg og 49 cm) og 39+0 (2986 kg og 50 cm), så de var heller ikke verdens største (men der var ikke mere plads sagde jordemoderen).

Tillykke med graviditeten! (Bliver helt misundelig).

kh
Minski
0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 11:23
Tillykke med mavsen ...Det er hips som haps hvornår man kan se det ... men den lille bule som du mener ligner en delle er din lille baby der vokser i din MAVE :-)

endnu engang tillykke til dig...

Julehilsner Louise
( Ihh hvor jeg glæder mig til jeg har født i feb. 2005.. vi glæder os . rigtigt meget .Og jeg glæder mig også til at kunne tage mig af vores lille Bacardi.. )
0
0
Svar på denne tråd

velkommen i klubben....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2004 23:57
på mig kunne man se det i uge 12 ca. fordi min mave begyndte at bue ud helt oppe under barmen. men det kommer an på hvor fleksible mavemusklerne er...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider