Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Vi har købt verdens sødeste hest..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2004 14:17
Hej alle. Vi har en DV avlshoppe, men hun er ikke blevet redet de sidste 6 år. Derfor søgte vi her på hestenettet efter en selskabs skovturehest. Og det har vi fået. Han hedder Fonzo, og har Nimmerdor til bedstefar. Han har gået LA4 så sent som i juni, men han har begyndende gigt i forbenene, og kan ikke holde til hård daglig ridning. Men det kan jeg heller ikke. Her tager vi en skovtur et par gange om ugen, og det er han bare god til. Han er ikke bange for noget. Hverken lastbiler, traktorer, busser, vinkelslibere som kører ( og det larmer), han vipper bare med ørene, og går vidre. Jeg har aldrig, ikke engang dengang jeg red på elevheste, redet ud på så dejlig en hest. Og naturligvis lystrer han på alle hjælpere. Sidste gang travede jeg ham bare hjem med løse tøjler. På ham, tør jeg tage vores datter med foran, det glæder vi os til at prøve. JUBIIII
I kan se ham på vores præsentation
Mange hilsner
Marianne Frandsen

;-)machr@tele2adsl.dk

>
Vores præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dobbelt postering?
Forfatter: 
Dato:  31-08-2004 11:05
Til lykke med købet, men har jeg mon ikke svaret på dette indlæg inde på Hyggesnakken???
Mange hilsner
:-) Anne Sofie :-)


Knabstrupperpony sælges: hoppe, kat II, 4 år, tilredet, talent for dressur/spring, vant til skovture, meget rolig/børnevenlig! Se hesteprofil/Mazy på præsentation!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider