Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Til I andre gravide
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 20:56
Hvad ønsker I jer i julegave...???

Jeg syntes det er lidt svært at skrive str. på i tøj...he he....

Vil bare lige have lidt inspiration til min ønskeliste, som indtil videre ser noget tom ud !

Mange hestehilsner fra

Susanne & prinsen

"En rigtig hest ER en oldenborger"
0
0
Svar på denne tråd

Hvad med...?
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 21:00
Hvad med bare at ønske dig et fire-personers campingtelt? ;-D

Ellers fåes Sloggi også i meget store størrelser. De er ikke ret sexede men de er godt nok rare at have på når maven er størst :-)

(Og NEJ, jeg er IKKE gravid!!) ;-)

Tina & Badullen

0
0
Svar på denne tråd

Men det kunne...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 21:07
Du jo blive.. ;-D ;-D ;-D ;-D

Mange hestehilsner fra

Susanne & prinsen

"En rigtig hest ER en oldenborger"
0
0
Svar på denne tråd

hmmm ja man har det jo på samme
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 21:09
måde , det ikke ligefrem tøj man ønsker sig ; )

men jeg ønsker mig. parfyme. make up , . smykker.
og ellers en god aften ; )
( Ihh hvor jeg glæder mig til jeg har født i feb. 2005.. vi glæder os . rigtigt meget .Og jeg glæder mig også til at kunne tage mig af vores lille Bacardi.. )
0
0
Svar på denne tråd

mine ønsker
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 21:22
Tja fx en god varm badekåbe(i øjeblikket hugger jeg mandens)
Parfume
CDére bla George Michael,Norah Jones
Tigerdyret som aktivitetscenter/tøjdyr*GG*

Og så en gang massage af manden i mit liv

0
0
Svar på denne tråd

ønsker mig en masse...
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 21:40
som sædvanlig... handsker, ringenes herre på dvd, et skridttæppe til min hest, noder, bøger, en lampe, en cd afspiller, en taske osv osv osv... ja, og gavekort til babysam *LOL* men jeg plejer ikke at bruge penge på mig selv, så jul og fødselsdag har jeg altid tusind ønsker... tyk eller ej!

hvad med gavekort til biografen? eller en omgang massage? eller et månedskort til svømmehallen?

vi har lige brugt de sidste gavekort fra vores bryllupsfest på en blender og en el-koger... det skulle være ganske praktisk med baby... til at lave flasker og senere mos... ellers ville jeg have det på jule-øsnkesedlen også

bedste hilsner, sidse 27+0
0
0
Svar på denne tråd

Jeg var jo gravid
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 22:18
sidste år ved juletid, dog kun i 11. uge. Men jeg ønskede mig ammebluser og fik 2 stk. Det var rigtigt dejligt for man kunne bruge dem mens man var gravid samt bruge dem når man ammede uden at skulle hive hele blusen op og vise ammedeller etc.

Bluserne kan ses på www.ammetoej.dk

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

hvad med
Forfatter: 
Dato:  29-11-2004 22:23
en rigtig lækker morgen ¨kåbe du kan hoppe i om aften det er bare så dejligt hugger også mandens lig enu er dog ikke gravid men var det da sidste jul dog var jeg kun lige 17 uger henne.

man skal passe på med parfume i starten når dne lille er kommet så den lille kan lugte hvem der er hvem.

eller ønsk dig måske en tur til frisøren det fik jeg af manden efter jeg havde født det var bare så dejligt, nu er min kusine også frisør og køre rundt og klipper folk så jeg havde jo service på hjemme i køkkenet.

hmmm ja eller kan du også bare ønske dig noget helt almindelligt det behøver jo ikke have noget med din mave at gøre.

måske en tur til fotografen når dne lille er kommet.

mvh sandra.w
0
0
Svar på denne tråd

Gavekort til forkælelse
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 09:52
Gavekort til frisør, massage, ansigtspleje, fodpleje, kurbad... hvad som helst der kan få mig til at føle mig bedre tilpas ;-)

Hvis ikke jeg får gavekortene brugt nu, så får jeg det helt sikkert gjort når jeg har født og render rundt med sorte render under øjenene *ss*.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har lige
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 18:52
skrevet min ønskeseddel og ja, tøjstr. hmm det er jo temmelig usikkert hi hi

Jeg er i uge 16 ;-D

Men jeg har da sådan noget som en sloggi top med (da alle mine bh'er ligesom ikke har de rigtige mål mere hmm) og ellers er der ting som bøger, dvd og lidt til hesten jo også ;-P

På vores fælles til gengæld har jeg skrevet ting som termometer til måling i øre, bog om børnesygdomme, blender (til babymad tænker jeg ;-) ) og desuden ved jeg at de nok skal finde ud af at købe sig fattig i babyting hehe. Det er det første barnebarn på begge sider pyyyh det er hårdt!!!

Og ellers støtter jeg voldsomt op om de gavekort - mmmm at vælte sig i luksus og varten op især når man har "leveret varen" DET må være skønt at have og se frem til.

Lad fantasien få frit løb! ;-D

♡ Knuz fra Malene_s ♥

Det er så svært, for den der elsker
at gå ved siden af den, der kun holder af. Herman Bang

Min Hjemmeside! ♡ Opdateret!

♥ Intet hjem er perfekt uden lyden af kattepoter ♥ på gulvet
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider