Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Voldsom reaktion!
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 11:25
Uha jeg fik et chok igår. Jeg gik og ordnede banevognen og Mikkel (4 år) går rundt på folden og roder lidt i forskellige ting, Sofus og Frække synes jo det er spændende og går i hælene af ham.

PLUDSELIG skriger Mikkel helt helt vildt og råber nej nej nej neeeeeej!! Jeg tror jo straks der er sket ham noget, men nej!
De 2 ponyer står og gnubber hinanden 8-)
Mikkel råbte og græd og græd, for han så jo at Sofus stod og bed hans egen Frække igen og igen og igen og han kunne ikke forstå det, i hans øjne var det jo et direkte overfald af aller groveste karakter. Jeg kunne næsten ikke få ham ned på jorden igen, det var lidt skræmmende at det var så voldsomt for ham at se den slags. Vi andre ved jo hvad de laver og tænker ikke over det.

Nej det er ikke let at være barn og forstå dyreverdenen :-@

If you're not making dust
you're eating it !
0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-05-2004 13:11
Ja, de ser jo ikke altid som vi ser det. :0)
Stephanie er osse 4 år, men hun tager ikke sådan på vej over det.
Desuden ved hun at hun under ingen omstændigheder på være på hestefolden undtagen hvis hun holder mig i hånden.
Selvom mine heste er alle flinke, så er de for eks når de lige har fået føl ikke helt tilregnelig.
Jeg er osse så bange for at hestene skal sparke ud efter hinanden eller noget, og hun kommer imellem dem.
Men, en dag for jeg ud af døren fordi hun skreg som en besat, og så var det fordi en af vores hunde havde ædt den mælkebøtte hun havde plukket.
De er utrolige sådan nogle unger!
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>

0
0
Svar på denne tråd

*Fniiis*
Forfatter: 
Dato:  31-05-2004 18:27
Hvor et det da bare for sødt.... (y) (y)

Jeg sidder her og fniser lidt for mig selv... ;) ;) ;) ;)

er han kommet sig over chokket? Shock 4

.
mange hilsner

Rikke

Den, der opfatter fremtiden som modvind, går i den forkerte retning

Der er nye billeder af mine sorte perler - se præs
0
0
Svar på denne tråd

Jo jo!!
Forfatter: 
Dato:  31-05-2004 20:23
Jo han er kommet sig over chokket, tænk at Sofus var ved at angribe hans egen Frække ;-D

Meeeeeen, han synes nu stadig ikke det er helt ok at tingene foregår på den dersens onde måde 8-)

If you're not making dust
you're eating it !
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider