Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Dyrlæger og telefontider...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 10:29
Argh, jeg skal bare lige brokke mig lidt...

Min dyrlæge er tilknyttet et dyrlægehus med klinik for smådyr.

Jeg har altid kunnet ringe og bede om en tid, når det passer dem, så plejer hun bare at ringe tilbage i løbet af dagen.

Nu har de så ansat en rigtig harpe af en sekratær, jeg kan ikke bestille en tid til min hest, medmindre jeg ringer mellem 7 og 9, men havde det været min hund så er der åbent hele dagen...
Det er da trælst, er det kun mig der rent faktisk har travlt med at nå børn, madpakker og arbejde på den tid af morgenen? Jeg har ski' ikke tid til at hænge i kø i telefonen...

Er det i grunden ikke dårlig kundepleje? Jeg kan forstå det hvis alle dyrlæger er ude, men når der faktisk sidder en sekratær, var det så ikke bare at lægge en besked om at kunde X ønsker besøg i løbet af ugen...
Nå skulle bare brokke mig...

Tanker fra
Kitte
:-)
0
0
Svar på denne tråd

man kan undres
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:07
Ja, som overskriften lyder, så kan man undres... Nogengange tvivler jeg på de vil tjene pengene, heldigvis findes der stadig dyrelæger som kender til god kundepleje. Havde en helt fantastisk dyrlæge, da jeg boede i jylland. Jeg havde en hest som havde mange maveproblemer, min dyrelæge var meget interesseret i min hest, og tog ofte prøver af ham for egen regning, som jo også var til fordel for mig. Da den blev aflivet på et dyrehospital en søndag, efter voldsom kolik, ringede han til mig da han fik besked, og vi snakkede længe. Siden har han også kontaktet mig, bare for at høre om jeg er ok... Og det skal siges jeg er ikke den eneste, han er kendt for sin faglighed, og gode omsorg for både dyr, og mennesker. Desværre bor han langt herfra, så jeg har fundet nogle andre dygtige dyrelæger, søger dog stadig gode råd hos den gamle, som altid er villig til en lang snak.... Så de findes i den gode udgave også.... Har også nogle knap så heldige historier, men de må høre til i en anden tråd..
0
0
Svar på denne tråd

Jylland...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 11:16
hmmm, hvor henne i Jylland???

Tanker fra
Kitte
:-)
0
0
Svar på denne tråd

Præcis...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 12:25
det samme som luigi har en venine af mig prøvet. Dyrlægen kom i tide og utide og tjekkede hesten, da den havde haft pokkers mange kolik'er. Når han var i nærheden kom han lige forbi og kiggede.
Da hesten blev aflivet var hn er stadig. -og det var goså ham der hjalp hende med at godkende den næste hest. Ikke bare den normale undersøgelse, nej, også snakken om det nu skulle være den om fordele og ulemper, vurdering om hvad den kunne bruges til, han brugte meget længere tid i ridehuset end andre jeg havde set på at se om de virkelig passede sammen og lgin... Og han fulgte også op på dem! Han er desværre rejst til sverige, ellers ville jeg ikke tøve med at vælge ham som dyrlæge.
Mvh. Tine
Nu også med hjemmeside

Se den her!
0
0
Svar på denne tråd

det lyder mærkelig!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 12:37
min har telefon tid om morgenen hvis man ønsker at snakke med dyrlægen. men ellers ringer jeg bare i normal arbejdstid og forklarer til sektretæren hvem jeg skal ha tid med og hvorfor. det er jo dumt at spilde dyrlægens tid bare for at be om at man for en hest vaccineret eller sådan noget! det er anderleds hvis hesten er syg eller skadet og dyrlægen skal vurdere hvor meget det haster eller hvad du skal i mellemtiden.

jeg synes jeg har nogle dejlige dyrlæger. de er meget sød til at kom når man har brug for noget og damerne på kontor er også sød. hvis det er en hastesag, ringer man bare og siger "sådan og sådan er lige sket. jeg har brug for at snakke med en dyrlæge" og så for man en på linien hvis det er muligt eller en opkald om lidt.

jeg tror du skal snak med dyrlægen næste gang du se ham om det. måske skal sekretæren bare får besked fra dyrlægen om at hun skal tage sådan nogen beskeder.

0
0
Svar på denne tråd

akut situationer
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 13:35
ringer jeg til min dyrlæges mobiltlf, som hun gav mig. Jeg har også haft ringet til Landbohøjskolen, og talt med en dyrlæge, da min hest var ved at blive dårlig af kasterationen, og dyrlægen ikke svarede på telefonen.
Vores sekretær tager altid mod bestilling, og ringer gerne dyrlægen op, for at høre om han/hun har tid samme dag.

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider