Hejsa...
jeg var lige en smut oppe på fødegange igår og blive tjekket, jeg havde nemlig haft smerter nederst i maven samt smertefulde plukveer og lændesmerter et døgns tid.. så ringede lige og talte med jordmoderen og hun ville godt lige tjekke at jeg ikke havde fået småveer, bebs skal jo først ud om 3,5 måned
Hun stixede min urin, følte på maven og lyttede til bebs.
Det viste sig at jeg havde blærebetændelse! Det kan godt give de her smerter og det er lidt halvfarligt, for det kan fremprovokere rigtige veer!
Så jeg var glad for at jeg tog derop, så det kan blive behandlet, fik piller hjem til samme aften og nu til morgen, og en recept på 30 piller, skal tage 2 piller 3xdagligt i 5 dage...
Og så fik jeg besked om at hvis de ikke hjalp eller det blev værre på trods af behandling så skulle jeg ringe derop og komme op til yderligere undersøgelse, for så skulle de tjekke mig for om jeg måske kunne være ved at åbne mig... For så sku jeg videre til Riget da de ikke kan modtage så små børn hvis det gik helt galt.
Men tror nu ikke det går sådan, for jeg synes allerede de går lidt bedre efter de 2 piller jeg tog igår, har da kunnet sove i nat

Og har ikke så ondt mere..
Og jan var med, han var også bekymret, og så fik han jo så også lejlighed til at høre babys hjertelyd...
men hvor var vi lettede over det "bare" var blærebetændelse og for at vi tog op så det blev opdaget i tide...
Eneste klage er at det tog over halvanden time for lægen at udskrive den der recept til mig... gaaaab, det var godt nok kedeligt at sidde i total stilhed på en barselsgang kl r*v om aftenen....