Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Forkert forelsket?
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:45
Der må være noget galt!

Nu har 99E og jeg været sammen i snart halvandet år og vi er slet ikke blevet trætte af hinanden!!

Vi er stadig forelskede og det er STADIG meget rarere at være sammen end ikke at være det.

Jeg troede at man skulle blive træt af hinanden og skændes og ville have tid alene og alt sådan noget.

Men undtagen når vi er på arbejde/i skole, så er vi sammen 24 timer i døgnet og det er RART!

Hvad gør vi forkert?

:-)
-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:47
bare nød det som det er og hold op med bekymringer.
0
0
Svar på denne tråd

det er underligt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:50
nu har mig og john været sammen i 15 år og vi længes stadig efter hinanden!!

vi er stadig forelsket,det er ret klamt ikke!?
,tænk sig at rundt og fortælle hinanden hvor højt man elsker stadig, at gå en tur ved stranden hånd i hånd og mysse,eneste foreskel er at nu har vi bare 2 unger rendende om benene også :-P

0
0
Svar på denne tråd

fedt...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:53
nogen gange får man kysset den rigtige frø.. vi har nu været sammen i 15 år og er blevet beriget med 2 børn og har det på samme måde... nyd det for pokker LOOOL..

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

Dancing Joyriders
0
0
Svar på denne tråd

Så gør vi......
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:54
...da også noget helt forkert, for det er akkurat detsamme hér.....
Precis 1 år på lørdag. Det skal sgu fejres på samme måde som da vi mødtes (Begyndte som par...vi kendte jo hinanden lidt i forvejen ).....til en stor countryfest "Country Night" i Gørlev.
Min ex. var på turne´med sit band "Tomboola Band" på denne Country night turne´da vi startede og minsandten om ikke det samme er tilfældet i år på samme dato.......så det må fejres.
Jahhh Mikkel, jeg havde jo hørt 99E sukke langt og længe nogle gange på denne tid sidste år, så det var tydeligt at hun var smaskforelsket. Tillykke med det, det er sgu dejligt når det stadig er lige hæftigt efter det første år.. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Mikkel...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 08:55
Har i overvejet at gå i par terapi... ;-D

Jeg synes det er dejligt at høre at i har det godt... nyd det.... ;-)

Hyg
Anders

Always remember that hindsight is the best insight to foresight.

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig morgentråd
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 09:21
Dejligt at høre, at så mange har kysset den rigtige frø :-)

Min kæreste og jeg har været sammen i snart 1½ år, og vi har det også på samme måde. Jeg savner ham, selvom det kun er 1 time siden vi tog hjemmefra og jeg glæder mig til at jeg skal se ham igen - desværre først kl 22:30 i aften :{-(

- Og så kan det godt være, at Berit synes han ser styg ud, det er han altså ikke {>

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd

Intet galt
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 09:40
Uh, Mikkel tillykke og nyd det i fulde drag, det er så dejligt, når man har fundet den person der gør en glad og man stadig er forelsket efter 1½ år sammen.

Min mand og jeg har været sammen i 5 år, og har snart 1 års bryllupsdag, og vi er stadig forelsket og fjollet med hinanden.

Han er i Kina lige nu, og jeg savner ham som en sindsyg!

DianaB
0
0
Svar på denne tråd

Diane....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 09:47
Hæhæ Diane....
Han har mere hår end min vildmand...

Skal vi ikke se i andres "frøer" og "prinsesser" ??
Hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd

jo da...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 09:59

det er ham med hatten..

Diane E han ser da meget fredsommelig ud..

Sussie

Dancing Joyriders
0
0
Svar på denne tråd

min mand
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 10:05
og hans hår pragt...eller mangel på samme*s*

skummelt!

0
0
Svar på denne tråd

Ser styg ud????
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 10:06
Diane, din kæreste ser da overhovedet ikke styg ud. Jeg huser flere gange om ugen min søns band, og de kunne godt ligne din kæreste, bortset fra, at de er noget yngre, håret har de i hvert fald allesammen. Nu lurede jeg lige din præs. og kunne se at din kæreste spiller trommer. Det bekræfter jo bare min mistanke om, at musikaliteten sidder i håret (Her kunne passende have været en langhåret smily)
Hilsen Helle - Mimi

De som er kloge og som har hjerne begriber aldrig nogenting.

Peter plys
0
0
Svar på denne tråd

Tak, tak, tak!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 11:06
Jubiii!!!

Vi må gerne være glade og forelskede!

DET var godt, for jeg er sikker på, at vi ikke kunne lade være.

Men så når vi bliver gift til Juni, SÅ bliver vi uvenner ikk'? Eller kan vi stadig godt bare være glade for hinanden?

99E er MIN frø! :-D

-Mikkel-
"Savvy means you know how to relate to horses, how to handle them, how to solve and prevent problems both on the ground and on the horse's back, in any situation, at any time."-Pat Parelli
0
0
Svar på denne tråd

det er kun
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 11:10
dejligt at man stadig kan være forelsket selv når hverdagen melder sig :-)

Når man har levet sammen i mange mange mange år kan man godt have perioder hvor man bare syntes det hele er hverdag, men når bare man til hverdag er lige så forelsket som da man mødte hinanden er der osse overskud og følelser nok til at komme selv de værste problemer igennem.

SÅ bare nyd det Mikkel og 99E og så glæder vi os til at høre om 12-15 år om børn og penge på kontoen har gjort en forskel for jer igennem tiden :-D

June

En kujon er en der tænker med benene i farlige situationer

0
0
Svar på denne tråd

tjo ....
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 11:12
forskellen er vel ens om man er gift eller ej.. vi nåede faktisk ikke at bo sammen før jeg ventede mig med nr 1... hmmm frøen havde kontakt til helligånden LOOL..

og da Michelle var 3 mdr blev vi gift.. vi har nu været gift i 13½ år og det bliver nemmere og nemmere.. nu varer det vel ikke længe før vi kan sidde som to tusser og skal til at lære hinanden at kende UDEN børn..

tillykke med det kommende giftemål, forskellen er ringen på venstre hånd..her er det kun mig der skilter med den, da Morten er håndværker og det er usmart at hænge i med den..

Sussie

Dancing Joyriders
0
0
Svar på denne tråd

tjaaaa
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 12:33

Så er vi vel også unormale, vi har været sammen i 6 år og jeg synes kun det bliver bedre :-) Alting bliver ligesom nemmere jo mere man kender hinanden :-)

Ikke at skulle sove sammen er helt galt :-( og jeg går aldrig i seng før han er vel hjemme igen, hvis han er ude en aften, kan simpelthen ikke falde i søvn!

Og har man haft en dårlig dag, skal man bare hjem og putte i sofaen, vi behøver ikke engang sige noget til hinanden, vi ved det bare!

Så vær i bare glade for det og tillykke med det forestående bryllup :-)

MVH Line
0
0
Svar på denne tråd

Berit, Så det er der...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 13:27
skoen trykker

Du er simpelthen misundelig på min kærestes lange lokker

:-D

Og nej, John kan ikke låne nogen fra Mich

;-)

----------------

Helle - Mimi, nu er Mich den eneste tilbageværende langhårede i bandet - men de er jo også ved at være halvgamle :-D Hvad for noget musik spiller din søn? Bandnavn? Hjemmeside?

Michaels bands hjemmeside, med mulighed for at hente noget af deres musik kan findes her: wamusic.dk

Hilsner
Diane

Verden er ikke sort/hvid

------------------------------------------------------

Husk at tilmelde dig den store HN fest, der afholdes 5. juni i Nærum (København). Tilmelding kan ske her
0
0
Svar på denne tråd

Quark!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 13:47
Jamen så briger jeg gerne et billede af min Mikkel (Min Dejlige Cowboy-Frø!):

Og Mikkel, kan du så se at komme i gang med arbejdet og finde ud af, om nogle onde mennesker vil sende dig væk!

Og alle I andre:
Det er rart at høre, man ikke SKAL blive trætte af hinanden, eller "vænne sig til" at den anden er væk... :-) (Men hvad ved fraskilte mødre også om den slags ?:-))

Lone: Foreslår du en slags gigantisk HN-forelskelsesmesse? Det går da helt galt, der må være en slags lovbestemt grænse for hvor meget gladhed, der må være på eet sted...
Men vi kan slå os sammen om at få lokket Mikkel til en gang heftig linedance en aften?
(Mine dansestøvler står og samler støv - det er jo frygteligt!)

:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd

22 1/2 år
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 13:51
Bliver det vist til. ;-)
Utroligt at Alsborgit har kunne holde mig ud så længe. ;-D
Vi har så været gift i over de 20 og fået to skønne piger.

Forelskelsen kan skam stadig komme over mig og hvor er det dog skønt at forelske sig i sin helt egen mand igen og igen. {>

Det underligste ved at have papir på hinanden er de første gange man siger mand/kone. Jeg var kun 18 da jeg blev gift og det var underligt at det nu lige pludselig var min mand. Sådan nogle er da gamle. ;-)

Nyd kærligheden i fulde drag og held og lykke med brylluppet.

Hilsen
Britta

8-)Heste er flokdyr og rytteren er lederen 8-)

Strategos Corner
nu også med debatforum
0
0
Svar på denne tråd

Er du skidt skat ??
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 13:58
Jeg tror Mikkel har taget Ulla Online brevkassen dybt alvorligt ;-)
Nå men jeg er nok også en af de "unormale" der har haft den samme kæreste/mand siden 1979 (regne regne....af med sokkerne...GISP) Så har vores forhold faktisk 25 års jubilæum i år. Rigtigt sølvbryllup skal vi have i 2009, sjovt nok samme år som vores datter fylder 25.
Så Mikkel du behøver ikke gå i panik over, at i stadig vil være sammen.
Nu vil jeg lige finde et billede af min søde mand til min præsentation.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd

kysse-syge
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 14:45
hjemme hos os kysser vi altså ret tit. {>

"jeg henter lige avisen"kys
"jeg går lige ud til hestene"kys osv. osv. :-o

Det er faktisk blevet en vane - altså en god vane (i)

Men for et par år siden spurgte vores ældste, Tania, som dengang var 7-8 år, hvorfor vi altid kysser..."Man kysser da kun, når man er kærester, og I er jo gift, og så kan man IKKE være kærester", mente poden. :-o

Vi har været sammen i 11-12 år.

Lone

0
0
Svar på denne tråd

hæhæ 99
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 14:59
HN forelskelsesmesse....hæhæ
Naarrj, så bare lige billeder af en masse prinsesser som jagtede den samme frø....
Godt med mangfoldighed, jeg har bare set et skræmmebillede af en mand med ølmave og slasket t-shirt ...og stramme ridebukser, så jeg er nok "skadet" på det område.....Elsker min i jeans !!

Er ALTID med på en herlig gang linedance. Bare sig til.
Måske i har lyst at komme på besøg hos "dancing joyriders" i Fuglebjerg. Se
Linedance
Ellers bare mail os, så finder vi på noget.
Hilsen Lone
0
0
Svar på denne tråd

Nej nej...altså undskyld
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 15:03
Kom vist til at rode mine svar sammen..... Hihi (altså det med mænd i ridebukser) *LOOOOL..Fylder 40 i næste måned, så please bær over med mig. Her er vi allerede dér hvor vi skal skrive ting op som vi skal huske hvis vi får mere end een ting at vide på samme tid.....uaaark !!
Nå men ellers er resten af svaret om "linedance" så postet rigtigt
0
0
Svar på denne tråd

Gift? Pyha...
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 15:18
... så begynder hverdagen - bare det at vågne op i sengen ved siden af sådan en gammel gift mand :-P

Det er da bare dejligt, at I stadig er lige glade for hinanden. Min mand og jeg har været et par i 16 år, og vi har mig bekendt heller ingen planer om at ændre på det. Vi er ikke lige forelskede hver dag, men sådan er det jo, når man har kendt hinanden længe. Vi trives ret godt med hinanden - selvom vi har været gift i næsten 6 år :-)

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Bryllup
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 17:09

Mikkel og 99E : Når I to frøer nu skal giftes til juni - kan man så gå ud fra at I endelig får lidt fornøjelse af de famøse kirkeklokker? :-P

Efter 28 års ægteskab (stik den!) holder jeg skam også stadig godt fast i MIN frø - jeg kunne slet ikke forestille mig livet uden ham - selv om han da er DÅM ind imellem, hvem er ikke det? Bortset fra mig, altså! ;-)

Venlig hilsen
Marianne S

0
0
Svar på denne tråd

ADW! Det er klaaaarmt!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 19:01
Alt det køsseri og al den ægteskabelige lykke - pubadr!

Jeg er overhovedet ikke misundelig og jeg vil slet ikke ha´nogen at køøøøsse på - helst i mange år... :{-(

Jeg kan slet ikke finde ud af den slags - den mest vedholdende holdt (jeg) ud i 5 år - ellers er jeg bare seriemonogam...

Det er da rart at høre at det lykkes for nogen... {>

*smutter lige ned til søen for at se om der er nogen tidlige frøer på færde*

PJ

"You can never be too rich or too thin"
(Rasputina: Transsylvanian Concubine)
0
0
Svar på denne tråd

Marianne S:
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 19:06
Nej - det ville da være skrupforkert, hyklerisk og umoralsk at blive gift i en tro, man ikke er tilhænger af - synes du ikke?

JEG kan da ikke, med samvittigheden i behold, stå og blive viet "For Gud og mennesker" når nu jeg er overbevist om, at denne "Gud" er det pure opspind...

At andre kan - det er da bare godt for dem... :-) Men VI vil helst være fri... :-)

:-) 99E :-)

If your horse is recreation for you....
...Can you be recreation for your horse?

0
0
Svar på denne tråd

HVAD er der galt?!??!
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 20:48
99E: jeg regner med en intern besked fra idg, når/hvis du finder ud af, HVAD der dog er galt!!!
;-)

(så kan jeg endelig - efter mere end 13 år - få gjort noget ved miseren... :-P)

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Mikkel og 99E
Forfatter: 
Dato:  22-03-2004 22:08
He he!

Te'løgge begge 2 ;-)

Når man har fundet den rigtige frø, bliver man hverken træt af samvær eller pgra giftermål :-) Bliver man træt - ER det ikke den rigtige frø - men en grim tudse der har sneget sig ind :-( Uden at det dog betyder, at der er ting, der kan arbejdes på - hvilket vel også bidrager til fælles udvikling ;-)

Jeg har haft et par tudser i mine gemmer - de blev skiftet ud med frøen G for snart 12 år siden.

Frøen G og jeg ventede Line ( vores fælles barn - jeg havde 2 vidunderligheder i forvejen ) efter 4 mdrs intens bekendtskab, hvor vi boede sammen fra dag 2 :-)

Og vi blev gift så snart vi havde tid og lejlighed, da Line var få mdr. for 10 år siden i næste uge ( hvor vi drager til Paris på vores bryllupsdag ;-) ).

Vi er stadig rigtigt glade for hinanden og føler savn, hvis vi begge har været til møder elign. udover normal arbejdstid ;-) Selvom vi begge har egne venner og interesser, er vores største interesse stadig hinandens velbefindende ;-)

Så her i huset fejres stadig dagligt, hvor heldige vi var at møde hinanden på 12. år - og der er ingen udsigt til bedring :-)

Så øh - hvorfor skulle I have det meget anderledes :-)

Mange - rigtigt mange - mukker over alt det, der er svært - færre glæder sig og giver udtryk for det der er rigtigt godt :-) Og rigtigt mange får desværre ondt et vist sted - hvis det går andre FOR godt ;-)

I ønskes alt det bedste - det kan ingen nemlig få for meget af :-)

Hilsen May-Britt.

Healing for mennesker og dyr hos dig på Sjælland - se præsentation.
0
0
Svar på denne tråd

Hej Mikkel...
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 06:05
Forkert?? Hmmm så er vi også forkert på den, for vi har været sammen i 2 år, og forelskede.. JA i den grad stadigvæk..

Kender du det at når man ved at den anden kommer hjem om lidt så er man heeelt.. Ja du ved hvad jeg mener, behøver vist ikke udspecifisere det... *SSS*

Nyd det nyd det nyd det.. Alt hvad jeg kan sige...

Sanne.

:-D Tag ikke livet så tungt,Så bliver du bare træt :-D

Min HP- Baggårdskatten
0
0
Svar på denne tråd

Diane!
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 08:35
Jeg må da lige høre lidt af Michs musik, men har ikke lyd i putteren her på arbejde. Det ser da ellers spændende ud.
Med hensyn til min søn, så spiller han i det verdensberømte band Kazoo. Nej han er kun 14 år, så berømte det er de altså ikke endnu, men hvem ved. Bandet består af 4 gutter, hvor min er den yngste. De andre er 15 og 16. De øver fast her hos os, da vi har både trommesæt, guitarer og bas. Martin spiller mest guitar. Drengene er faktisk ret seriøse. Bl.a. spiller de ikke kopinumre, men skriver selv både tekster og musik. Deres stil er, tja - det er i hvert fald ikke stille. De kalder det selv for Gøgler Rock. Ja selv genren har de selv kreeret ;-D
Her i april skal de spille til et arrangement for unge lokale bands, så det er spændende. Til sommer er de blevet lovet at få deres numre indspillet på en demo, så det er jo også noget de ser frem til.
Hilsen Helle - Mimi

De som er kloge og som har hjerne begriber aldrig nogenting.

Peter plys
0
0
Svar på denne tråd

Min "frø"
Forfatter: 
Dato:  23-03-2004 10:35
Ja her er han så, med vores lille datter.

Hilsen Sanne.

:-D Tag ikke livet så tungt,Så bliver du bare træt :-D

Min HP- Baggårdskatten
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider