Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Er hestene ikke
Forfatter: 
Dato:  09-03-2004 10:35
Meget dyre i øjeblikket ?
Jeg kikker lidt på markedspladsen for tænk nu hvis drømmehesten pludselig var til salg, men med de svimlende priser kan jeg vidst godt skyde en hvid pil efter den :)
En hest på LA niveau kan det virkelig passe at den skal koste 70.000 og når fader hesten ovenikøbet er galophest ???
Er det kun mig der synes priserne er lidt kryderet ?

Hilsner
Juul ;-D
0
0
Svar på denne tråd

en ting er
Forfatter: 
Dato:  09-03-2004 10:39
som du siger at priserne er totalt svimlende.... vi skulle tro at vi boede i norge :-)
En anden ting er så om de får de priser ??
Det er det samme inden for shetlændere, der er mange til salg for store summer, men når man så forhører sig, så kan man godt få prisen nogle tusinde kr. ned.

Mette
0
0
Svar på denne tråd

dressurniveau..
Forfatter: 
Dato:  09-03-2004 11:34
Du skriver 70.000,- for en hest på LA niveau, jo det lyder da UMIDDELBART som meget, men det kommer jo også an på alder, hvad den evt har evner til m.m. At faderen er galophest vil jeg ikke umiddelbart mene skulle trække ned i prisen *G* Mago XX var også galophest og een af de bedste dressurheste der findes. Fuldblod er absolut ikke at kimse af i en dressurafstamning, de har tit en kanon udstråling. Hesten på LA niveau bliver vel forhåbentlig heller ikke ved med at være på samme stade!
Kan godt følge folks priser lidt, da jeg selv har en hest der muligvis bliver til salg på et tidspunkt, hun er 5 år gammel og faktisk kun ryttervant, alligevel ville prisen ligge på 50.000 - ? på nuværende tidspunkt alene pga stamtavlen og kommende evner og gangart.
mvh
Vipse
0
0
Svar på denne tråd

Jepper
Forfatter: 
Dato:  09-03-2004 11:40
Men er Mago XX ikke også kåret i TAF ?
Denne her er ikke kåret i nået som jeg ville sige kunne hæve prisen op på det niveau.
Men pyt jeg skal jo heller ikke købe den :)

Hilsner
Juul ;-D
0
0
Svar på denne tråd

vil faktisk
Forfatter: 
Dato:  09-03-2004 11:57
Give dig fuldstændig ret Juul.

Der er godt nok mange urealistiske salgsemner inde på MP.

JeanetteE & hendes welsh

Ingen er smukkere, end den som ser skønheden i andre

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider