Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

1. jordmor besøg i går :)
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 12:17
Hej.

Jeg har lige været til mit første jordmoder besøg idag. Alt var fint og vi fik os en god snak om kost (jeg er jo overvægtig og dermed i fare for at udvikle sukkersyge).

Så var jeg ovre på briksen og blive følt på maven og så tog hun doptonen og spurgte om vi skulle prøve at lytte efter hjertet, men jeg måtte ikke blive skuffet hvis ikke det kunne høres...

Selvfølgelig ville jeg da gerne prøve om vi kunne høre babyen, og der var hjertelyden lige så fin og tydelig, jeg var slet ikke i tvivl om hvad det var da jeg hørte det :)

Det var så skønt at høre at babyen lever, og har det fint... Man kan jo ikke noget på min mave endnu... Var lige på nippet til at knibe en tåre, det var et stort øjeblik, synd Jan ikke var der, men han skulle jo på arbejde. Han tager så gengæld fri hele den dag jeg skal op og scannes, så får han da babyen at se :)

Mvh Sofie Iversen

;-D
http://www.star-dancer.webbyen.dk/

Hvor er Claudius? KIG HER!
0
0
Svar på denne tråd

Jeg forstår dig
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 13:11
til trods for at jeg nu venter mit 2 barn, måtte jeg lige fælde tårer alligevel da jeg hørte babys hjerte.

Det er så unikt!!

Hvor langt er du henne, jeg er i uge 22+1.

Lykke til. :-)
JeanetteE & hendes welsh

Ingen er smukkere, end den som ser skønheden i andre

ox vallak 7 år med lækker gang sælges kat. 1 dressurpony.
0
0
Svar på denne tråd

JeanetteE
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 13:17
Jeg er ikke så langt endnu, jeg er 13+4, så der er jo længe til endnu ;)

Jordmoren sagde at babyen kun er ca 5-6 cm nu, så det er da helt fantastisk at hjertet kan slå så kraftigt og tydeligt allerede, så man kan høre det :)

Jeg ville da godt ha haft doptonen med hjem og gå og lytte hele tiden haha, men det går nok ikke, hun skal jo selv bruge den... ;)
Ikke mindst fordi min kæreste ikke kunne komme med pga de har meget at lave på jobbet, så han har jo ikke hørt den skønne lyd...

Mvh Sofie Iversen

;-D

0
0
Svar på denne tråd

Haløjsa...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 14:04
Tillykke med jeres maver... :)

Det er nu så hyggeligt, at følge jeres graviditet herinde... :) :) :)

Sandra Winther, bløder lidt i dag, så hun er nok ved så småt, at gå i fødsel... Herligt, så lillepigen kan komme ud... :) :)

M.K.H.
Else.

:-D "Man lugter ikke af hest, man dufter!" :-D

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

øøhhh må jeg spørge
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 14:19
hvad det betyder, når i skriver 13 + 4 eller noget i den dur?

Og tillykke med hjertelyden og den lille spire.

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

De tal betyder
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 14:21
at man er 13 hele uger henne og 4 dage i 14. uge. Dvs. man er 14. uger henne........

Jeg er 33+3 i dag, dvs. i 34. uge, men 33 hele uger og 3 dage inde i 34. uge. Skal igangsættes om 33 dage og sommerfuglene konkurrencerer om pladsen med den lille i maven :-)

Er godt nok mægtig spændt på hvad der kommer ud....

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

AnjaFP..
Forfatter: 
Dato:  26-05-2004 14:21
hej

13+4 betyder såmænd bare at lige netop idag, er jeg 13 fulde uger og 4 dage henne :)
Dvs jeg er i 14 uge...

Mvh Sofie Iversen

;-D

0
0
Svar på denne tråd

Jordemoder
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 19:39
Hvem har du så fået til jordemoder?
TinaR
~~ Smil og verden smiler måske til dig ~~
0
0
Svar på denne tråd

TinaR..
Forfatter: 
Dato:  29-05-2004 23:29
jeg har fået en der så vidt jeg kan tyde hendes skrift hedder Jane? Simonsen... Hun var i hvert fald rigtig sød :)

Mvh Sofie Iversen

SCOOTER SÆLGES - BLÅ PGO COMET - SE PRÆSENTATION!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider