Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Endelig arbejde
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 22:25
Jeg har været aktiv jobsøgende siden midten af november 2003, har sendt ca. 80 ansøgninger og har været til rigtig mange samtaler uden at kunne få arbejde, enten havde jeg ikke de rette kvalifikationer eller også passede jeg ikke ind i deres virksomhed.

Endelig lykkes det mig at få et arbejde. Jeg fik 2 af mine drømme opfyldt, den ene er at arbejde på en skole og den ander er lønanvisning, så fra 1. juni 2004 skal jeg anvise løn på en skole. En af mine opgaver vil være at passe telefonen om morgen hvor der bliver ringet ind om fraværende børn.

Jeg glæder mig rigtig meget, men jeg glæder mig ikke til når tvivlen og usikkerheden kommer op i mig for det ved jeg at det kommer.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd

jamen til lykke
Forfatter: 
Dato:  27-04-2004 22:29
skal selv ud på mission jobsamtale i morgen og på søndag og glæder mig HELT vildt

Mvh.
Enzo
0
0
Svar på denne tråd

På med vanten
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 08:34
Hej Helle

Tillykke med dit nye job - jeg kender godt usikkerheden de første mange dage, der er ikke noget værre! Pludselig er du garvet! Gør dig selv den tjeneste at tag tingene roligt og prøv at slappe af, undgå situationer som at lade som om du forstår, hold fast til du har helt styr på det. DU KAN (i)

Held og lykke

Helle
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-04-2004 12:47
Tillykke med jobbet!! :) :D

Bare jeg også selv snart får job... :(

*I am bored out of my pocket!* © VKH
Klik: Ibriiz Arabians! Opd.!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider