Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

det er sol og det er sommer!!
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 20:33
ja jeg havde jo lovet tøserne godt vejr idag og det fik de, jeg er nu også mest kendt for at holde ord*G*

dagen idag bestod af hygge, kage, kaffe og the, bagefter ridning.

sulle kidnappede min mand til at hente banjo og resten af hestene havde jeg, vi skiftes til at ride drikke kaffe og ryge, og for de modige blev der stillet et spring op, og guess what jeg har sprunget endda på amistar ;-)

billeder og kommetarer fra de andre følger forhåbenligt snart.

bexie tak for lån af stocksadel den er for fed, sådan en må jeg havde :-)

hilsen berit

kåret tinker hingst står til tjeneste se her
0
0
Svar på denne tråd

Hyggeligt....
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 21:00
var det,og skide skægt.Det kunne være sjovt at starte på Ami,nu hvor jeg lige har tykket på den lidt 8-)
Og hvor er det dejligt at mødes med nogle af de andre og lære dem at kende :-D
Jeg har kun smidt nogle få billeder ind,jeg er lige ved at grille,så resten ryger ind imorgen.
Tak for en hyggelig dag. ;-)
mette linde :-D
0
0
Svar på denne tråd

mette det kan
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:16
du ikke være bekendt, at vente til i morgen med billederne!!!!!

så kan i få lov at nyde et af banjo og morten så længe

mvh. sulle
Der er lige så langt til Århus, som på cykel

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:23
for dagen. kagen og teen smagt rigtig godt. ridebanen smager ikke så godt. jeg tror det tranger til lidt sukker og chokolade. men dagen var det hele værd. Det tog mig under en time at køre hjem. Nu bliver jeg helt ekspert i at køre på motorvejen ;-)

Nået også at ride på Tøsen men hun var ret dumme iaften. Vidste sig bageefter at stakkels pigen var tissetrangt!

Det var en god dag. Jeg er en glad amerikaner. :-)

MANGE TAK!
0
0
Svar på denne tråd

Super-god dag
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:47
det var hvad det var i dag. Også selvom jeg ikke red - det var hyggeligt at se alle de andre ride. Jeg fik så taget en masse billeder - har lige valgt nogle få stykker ud I kan se nu - så får I flere senere.

til jer der var med i dag: Tak for en rigtig sjov og hyggelig eftermiddag - det må vi gøre igen.
Hilsen
Line-ligach
Lykken er.. en broget hest...
0
0
Svar på denne tråd

og hvordan er det
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:49
så lige en glad amerikaner ser ud!?

joo hun ser såmend sådan her ud ;-D

og ja tak, det var pragtfuldt!!

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:54
var lige til at vise den der til min mand. han mener at medb trænger til "a hair cut" :-)

jeg er stædig bare så glad. selvom jeg skal nu til at finde ud af at få en arbejdsprojekt færdig til på mandag (fik det kl. 4:30 i fredags).
0
0
Svar på denne tråd

Hej Bexie
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 22:57
jeg tror du bliver nød til at gå i detaljer mth til at ridebanen ikke smager godt, det var jo ikke alle HN der var til stede, og jeg er sikker på de ikke aner hvad du mener.

Det var en utrolig dejlig dag, søde folk og nogle gode heste som alle kunne ride.
Det bliver vi nød til at gøre om, når vi kommer lidt længere hen på sommeren.
Så kan vi planlægge det lidt bedre, så i andre får mulighed for at få jeres heste med.
Så kan vi jo ride en tur ud i det grønne.

så lige et billede af Mette og Banjo, han får vist nok ros fordi at han godt ville gå et par skridt.

mvh. sulle

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

idag lært jeg
Forfatter: 
Dato:  08-05-2004 23:01
at jeg ikke har god nok balance til at bestemme retning når jeg rider lukas uden sadel og han mener at det er tid til at gå ud og få noget gras.

så fik jeg lige smagt på ridebanen. men kom ikke til skade og lukas blev sæt på plads af andre.

jeg kunne nok tænke mig at prøve ham igen. forhåbentlig vil jeg har en bedre balance til den tid.

tak for lån anne.

0
0
Svar på denne tråd

Det store drog
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 01:43

der står og skald griner, ved siden af Banjo, med Mette (min datter) på ryggen... er bare mig... :) :) :)

Og jeg vil skynde mig, at sige, ... KANOOON dag... :) :) :)

Og sikke noget vejr Berit havde skaffet os.... Herligt... :) :)

Jeg kørte hjemmefra sammen emd Mette, kl. 9.00 i morges i øsende regnvejr og jo i nærheden af Herning blev det bare til stride stænger... Det regnede stadigt, da jeg havde fået hentet June ved Randers.. Tak skæbne tænkte jeg, vi skal ride i regnvejr... Eller også skal vi bare hygge indendørs... :) :)

MEN nej, vi fik strålende sol fra en næsten så godt som skyfri himmel, da vi havde sadlet hestene op.. SKØØNT... :)

Det er det jeg siger, det er værd at køre langt, efter noget godt... :) :) :) :) :)

Mette og jeg var her hjemme igen ca. kl. 24.15... :) :)
Men vi havde også lige en god times pause i Silkeborg, hvor vi var ude og spise på McDonalds, sammen med Heidi Furbo.. :) :) :)

Glæder mig allerede til næste tur... Hvor og hvornår... :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

:-D "Man lugter ikke af hest, man dufter!" :-D

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

billeder...
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 09:59
...nu ka' jeg finde ud af det ;-D

Det var så lige hvad jeg havde for denne gang ;-)
0
0
Svar på denne tråd

ih du er dygtig
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 10:09
mette!!

jeg er så øm i ryg og bag at jeg dårligt kan gå idag...av

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Jaaaaa..
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 10:28
selvom jeg havde været efter Berit med det møgvejr vi fik fra morgenstunden, så endte alt jo i fryd og gammen :-D

Jeg sprang for første gang i over 3 år (og inden da havde jeg ikke sprunget i 12 8-) )

SÅ jeg kunne næsten flyve hjem (selvom Else gjorde sit bedste for at holde mig på jorden ;-D )

Hyggeligt og sjovt er det jo altid sammen med jer alle - og det forlyder at der snart venter en tur mere forude (hvis ellers min egen ged vil med ud at køre i trailer :-P )

Og uhmm Line en god kage :-P

Selv Berit tog tilløb og endte med stor succes på AMI og jeg red uden sadel på Lukas
(faktisk var det vist min skyld at Bexie skred i svinget 8-) fordi jeg forlod banen og Lukas ville med :-) )

Jo det var en GOD dag med mange gode oplevelser og endnu et kapitel i "mine memorier" ;-D

Og da jeg - endeligt (skulle jeg sige fra gemalen :-D ) kom hjem var der nygrillede plankebøffer og nye kartofler og det helt store salatbord på grillen :-P

man skulle næsten tro at det var igår der var mors dag :-)

June

June

En kujon er en der tænker med benene i farlige situationer

0
0
Svar på denne tråd

sulle på hendes
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 21:28
frieser banjo!!

stor r..

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

NÅååååååååå
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 23:30
Du kan vente dig , kan du. Prøver lige om jeg kan finde et billede af dig!!!!!!!Nå det kunne jeg ikke, så jeg lader det gå ud over Mette.
:-P
Du er da vist bleven cowboy, lige som jeg.

mvh. sulle

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

Ang næste gang
Forfatter: 
Dato:  09-05-2004 23:38
Jeg er ved at lave ridebane, og de er begyndt at køre sand på.Den bliver ca små 40x sådan ca 30.
Så næste gang holder vi det hos mig, og jeg vil se om jeg kan lave nogel små folde, til jeres heste.
I skal nok få nærmere besked, banen skal først være færdig.

mvh. sulle

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

det lyder lækkert
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 06:55
sulle, det glæder vi os til :-)

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

ja det glæder.....
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 07:04
vi os til Sulle,så tar* jeg min jernhest med *GG*
Og Sulle,når du siger cowboy,så var der da vist et bedre billede med rodeo på Lukas :-P.
0
0
Svar på denne tråd

sulle..
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 08:19
husk at køre flis på sandet osse, ellers bliver det for tungt :-(

tro mig jeg taler af erfaring :-P - ØV!

Min datter vil osse med næste gang på sin pony så vi kan sagtens samle sammen til en længere tur :-)

June

En kujon er en der tænker med benene i farlige situationer

0
0
Svar på denne tråd

whee!!
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 08:40
så kan jeg udskriver flere kort og køreplan fra krak og prøver at finde vej sydpå ;-) jeg bliver helt ekspert i køretur.

men min knæ har det bedre idag. jeg ved ikke om det var noget dernede eller slåsen med tøsen lørdag aften men det gjort ondt igår. så kunne jeg slet ikke ride igår :-( men jeg tror nok det var tøsens skyld.
0
0
Svar på denne tråd

111111111111
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 09:59
Mette, jeg har ikke de billeder du henviser til, måske en af de andre har et.
Bexie jeg bor ikke så langt fra Berit, så du kan bare køre hen til hende og så følges af ud til mig.
Jeg har godt nok ondt i mine lægmuskler av av.

June din datter skal også være velkommen, men kommer der lige pludselig 20 heste, er jeg ikke sikker på der er plads. Men det tager vi når vi kommer så langt.

Jeg glæder mig til at se jer alle igen, også de nye som skulle finde på at komme.

mvh. sulle

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

hilsen fra helle.
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 10:21
Har lige lånt sulles side for at takke jer alle for en herlig dag hos berit, både minna og jeg nød det i fulde drag.Tak June fordi du turde tage det "store spring" på Minna da jeg fik kolde fødder,jeg synes du var vild sej.Jeg håber snart vi kan gøre det om igen, indtil da, ha det godt og nyd jeres heste.
Knus fra Helle og Minna.

mvh. sulle

shire hoppe til salg

0
0
Svar på denne tråd

Det vil sige, at
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 10:30

vi to skøre vestjyder også må komme med igen... ?????Jahhh.. :) :) :)

Vi har to heste, men jeg NÆGTER at køre sååå langt med Natali, for hun har fået for vane, at vil smide sig, for at ligge ned.... :) :( :)

Rinsen derimod vil råhygge sig hele vejen, for så piller vi bare skillevæggen af og han har hele traileren... Han er kold når vi kører... Selv når vi svinger lidt skarpt... Han er godt tilfreds, bare der er hø med... :) :) :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Kunne du tænke dig at ringe gratis fra din fastnetstelefon, med venner og bekendte..??? Hvis ja, så skriv en besked eller mail, eller ring til mig på 97 33 39 89... !!!!"
0
0
Svar på denne tråd

helle og sulle
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 10:37
mig og mette skal ud og ride nu!!
på hingstebassen ;-D

helle vi ses i aften!!

mette har sendt billeder til fremkaldelse de kommer i næste uge!

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

det omtalte
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 10:50
billede af rodeo på lukas, det har jeg !!
Jeg skal nok lige se om jeg ikke kan finde tid til at lægge det ind, senere i dag.

Berit og Mette - glæder mig til at høre hvordan det går med ridningen af "bassen".

Line-ligach
0
0
Svar på denne tråd

oh line
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 11:26
det gik rigtig godt, han havde sadel på for 1 gang og tog det rigtig pænt, mette travede frisk og frejdigt der ud af uden bukkespring, han er lige så sød som dagen er lang!! :-)

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Havde i tømt ham inden... ?????
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 11:52

for han blev da godt nok noget tam i haserne, sidst i gjorde det... :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

0
0
Svar på denne tråd

nej medb slog
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 12:03
fra igår så han er ikke blevet tømt*G*

hilsen berit

0
0
Svar på denne tråd

Ok...... :) :)
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 12:39

Han er godt nok det mest hængede handyr jeg længe har set bagefter... :) :) :) :)

Når hun er slået fra igen, så er han vel ogå lidt nemmere, at have med at gøre... :) :)

X´er fingre for, at der kommer følle til næste år... :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt at høre
Forfatter: 
Dato:  10-05-2004 13:35
at det gik godt.
Jeg glæder mig over, at han har så dejligt et temperament - håber han giver det videre til sine føl.
Jeg krydser fingrene for at Medb er i fol - det SKAL hun bare være.
Line-ligach
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider