Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Mcclouds daughters
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 13:35
Så vidt jeg husker , var jeg ikke den eneste der så denne dejlige serie :)
Så jeg ville jo lige sige, eller minde om at de nye afsnit starter idag kl. 13.40 (Lige om lidt) på Tvdanmark 1...Jeg venter bare på at kaffen bliver færdig, så sætter jeg mig klar :)

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

ja jeg....
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 14:27
jeg er også helt fortabt i den serie.. glæder mig til at se de sidste afsnit, jeg tror jeg har set de første 70, 4 gange efterhånden

Sussie

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig serie...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 14:38
Hvis jeg kunne vælge om, så råbte jeg Australien, here I come :)

Jeg elsker den serie og de nye afsnit bliver også slugt :) Har set de gamle temmelig MANGE gange

Hilsen Linda
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 17:31
Jeg er også klistret til skærmen hver dag - går hjemme, så jeg kan få det hele med.. og skulle det glippe så er det fantastisk at det genudsendes dagen efter.

0
0
Svar på denne tråd

har også fulgt lidt med
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 18:25
i sommeres og var så syg her mandag og tirsdag og så lidt af det igen -har også set et par afsnit ind i mellem.

Claires barn, elller det som virker som hendes, hvordan passer det ind. Er det hendes biologiske, som hun måske har fået med ham, som viste sig at være gift ????

Opstaldning tilbydes 5 km fra Aalborg c . klik her

0
0
Svar på denne tråd

Sanne...
Forfatter: 
Dato:  26-11-2004 19:31
Ja, Claire skulle jo være belvet gift med Peter, men det viste sig at han allerede havde kone og to døtre.

Claire brød med ham og fandt herefter ud af at hun var gravid. Hun valgte at holde det hemmeligt for Peter og fik Alex med på dne ide, at han skulle sige rundt omkring at han var faderen.

Det gik dog ikke som planlagt, folk fand tud af at Alex ikke var den biologiske far og Claire valgte at fortælle det til Peter - som i første omgang var hård, men som til sidst tog sin datter til sig, dog sådan at hans kone ikke ved noget om det mv.

Siden er Claire og Alex så blevet et par, så nu er Alex den nærmeste far alligevel ;-)
0
0
Svar på denne tråd

ælskeer den serie
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 10:47
og ikke mindst alex ryan, mums :-D
Vh jeanette & hendes welsh

Ingen er smukkere end den som ser skønheden i andre
0
0
Svar på denne tråd

Jeg elsker
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 10:51
serien og har set den nogle gange...og hver gang er det lykkes mig at undgå slutningen 8-) Så kan jeg lige få et resume af de sidste to afsnit? Det er mig bekendt noget med at Tess dør?

0
0
Svar på denne tråd

Drovers Run
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 11:16

Kender I så denne her ?? Drovers Run

Dejlig serie, men den bliver sendt på nogle tidspunkter, hvor det er umuligt for mig at følge med - får den sommetider fanget på Hallmark.
0
0
Svar på denne tråd

Tess...
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 15:41
Jeg ved ikke om Tess dør, foreløbig er vi nået dertil hvor hun er ved at blive undersøgt for en evt. brystkræft - som hendes mor også døde af.

0
0
Svar på denne tråd

Claire....
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 18:31
Jeg mener helt bestemt Tess ikke dør, derimod Claire :(

Har ikke set de nye afsnit før, men mener at have læst det.

Hilsen Linda
0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg.
Forfatter: 
Dato:  27-11-2004 23:15
Har også smug læst, og læst mig til at Claire dør, og at Alex ville ha friet.. Nå nu må man jo ikke afsløre for meget :)

Hilsner
Lisab. ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Hvor er I dåmme!
Forfatter: 
Dato:  28-11-2004 12:02
Altså, sådan noget skal I da ikke fortælle - jeg har nemlig IKKE smuglæst!

Æv...
0
0
Svar på denne tråd

Claire døde i dagen afsnit
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 14:47
jeps så døde Claire og føj hvor jeg hyldt, det ligner ellers ikke mig, men jeg elsker bare den serie, og sys det var så synd, for claire, tess og alex og alle de andre :{-( :{-( :{-(
Så nu glæder jeg mig til at se hvad der sker i de næste afsnit.

hilsen jeanett
0
0
Svar på denne tråd

gråd..
Forfatter: 
Dato:  30-11-2004 19:36
jeps - her ses serien også - og de sidste to dage har det været nødvendigt med køkkenrullen - først Claires dødsfald, så begravelse ..og jeg var endda forberedt, da jeg havde smuglæst.....

Mette og Monis :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider