Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

kæreste og forældre
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 21:39

tænkte på hvor lang tid havde i været sammen med jeres kæreste inden han mødte jeres forældre og hvornår i mødte hans forældre?

og hvor seriøse var jeres forhold på det tidspunkt?

første gang jeg selv står i den situation at det kan blive aktuelt og så ville jeg lige høre hvad der er "normalt"

Life is what happening while you´re busy making other things :-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 21:46
min mor mødte min kæreste før mig, hun havde ham i praktik i en uge, et år inden jeg mødte ham.
Hun grinede noget da jeg komhjem og fortalte om ham første gang, og så sluttede hun med at sige : han har sådan nogle smukke øjne.

Hans forældre mødte jeg få dage efter vi fandt sammen, Hans mor kunne næsten ikke holde sig ude fra hans værelse. Jeg er hans første kæreste, så hun var helt vild... Vi har nu været sammen i 6 år, og bor sammen.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 21:56
Jeg mødte mine svigerforældre et par dage efter vi havde fundet sammen og han mødte også mine forældre eftre et par dage.
0
0
Svar på denne tråd

laaang tid
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 22:32
Nu har min kæreste og jeg været sammen i godt et par år, og jeg har kun mødt hans forældre 3-4 gange. Første gang var vist efter 6-9 mdr. De bor ca. 8 km. fra os.

Der er bare ingen af os, der gider alt det familie-halløj...det er sq for opreklameret!! :-P

Mvh. Louise

"En rigtig hest har 4 ben!"

Medlem af Jorde-elskernes klub!
0
0
Svar på denne tråd

tilføjelse
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 22:33
Jeg vil da mene at vores forhold er rimelig seriøst... Vi fik fælles lejlighed for et års tid siden, og går nu lige så stille og kigger på mulige huse....

Mvh. Louise

"En rigtig hest har 4 ben!"

Medlem af Jorde-elskernes klub!
0
0
Svar på denne tråd

john var
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 22:38
vel gemt i 1 måneds tid, vi var vist nok bare lidt mere end venner i starten 8-), han var min privat chauffør han var 18 og havde en sort honda civic .....wauw, jeg var knap 16 og slet ikke forelsket!!

i øvrigt fik han benzin penge de første par gange han kørte mig hjem, jeg tro jeg for alvor vandt hans hjerte da jeg gav hans storebror som jeg iøvrigt ikke vidste var hans storebror en på lampen, det var så mit første "alvorlige" møde med johns familie!!

kort tid efter fik jeg æren af at hilse på hans mor, som gik under navnet MOR Tove i hans omgangs kreds fordi hun var så streng og ved gud hun ikke kunne lide mig, det kan hun dog godt nu, hun er en dejlig svigermor :-D

som sagt var han vel gemt af vejen i 1 måneds tid inden han mødte mine forældre, de tog godt imod ham, det gør de med alle, de er mennesker med store hjerter!!

far og john kom godt ud af det og john lånte 500 kr så han kunne tage fars pige med i byen.

om vi var seriøse den gang jeg tror det ikke!!
og ingen andre trode det, men vi kunne ikke slippe hinanden og vi holder stadig lige meget af hinanden

{>
hilsen berit

man ligger som man har redt !

dansk tinker forening
Misundelse er skjult beundring.
0
0
Svar på denne tråd

Tja Jesper
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 23:07
... blev introduceret for min far allerede inden vores første date - og altså før vi var kærester. og han sov her efter vores første date, så man må sige at det gik stærkt.

Jeg mødte hans forældre en lille måned senere - og kort efter mødte jeg resten af den pukkelryggede. Det var lige omkring juletid :-)

0
0
Svar på denne tråd

Det hele gik godt nok kvikt :-)
Forfatter: 
Dato:  07-11-2004 09:16
Jeg så min svigermor inden hun så mig .

Min kære mand flyver jo i fritiden og jeg havde sagt ja til at tage en tur med .
Vi fløj så hen over Godset og der stod hans mor med nogle venner på gårdspladsen :-)

Hun vinkede og det samme gjorde vi .
Vi mødtes rigtigt 4 dage efter . Men der havde vi også boet sammen i 2 dage ( mødtes første gang 2 dage før det ) .

Han mødte så mine, vel en 5 uge efter .

Der er ingen regler , det er vel som man er til .

Har faktisk boet sammen med en i 6 mdr. INDEN mine forældre mødte ham .De viste hvem ham var , med det var også alt .

Illum
0
0
Svar på denne tråd

mine svigerforældre
Forfatter: 
Dato:  07-11-2004 18:24
og "der gantzen anderen familie" på gemalens side mødte jeg på Hjallerup marked :-D
- noget jeg stadig bliver mobbet med ;-D

En yderst pinlig historie som jeg nok skal spare jer for i denne omgang ...

Rene mødte min mor efter ... nogle måneder 8-)

- osse en lidt træls historie :-P

Og om 15 dage har vi uoffiecielt kobberbryllup (hvem havde troet vi skulle nå dertil 8-) ..... ikke mig ihvertfald 8-) )

Med penge kan man:

Købe et hus, men ikke trivsel.

Købe en seng, men ikke søvn.

Købe et ur, men ikke tid.

Købe en bog, men ikke viden.

Købe en position, men ikke respekt.

Betale en læge, men ikke helbred.

Købe en sjæl, men ikke et liv.

Købe sex, men ikke kærlighed.

June

0
0
Svar på denne tråd

tjaaahaaa
Forfatter: 
Dato:  07-11-2004 20:47
Min 1. kæreste så aldrig 'familiens lys' selvom vi var sammen i 1½ år. Det var vist også lidt af en fiasko...
Så nummer to (min knud {>) forsøgte jeg at skjule et stykke tid ved at fortælle at jeg skulle til fester osv. (Øøhhmm ja jeg blev lige pludselig et festdyr efter at have undgået dem som pesten i flere ÅR ;) 8-) Men efter 1½ måned dukkede han op herhjemme med trailer og vi pakkede alle mine ting op så kørte ham mig til det nye hjem :D Så det tog 1½ måned, men det skægge er at hun kendte ham i forvejen, hans afdøde kones bror har min mor og mig sunget i kor med.. ;)

Hilsen

Lene

Sanity is a far cry from my world, in which a hat can hug me and a hug can hurt me.

Jeg kender dig fra en drøm
en der var fuld af sommer
du var pustet af længsel
der svævede i vinden over mig
nu er du lidenskaben i mig

0
0
Svar på denne tråd

3-6 uger!!!
Forfatter: 
Dato:  08-11-2004 15:09
Jeg har kun haft min nuværende kæreste i 1½ måned, men eftersom vi begge to er voksne og fornuftige og har rendt hornene af os, er vi ret sikre på at det skal være os to. (Jeg har aldrig været mere sikke {> ) Jeg mødte hans mor efter 3 uger og igår var vi ude at besøge mine forældre... så det er gået rigtig stærkt. Men det gør det jo ofte, når man kommer op omkring de 30 og man bare ved, at man hører sammen 8-)

Mine to forhenværende kærester (lange forhold) mødte mine forældre og jeg mødte deres efter ca 5-8 mdr. Men dengang var jeg også kun hhv. 20 og 23 år.

Med venlig hilsen Iben
(Nu uden part på dejlige Parisienna!)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider