Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

En af de dage.....
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:31
Så har jeg en af de der dage igen. Jeg er endnu engang blevet syg, godt nok kun halsbetændelse, men det er altså ikke mere end en måned siden, at jeg sidst lå syg i en uge, så det er bare provokerende.

Derudover, så er mine tanker begyndt at kredse om, at jeg skal ind lige efter min fødselsdag og have svar på om min kræft er vendt tilbage.
Sidst fandt de en ny "ting" i mig, så jeg er drøn nervøs..især når man så får en ekstra tid med udvidet undersøgelse... og at de ikke vil sende mig svaret på mine blodprøver som normalt.

Så nu ligger jeg her og er muggen over at være syg....tænker som en gal over, hvad pokker der nu sker...

Det er bare svært at holde modet oppe hver dag.
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd

find de
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 10:54
positive tanker frem tænk på alt det der gør dig mest glad..... selvom det virker dønsvært... håber ikke det er så slemt som du frygter den undersøgelse
Et kæmpe knus her fra

Mange Hilsner Henriette {>
SE MINE SKØNNE PLETMULER!!!
;-D ;-) B-) ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Hej søde
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 15:25
Op med humøret, det skal nok gå og krydser fingre for at det er nogle gode svar du får på prøven, vi kan jo ikke have dig syg igen, hvem skulle så undervise mig og Force :-)
Hilsen Signe
0
0
Svar på denne tråd

Måske skulle du læse
Forfatter: 
Dato:  22-11-2004 17:46
Anette Klingenbergs "Livet er vigtigst"- der handler om hendes liv og mest om hendes kræftsygdomme. Ikke fordi bogen er særlig godt skrevet, men fordi den trods alt handler om, at livet er vigtigst.

Jeg har også læst både Jane Åmund og Suzanne Bjerrehuus's bøger, og jeg var ved at kaste op over Suzanne Bjerrehuus (Hvor dejligt hun blev tynd som en pind. NOT! (N) ), Jane Åmund er en gæv kone med et anstrøg af humor.

Mht at holde modet oppe, det kan man kun, hvis man også giver sig selv lov til at være bange og ked af det, bare lidt af og til. Selv os der er raske (hm!) går jo ikke rundt og fløjter som lærker hele tiden. Ud fra min læsning har jeg opdaget, at alvorlig sygdom også kan bruges positivt, så folk skærer det væk, de faktisk ikke har lyst til at beskæftige sig med. Læs evt "At leve med løver"- hvis du orker!

Eller sæt dig med en kop varm julethe- og læs Mumitroldene (hele serien).

Jeg forstår godt, at tankerne maler rundt, især nu, hvor du er syg, så er der så dejligt meget tid til at gruble. :-( Men når du har tænkt færdig, så kommer der igen gode dage, hvor solen skinner. :-)

Held og lykke- og god bedring med halsen. (Y) (Y) (Y)

MVH
xtiny

* @Lan plays with his privates.
< Rintaun > ...
< @Lan > I got these new toy soldiers
< @Lan > They are really neat

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Tine din Bøllemus ;-),
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 00:20
jeg kan sq godt forstå at du af og til rammer Rock bottom, det ville være unaturligt andet! Men som de andre er inde på er du nødt til at focusere på det positive i dit liv. Tænk på fremskridtene med det Røde lyn og andre ting i den genre som kan gøre dig glad.

Noget helt andet er at du lyder som om du trænger til en omgang rødsolhat, det er ikke en dårlig vittighed, men et planteudtræk man hælder op i eksempelvis lidt juice af den slags man synes om og så ellers indenbords. Det hjælper med at holde mig på benene og jeg kan ellers godt komme til at ligge vandret pga. sygdomme så som halsbetændelse/forkølelse.

Det lyder som om dit imunforsvar er ret lavt pt. er det rigtigt?

Trøste kram

C

Reiki healing af mennesker og dyr tilbydes.

Se evt. min præs. for flere oplysninger.
0
0
Svar på denne tråd

din stakkel
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 12:00

Det er noget snot når man har alt for meget tid til at ligge og gruble. Det bliver man aldrig specielt meget gladere af (ikke mig i hvert fald). Jeg håber du er oppe og igang allerede, det er træls med halsbetændelse. Har du fået lægen til at kigge på det?

God bedring, og jeg krydser fingre for at kræften ikke er retur..

Ane

Use what talent you possess: the woods would be very silent
if no birds sang
except those that sang best
-Henry van Dyke
0
0
Svar på denne tråd

Vitaminer
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 12:05

og mineraler, får du nok af det... ?????

For intet kan slå en ud, som mangel på det..
Man er næsten i familie med fluepapir, alt hænger sig fast så..

God bedring med dig... :) :)

Mkh.
Else.

:-D Man lugter ikke af hest, man dufter! :-D

"HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!

:) :) "Kunne du tænke dig at spare penge.. ????" :) :)
:) :) "Hvis ja, så skriv til mig...!!" :) :)
0
0
Svar på denne tråd

tak for de søde ord...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2004 17:28
jeg gik på arbejde idag, selvom jeg nok burde være blevet i min seng..Men jeg var ved at blive sindsyg igår, af at ligge der og glo Oprah og andet skod tv, og ikke rigtig kunne gøre noget andet end at tænke.

Det hjalp at komme på arbejde...godt nok har jeg en god kraftig hovedpine og en hals, der sparker r*v, men sådan i det store hele, så har jeg det bedre. Nok fordi jeg har fokuseret på så meget andet end den der angst i baghovedet.

Det værste er, at på nogle punkter, så føler man sig som en hypokonder og det hjælper jo slet ikke. Tværtimod.
Jeg har ikke rigtig lyst til at vise det overfor noget familie, da de jo er lige så bange som mig, og i sidste omgang, følte jeg det meget tungt, at se dem være kede af det.... Så jeg prøver at undgå emnet, så godt som muligt. Ikke at vi ikke snakker om det, men jeg for det altid afsluttet hurtigt.

Det er sgu svært.

Jeg har kun snakket med min læge ang min hals, og han mente at jeg skulle blive i sengen, da det plejer at være en virus med mig (godt nok var det streptokokker (staves??) sidst, men ellers normalt virus) og er den ikke faldet imorgen, skulle jeg komme forbi.

Jeg må nok hellere begynde at spise noget kosttilskud..godt nok spiser jeg meget frugt og grønt, men jeg tror selv på, at jeg må mangle et eller andet, når jeg hele tiden bliver syg.
På mit gamle arbejde, var jeg i ca 8½ år og havde samlet i den tid, 1½ måneds sygdom, udover en sygemeldelse fra en ulykke på 5 uger.
Det sidste år har jeg været syg samlet i godt 2 mdr minus når jeg har været på hospitalet og efterfølgende sygemeldt. Det er bare ikke normalt!
Mvh. Tine

Sæt kryds i kalenderen: HN-træf fra d. 4-7/8-05 på sjælland
tråd om HN-træf:HN-træf<
Au pair søges til Schweiz

se her
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider