Lise har heldigvis ikke følt sig ensom i dag, for hun har haft selskab af hestene, som har stået og "lumret" i løsdriften ved siden af - når det er regnvejr eller for varmt, vælger de at stå under tag. *s*
Gederne og hestene kender jo hinanden og har tit (mere eller mindre planlagt) delt folde.
Vi er dog blevet enige om, at hun skal have en "selskabsged".
Jeg ringede ellers til Daka i morges og fik at vide, at de kunne afhente Lotte efter kl. 16 i dag ...
Nu er klokken bestemt over 16 - men hun ligger stadig derude under pressenningen.
Ok ... Hun "løber" nok ingen steder - men det er da trist, at heller ikke Daka kan overholde aftaler.
Og tak for alle de søde tilkendegivelser, jeg har fået .. Det har virkelig lunet!!!
Nu er jeg delvist kommet mig over chokket med at sidde med et dyr, som bare døde mellem hænderne på mig ...
Dét var bare for meget for mig!
AnjaFP:
Dyrlægen, der ankom efter at Lotte var død, mente at det var trommesyge - altså en kolik.
(Det var også det, jeg gættede på, da jeg ringede efter ham .. men altså ikke noget, som den første dyrlæge kunne diagnostisere).
Forresten .... Birgittekw:
Jeg spurgte "nr. 2 dyrlæge", hvor gamle geder normalt kan blive - og han sagde: "Omkring dobbelt så gamle - hvis de ikke bliver syge" (Lotte blev 11 år) ... Så du har forhåbentlig din ged i rigtig mange år endnu!
Venlig hilsen
Nina