Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hej alle senioere!!! (laaangt)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 16:42
Kender i det når det hele bare hænger jer laaaaangt ud af halsen derhjemme og man bare ikke gidder en skid??

Det er sådan hos mig, at det hele ind i mellem kan bunke sig op, og man kan ikke klare at se på det, men alligevel.... Så kan man ikke overskue det, og når endelig man får taget sig sammen og finder ud af hvor meget der er, og hvor meget man kunne ha undgået nuværende situation så bliver man sådan helt...

Øv altså, men nu er jeg færdig herhjemme og tænker for gud ved hvilken gang at fra nu af, så skal det ALDRIG se sådan ud igen... NU tager jeg mig sammen....

Jeg er typen der gang på gang kan lave det ene skema efter det andet med alt det jeg skal nå i løbet af dagen, og til aften kan jeg så skuffet smide det ud igen....
Nå, men når så jeg er i humør og får det overstået så ligner jeg noget katten endelig skulle have ladet blive udenfor, rendende rundt med tungen hængende ½ km ud af munden....

Havde man nu som blæksprutten haft 8 arme.. Gu vide om så ikke at der var 8 gange så meget rod, og dermed 8 gange så meget at rydde op... Suk...

Jojo jeg laver da noget, jeg farer rundt med barnet på armen, og jonglerer med bleer, flasker og hvad ved jeg, samtidig med at jeg prøøøver at nå noget... og æv, gang på gang slår det fejl, og jeg er flad som en dørmåtte af ingenting når manden kommer hjem fra jobbet...

Nå ja, nogle dage går det da meget godt, og jeg skal da heller ikke sidde her og spilde tiden med at beklage mig.. Det har jeg jo egentligt HELLER ikke tid til.... Puha..

Nå, men når nu vi er ved det at sidde her, så kommer det næste farlige...
Fare nr.1 Heste-Nettet.
Fare nr.2 Bredbånd....

Altså, DET er heller ikke en særlig smart kombination, da de to ting tilsammen udgør en sindsforvirret tilstand af HN narkomani, og Narkomani??? Så er vi da ude i noget ulovligt er vi ikke??

Nej, gudskelov ER den form for narkomani jo ganske harmløs, Specielt når man som mig har maaaasser af tid til det............................not...............

Nå, men Stine skal have mad flere gange om dagen, og jeg nyyyyder det, så i må ikke tolke mit indlæg forkert.... Men så bliver klokken 16.00, og så ved jeg at sååå kommer manden hjem om 1 time, og så vil han dæleme OSSE have mad... Hvilket da jo egentligt er klart nok.... og det får han da selvfølgelig...

Nå, men så kommer det næste.... Mine elskede 4 benede venner som står derude og "venter" på mig..
Efter aftensmaden så skal de jo passes, og så er det derefter som om jeg er fyldt som over belastet harddisk, og er ved at styrte sammen....

Og så skal kæresten og jeg osse have tid til at hygge os og spille lidt musik, som vi gør meget i når vi får TID

Nå, tak fordi i gad lytte til mig, og gad i ikke, så forstår jeg det godt.. Men spørgsmålet til jer er så.... Er det bare sådan når man bliver mor eller hvad?? At hverdagen er svær at få på benene igen, og det kan være svært at tage sig sammen???

Nå, det lettede, så vil jeg styrte ud og bikse noget aftensmad sammen..

Hilsen Sanne.

:-D Tag ikke livet så tungt,Så bliver du bare træt :-D

Haflinger udlånes gratis pr 1 September, se min præs!!

Báldur*Det Sorte Guld*

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

stakkels Sanne....
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 17:04
Du får lige lidt medynk herfra og i samme sætning vil jeg sige gud hvor jeg kender det :(

Jeg har lige som dig en bette på næsten 5 mdr. en på 4, 7 & 11 år, mand kæmpe gård der er ved at blive kalket, hund, hoppe, hingst og pony. Kæmpe have på 3.500 km2 og en bolig på næsten 200 km2 :) Ja der er nok at se til. Jeg vil gerne lave ALT på en gang, derfor kommer der i løbet af ugen mange løse ender.

Ville gerne starte et sted, men så skal der kalkes, så mener baby der skal fodres, inden jeg er færdig, har lillepigen helt sikkert lavet ulykker :) ja ja der sker noget her.

Jeg er heldigvis en meget glad natur, så det generer mig ikke. Om aftenen samler min mand og jeg så alle de løse ender vi kan nå, resten må vente :)

Hilsen Linda der ikke foretrækker 1 race frem for en anden :)

Har du en UKÅRET hingst du bruger til bedækning eller har du en hoppe der søger en UKÅRET hingst, så sæt dem på denne HP:

Ukårede hingste tilbyder bedækning

0
0
Svar på denne tråd

Ja sådan er det
Forfatter: 
Dato:  30-06-2004 19:18
Hmm - fnis - du lyder som mig med de pokkers skemaer - kender dem alt for godt 8-)

Men nyd nu dit liv og drop de skemaer - du når det nok. sov når barnet sover - køb en bæresele og brug noget af barnets vågentid til det værste rod.

Jeg kan huske som nybagt "ung mor" 21 år så skulle der dælme være pænt og rent når sundhedsplejersken kom - men hun fik mig på andre tanker ! Nyd dit barn - resten har du hele livet til at få styr på !

Skemaer som man ikke når er kun godt for ens dårlige samvittighed - dog vil jeg mene at selvfølgelig skal manden have aftensmad :-D

M.V.H,
Betty som har 4 børn + to ponyer + en mand der sjældent er hjemme før kl 19.30 og derfor ordner jeg alt herhjemme - men han brokker sig ALDRIG over det jeg ikke har nået (pssst han kender jo heller ikke mit skema - men er tilfreds når maden står på bordet)
Han er heldigvis sådan at han elsker at lave mad i weekender - så har jeg fri

Hilsen Betty

Hvis Gud ville have haft det sådan at vi skulle kunne nå vores tæer
Så havde han sat dem højere
oppe

Team Bon Bon

0
0
Svar på denne tråd

kan manden ikke
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 13:57
hjælpe lidt til derhjemme? Det hjælper gerne hvis man er to som arbejder sammen.
Og det med listerne kender jeg godt... nu er jeg tilfreds bare der er lavet noget i hjemmet inden jeg går i seng, så bliver jeg nemlig ikke skuffet og føler mig uduelig.
Et helt andet forslag lyder på en rengøringshjælp. Det ville lette meget og kan du finde en privat person som vil gøre det skal du heller ikke betale i dyre domme.

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

Hej med jer!
Forfatter: 
Dato:  01-07-2004 14:41
Tak for jeres svar, det er rart at høre at jeg ikke er den eneste i den båd...

Men nu har jeg prøvet med et nyt skema... Igen igen, og det har faktisk for første gang ever, fungeret fint.

Nej rengørings hjælp det skal der ikke til, bare det at jeg tager mig lidt sammen tror jeg...

Manden, joda han hjælper til i weekenderne og på hans barsels dage, og det hjælper mig meget, men siden han kører hjemmefra kl. 04.45 i hverdagene og kommer hjem mellem 16 og 17 om eftermiddagen, så synes jeg ligsom at det er det, for hans hverdag, ja altså, så tager han sig af Stine når jeg tager ud til hestene, men det er jo osse kun fedt for dem at få lidt tid sammen osse uden mor.
Og så er det jo sådan set ikke kæresten der brokker sig mest over når det roder... Det er nu nok mig selv..

Men tak igen, for jeres svar...

Sanne.

Báldur*Det Sorte Guld*

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Smiler lidt af dit indlæg.
Forfatter: 
Dato:  02-07-2004 12:58
Min mand står her ved siden af og nikker genkendende :-D

Jeg har en søn på fire måneder,men har været så heldig at have min mand hjemme de første 3½ måned,så det har ikke været så stor omvæltning for mig at få små sko i huset,da han er flink til at gøre rent og han laver mad hver dag (jeg er blevet udvist fra køkkenet ;-D )

Men nu er han startet på arbejde og når han kommer hjem kl.20,så er der tre heste der skal passes,så nogen dage når mine arme ned til gulvet og føderne slæber hen af jorden.

Men jeg indrømmer,jeg er ved at overtale ham til en mere (hvordan det går,vil tiden vise. ;-))

Og de dage hvor alt går mig på,kigger jeg på min søn og siger til mig selv,at jeg ikke må klage,for der er nogen der aldrig kommer til at opleve det mirakkel at få børn {>

Vh.Susanne.

"Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
0
0
Svar på denne tråd

Sød historie..Sanne
Forfatter: 
Dato:  04-07-2004 14:30
Hvor finder du de mega søde smilies??

:-DHilsen Vibeke
0
0
Svar på denne tråd

Her finder jeg dem...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2004 06:19
Smileys

Hilsen Sanne.

Báldur*Det Sorte Guld*

HP,klik på mit banner!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider