Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Undertøj......
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 14:25
Affødt af Gittes tråd, kom jeg til at tænke lidt over om jeg er den eneste barberede stakkel der simpelt hen ikke kan finde noget godt undertøj til at ride i?

Fjerner som regel alt pels forneden, men skal virkelig tænke mig om hvad undertøj jeg tager på. Nu efter jeg er begyndt at ride hver dag, har jeg ladet pelsen stå, for det gør simpelthen for ondt!
Jeg er et kæmpe indgroet hår og sloggierne står slet ikke distancen som ventet.

Skal jeg have fat i mormorudgaven med ben, for at kunne undvære pelsen? SUK Hvad bruger I andre?

Desuden vil jeg gerne anbefale Patricks sportsBH - købt i Føtex, til alle der rider. Billig, kraftig, god støtte og X stropper. SUPER
Fredriksborger - hva ellers?
0
0
Svar på denne tråd

Ha Ha Ha
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 14:54
For dælen hvor er det nogen sjove tråde der bliver startet op lige i øjeblikket.

Nå men til undertøjet, jeg er en af dem, så konstant spankulere rundt i G-strengs trusser. Men jeg må sige at det absolut ikke er alle der egner sig til ridning. Jeg har simpelhen problemer med at de "kravler op" når jeg rider, så kan man ellers skridte rundt der og se om man kan få fat på dem igen, da jeg ellers synes det er komplet umuligt at ride videre :-D

Men mærkelig nok så tænker jeg aldrig over at tage nogen behagelige på før jeg sidder på hesten og kæmper med trusserne.

Men jo jeg kunne også godt bruge nogen gode råd til trusser; i sær tænker jeg på om jeg er unormal fordi jeg rider i G-streng eller om der også er mange andre der gør det.

Karina

Stærk fortaler for organiserede avl.

Citat Kons. J. Finderup fra LR:
"Husk, at der er store chancer for at få et godt afkom på gode moderdyr, og at gode moderdyr er en afgørende forskel på succes og fiasko."
0
0
Svar på denne tråd

"Ride" undertøj..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 16:08
Tidl. red jeg altid med alm. bh pga stor barm og jeg ikke kunne finde en sports bh hvor de kunne være i! Efter en brystreducering bruger jeg udelukkende sports bh, tl daglig og til ridebrug.
Har nogle fantastiske nogle fra Triumph, Tri-Action model Work Out.

Ang. trusser så har H&M nogle helt vidunderlige nogle, ganske alm. trusser eller boxershorts, som sidder til. Koster ml. 39,95,- og 49,95,- dem jeg har er med Snooby og er vældig gode.

Jeg kan ikke ride i g-strengs trusser, det duer slet, slet ikke *av*

Hygge - Lise :-)

"If Microsoft is the solution, I want my problem back."

"If you want to know what I think about bottled water, what does 'Evian' spell backwards?" (i)

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 16:20
også en af dem som altid spankulere rundt i g-streng. Rider også i dem, faktisk synes jeg at det somregel går meget godt. Andre trusser kan jo også finde på at kravle. Det ser bare ikke så smart når man sidder der og prøver at fange det hele ige, he,he...

Mon ikke shorts ville være det bedste, selvfølgelig tætsiddende. hmmm... ved det ikke...
0
0
Svar på denne tråd

G streng til ALLE
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 16:28
lejligheder :-)

Købt i HM i sort microfiber med kun en syning ( vigtigt ) .

Bliver hvor de skal .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

jeg bruger..
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 17:41
altid g streng.

har aldrig haft problemer :-)

(heller ikke selvom jeg er "velfriseret" i midten ;-D

Ps Karina:

Ja det er nogle gode tråde her :-D
MONICA

-Nye billeder af ridedyret på præs.!

Rigtige ryttere rider ;-D

HN skitur-vil du med?
0
0
Svar på denne tråd

G-streng - jeps!
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 18:01
.. men ikke alle ridebukser egner sig til enhver kvinde.

Jeg er 95% ligeglad med G-trusse-valget, bare jeg har mine jeans at ride i.
Red tidligere i fuldskins ridebuks - men det gik slet ikke. De kunne - Gud ved hvordan - rulle strengen - og så mellem mine str. XL baller?! Aner ikke hvordan det foregik, blot at det var yderst ubehageligt, omend det bare var et par omgange *ggg*

Så prøv nogen forskellige ridebukser og vælg streng uden syninger.

0
0
Svar på denne tråd

Se nu kunne jeg
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 19:08
godt tænke mig at vide en ting..

Er der nogen af jer der bruger string trusser konstant, der lider af menstruationssmerter??

Nu skal I være ærlige..

Jeg undlader at svare på spørgsmålet - vil kun sige at de billige mormorunderhylere fra Bilka, hvor man kan få 5 for 100kr er de bedste..

Julie
0
0
Svar på denne tråd

Mormormodellen
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 19:41
Jeg har altid elsket de der hvide bomulds"trusser" i str. elefant som jeg køber i Føtex - de er som regel på tilbud til 7 par for en hund.

Dem red jeg i (har ikke redet i snart 4 år) og de er GULD værd når jeg er gravid - elsker dem, elsker dem, elsker dem!
Og det gode er, at manden slet ikke syntes at de er usexede, nærmere tvært imod. He ri huset er det nemlgi farlgit t være iklædt ridetøj, arbejdstøj eller regntøj, hihihihihi!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg rider helst
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 21:12
i de store mormor trusser med ben. Ellers får jeg nemt gnavesår, og det gør bare avs. (har faktisk fået sår i dag, efter at have været på arbejde men forkerte trusser på...).

Til hverdag går jeg helst med g-streng.

Linda.
Jeg har ikke altid ret - men jeg tager aldrig fejl ;-D

:-) Medlem af Pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere :-)
Medlem af FHK
0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm....
Forfatter: 
Dato:  07-12-2004 23:24
Må ud og kigge efter mormormodellen - for har prøvet at ride i g-streng og det går slet ikke! Det har self været nogle rigtig smarte nogen af slagsen - måske de sømløse kunne være sagen? Må indkøbe et udvalg *G*

Nu rider jeg med ægte skindbag, kan det mon betyde noget?

Skulle engang tisse rigtig meget efter en dressurundervisning, så skyndte mig på wc og flåede trusserne af. Da jeg havde min mens, havde jeg som altid garderet mig med et fuldvoksent natbind af Always modellen, meeeeeeen under undervisningen og heftig driven med underlivet, havde bindet vendt sig og resultatet blev en "Full Brasilian" - skidtet rev en stor tot pels med af!
HURRA for Always´ klister!!! Det virker... ;-)
Fredriksborger - hva ellers?
0
0
Svar på denne tråd

hold på formerne
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 02:48
Sports-bh til at holde patværket fra at flyve ukontrolabelt mod alle verdenshjørner.

Sloggis absolut usexede mormortrusser, der prøver at være smarte ved at kalde sig for pigeboxershorts, til at holde røven oppe og på plads.

Haha, nej - grunden til, at jeg rider i tøseboxere er, at jeg ikke bryder mig om g-streng. Normalt går jeg i noget nær baggypants, så det er ligegyldigt, at jeg har mine sorte sloggier i bomuld til at holde skansen.

Men jeg er altså forfængelig nok til ikke at bryde mig om tvedelte baller. Så det er altså blevet til nysselige sloggi-boxershorts i stedet. Kan godt undre mig lidt over, om mine medridderinder er klar over, at de har dobbelt op på numse, de af dem, der øjensynligt rider i alm. trusser?

Akhal-Tekerne kommer!
0
0
Svar på denne tråd

Næ lider ikke
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 08:31
af noget i de 12 timer :-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 09:36
Efter at have købt utallige forskellige modeller trusser og efterfølgende afprøvet dem, er jeg blevet glad for NINA trusser.
De bliver, hvor de skal og gnaver ingen steder.
Jeg kan bare ikke huske, hvor jeg købte dem, så jeg er lidt på den, når jeg skal have fornyet stakken.

G-strenge er mine siddepuder slet ikke indrettet til.

Love your horses - they deserve it
Take care........Lilli
Proud owner of: BOONS PREDICTION
Til Salg: Dejligt QH hoppeføl. - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

rider ...
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 11:34
altid i g streng
Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar til Lilli:
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 12:48
Nina trusser kan købes i Føtex.

Jeg går og rider altid i g-streng.

Undtagelsen er når jeg har menstruation, hvor jeg de første dage bruger almindelige store trusser.
Smerter under mens har jeg kun de første 6 timer. Og jeg kan afgjort ikke forestille mig at det har noget med g-strengen at gøre - DEN teori vil jeg gerne høre mere om :-D

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

aldrig i g-streng
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 14:51
Jeg kan ikke ride i G-streng... har prøvet de sømløse men alligevel finder de vej til de steder de ihvertfald ikke skal sidde....
og de giver også gnavesår :-P
jeg går altid med dem i det daglige...jeg skal ride i nogle ordentlige mormordrenge der bare bliver hvor de skal.
;-D
0
0
Svar på denne tråd

123123
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 15:08
Jeg var lige i Bilka i dag og der var de.
10 par Nina'er for 100 kr. Heldigt, heldigt. :)

Love your horses - they deserve it
Take care........Lilli
Proud owner of: BOONS PREDICTION
Til Salg: Dejligt QH hoppeføl. - se præs.
0
0
Svar på denne tråd

bomlulds trusser
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 15:16
til at ride i køber jeg de der billige i supermarkedet, tror ikke de er lige så store som "mormor" trusser.

men bomuldsbanditter der dækker ballerne og andet godt ;-D så er det sikkert at ride *G*

alle er vel ret enige om at silke/satin skal man ikke ride i :{-(

men jeg fatter ikke at der er noget der kan ride i g-streng 8-)

Hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd

HHansen
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 17:32
Det er bevist i en elelr anden undersøgelse, kan ikke huske hvor jeg så det..

At dem der går meget i G-streng, som regel har menstruationssmerter.. Dette hænger sammen med den trykken strengen lægger på halebenet. Hvis man gennem sine teenageår har gået meget med G-streng, kan halebenet blive en smule trykket, og derved genere under mens..

Det er stadig noget jeg kun har læst mig frem til, derfor er jeg meget nysgerrig efter at høre om det forholder sig sådan..

Jeg selv kan ikke ride i G-streng, da jeg så får enormt ondt i hovedet - måske noget med den trykken på halebenet??

Julie
0
0
Svar på denne tråd

g-streng og hovedpine..... Hvad tyder det liige på
Forfatter: 
Dato:  08-12-2004 18:13
Jeg går altid selv i g-streng. Og har ikke problemer med mens...Men, undskyld mig liige engang:

:-D Julie Schwartz: G-streng og hovedpine?! Det kan i mit hoved desværre kun tyde på den kendsgerning at du nok desværre må erkende at have *** i begge ender? Tihi...Eller hva? ;-)

Johanne - der morer sig lidt over den sammenhæng!
0
0
Svar på denne tråd

Ondt i hovdet
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 08:11
Er jo tit noget med forhøjet blodtryk .

Og hvis man beuger en så stram G-streng at den trykker på halebenet , så er den for stram !!!??

Min ide med G-strengen er jo lige netop at jeg ikke kan mærke dem ;-)

Illum
0
0
Svar på denne tråd

Enig med
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 08:17
Illum :-)

Hvis man kan mærke g-strengen, så skulle man nok have valgt den en str. eller tre større :-D

Hvis de passer kan man ikke mærke dem. (y)

Mvh

-Helle

** Jeg har i dette indlæg givet udtryk for min personlige holdning - og denne står jeg ved - lige indtil jeg ændrer mening ** ;-D

** Der findes 10 slags mennesker i verden: Dem der forstår binært, og dem der ikke gør ** :-D
0
0
Svar på denne tråd

Jeg havde...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 09:54
...menstruationssmerter FØR jeg begyndte at gå med G-streng.

Hvis man er pernitten over at blive set i en "stor" størrelse trusser må man jo bare klippe størrelsesmærkaten af... :-D

Jeg foretrækker nemlig at tøjet PASSER... ;-)

:-) 99E :-)

Talent is what you are born with.
Skills can be developed.
Try is intestinal fortitude or guts, that never-give-up-factor.
Luck I spell W-O-R-K, and is defined as when preparation meets opportunity.
Natur Heste.dk - Naturligt Hestehold, Naturlig Hovpleje mm.
0
0
Svar på denne tråd

sloggi
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 12:26
Jeg plejer oftest at bruge sloggi til ridebrug- boxershorts eller hipsters, og helst i noget mikrofiber-agtigt stof.

Mvh. MajkenM
0
0
Svar på denne tråd

De billige fra Føtex
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 12:34
Jeg bruger altid de billige fra Føtex under mens og lider desuden af hele balladen med migræne og smerter i mave og lænd :{-(
Alle fortæller mig, at det går over, når man får børn, men jeg har ikke tænkt mig at gøre forsøget foreløbigt :-D

Jeg synes at syningen i Sloggierne er lidt for voldsom ved det bløde "kød", når man cykler og rider.

Jeg rider og går for det meste i g-streng, men det er kun dem af bomuld, der duer. De andre kan give slemme brændemærker :-@ .

Jeg har desuden fundet ud af, at hvis jeg rider i en kunstsaddel med fuldskins ridebukser, så er brændemærkerne garanteret, lige meget hvilke trusse man er iført. Men ridebukser uden skind giver ingen problemer?
Uha, jeg havde nogle slemme cykelture hjem inden jeg fandt ud af det!!!!

Andre, der har oplevet det??
0
0
Svar på denne tråd

strings
Forfatter: 
Dato:  12-12-2004 05:18
i alle former for stoffer og syninger typer og hvad har vi ikke alt - no problemos :-)

jeg kan også have mine hotpants på med nuser (mine sorte microfiber er pist borte!)

uden over bem har jeg mine lange skiunderbusker og så kommer ridebukserne.

mine strins hverken snor sig kravler eller kryber.

ja jeg har mens smerter - men det har jeg haft siden dag 1 - og der gik jeg ikke i strings :-P

:-P Karina82 :-P

;-D møgkællinger har det sjovere ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider