|
|
| På rideturen (ekstra lomme) |
| Forfatter:  |
SusanneL (Prins) |
| Dato:  |
30-05-2004 20:07 |
|
Hvor har I andre jeres mobiltelefon, når vejret er så godt, at man ikke behøver at have jakke på ??
Findes der nogle derude med en god løsning.
Normalt har jeg den i inderlommen, men syntes at det var alt for varmt at have jakke på i dag og syntes ikke rigtigt at den sad godt i min bukselomme foran....hmmm...håber at nogen kan hjælpe ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Plasticholdere |
Camilla (Felur) |
30-05-2004 20:11 |
|
Jeg har sådan et blødt plasticcover, som mobilen puttes ned i og lukkes med velcro.
Fronten er gennemsigtig, så telefonen kan sagtens bruges i coveret og den er bedre beskyttet mod snavs!
De fleste af den slags covers har enten en bred "bæltestrop" eller en solid clips, som kan presses ned i linningen (men den sidder bedst på et bælte).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på armen |
bexie |
30-05-2004 20:13 |
|
jeg har købt et at det mobilholder hooks catalogen har. de kan sikkert også findes andre steder. så kan mobilen spændes på arm eller ben. jeg har min på min arm og det sidder faktisk ret godt. det forstyre ikke selv hvis jeg ridder dressur og det bliver på plads. og så ved jeg at det bliver med MIG skulle jeg være så uheldigt at falde af. (havde ellers overvejet en sadelpose men tænkt det lige om)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| En vest... |
99E |
30-05-2004 22:16 |
|
...kan man som regel lettere holde ud - eller en skjorte. Den slags fåes også med lommer.
Egentlig kan jeg godt have tullefonen i lommen på mine jeans - men hvis jeg har chinks ud over, duer det ikke.
99E If your horse is recreation for you.... ...Can you be recreation for your horse?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i højre |
ElseG |
30-05-2004 22:50 |
|
M.K.H. Else. "Man lugter ikke af hest, man dufter!"
| "Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man... |
Idenion |
30-05-2004 23:42 |
|
orger for at investere i en tyns trøje (fx Hummel Cardigan) eller vest med lynlås lommer
Eller sørger for at vælge tlf i en lille praktisk størrelse der KAN ligge optimalt i skrålommen i ridebukserne
Sådan løser jeg det når jeg rider 
MonicaWe're all a part of the Neverending Story
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| i min lomme |
Sanne & Liva |
31-05-2004 00:29 |
|
i mine ridebukser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123 |
|
|
Jeg undre mig lidt, men i nævner kun mobiltelefon, hvad med evt. sygesikringsbevis, har i ikke identifikation på jer når i rider ud.
Jeg ville nok vælge enten en vest med nogen gode lommer eller en mavetaske hvor jeg både kan have pung og telefon i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skulle jeg det? |
bexie |
31-05-2004 11:39 |
|
normalt ved enten naboen eller manden præcis hvor jeg rider og hvor langt jeg skal være væk. selvom det er manden der ved det, er naboen tit hjem og derfor i området af stalden. rider jeg i skoven er det en privat skov så andre ikke finder mig alligevel. kommer tøsen hjem uden mig, bliver der nok hurtigt en søgning i min kendte rideplan selv hvis jeg ikke kan ringe til dem. kommer vi ikke hjem i en passende tid, ringer de på mobilen for at chekke på mig. svarer jeg ikke eller kan de ikke få forbindelse, kommer de efter mig.
det jeg nok skulle bekymre mig mere om er om tøsen har identification fordi smider hun mig en mærkelig sted og løber den forkert vej, kan det være at hun kommer til nogen som ikke kender hvor hun bor hen. men hvordan klarer man så det?
men det kan godt være at du har ret. måske skal jeg ligge en fotokopi af min sygsikringsbevis i min mobilholder eller en kort med mandens tlf. nummer og mobil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i ridebukselommen |
|
|
Der er lige plads til den i den lille lomme, der er foran i mine ridebukser 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvfølgelig en vest |
SusanneL (Prins) |
31-05-2004 22:06 |
|
Ja, den havde jeg ikke lige tænkt på, til trods for at jeg har 2 !!! *GG*
Men tak for jeres indlæg !!
Nej, har heller ikke lige tænkt på ID, men at have mobilen på kan jo og indentificere dig !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|