Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Urimelig/uhøflig
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 21:22
Ja, nu er jeg sikkert urimelig, men lad det så bare være min tur:

Hvordan ville I reagere, hvis I fremførte et eller andet for jer væsentligt punkt (til manden/samleveren eller en anden nærtstående), og I så fik et svar indledt med: "Det er dog en for mig inderligt uvæsentlig detalje, men siden du nu insisterer..."

...ville I så ikke også føle jer en anelse stødt på manchetterne?

Ja undskyld mig, men jer er ked af det og arrig og føler mig trådt på, og I er p.t. mit bedste bud på en begavet feed-back. Har jeg ikke bare en lille smule ret i at mene, at den slags er bare en anelse uhøfligt? >:-(

Javist, jeg lægger jer ord i munden, men lad mig nu høre fra jer alligevel. I er sikkert alligevel kløgtige nok til at gennemskue mig.

Hit me!

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

jo.....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 21:38
du har ret i at mene, at den slags er bare en anelse uhøfligt?
- Life is the essence of you -
0
0
Svar på denne tråd

Jeg syntes
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 21:53
det er meget GROFT og UFØLSOMT.

;-) Hilsen Vivi ;-)

{>**Den Røde Baron** {>

0
0
Svar på denne tråd

pft....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 21:54
Jeg var nok blevet lidt småmopset...
Hvis det er væsentligt for dig, er det vel relevant nok at forvente lidt positiv respons.. ?:-)
Hmm..

Har du pointeret at *det* betyder noget for dig at få snakket om?

Pøj pøj, med at få snakket ud..

Venlig hilsen Pia...
0
0
Svar på denne tråd

Jooo lidt
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 22:24
men på den anden side fortæller ham bare hvordan han ser på det emne. Det er ganske rart at vide hvordan den anden part har det med emnet. Måske ikke lige den mest hensigtsmæssige udmeldning.... meeeennnn jeg ville nu ikke blive sur.

Hilsen,

Anja :-P

0
0
Svar på denne tråd

kommer vel an på....
Forfatter: 
Dato:  26-02-2004 22:40
...TONEFALDET!??!?

Sætningen kunne meget vel være faldet herhjemme - men KUN med et blink i øjet!
;-)

I modsat fald vil jeg mene, at man godt kan "tillade sig" at få en anelse stødte manchetter - men om det gavner noget, det ved jeg ikke rigtig!
:-P

med venlig hilsen
atengstedt

Hvordan ser DIN have ud??
Haveplaner udformes.
Kontakt mig for nærmere info og hør hvor nemt og hvor smukt det kan gøres!
0
0
Svar på denne tråd

Underlig udtalelse
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 00:20

Jeg undrer mig over ordvalget.

Hvis udtalelsen virkelig var sådan her:
>>"Det er dog en for mig inderligt uvæsentlig detalje, men siden du nu insisterer..."<<

Så ville jeg studse lidt (Det KAN da ikke være et "normalt valg" af ord og ordstilling?).

Ville det ikke være mere almindeligt, hvis vedkommende bare havde sagt ligeud: "Det er ikke noget, der interesserer mig, men lad mig nu høre ..." ??

Dit nævnte ordvalg bryder jeg mig ikke om - det lyder nedladende og sårende. :-(

Er det virkelig een, der normalt taler sådan? - ellers lyder det for mig, som om ordvalget var bevidst sårende - og det er IKKE pænt! :-(

Håber du kan vende dit emne med en anden, der kan give dig et bedre feedback.

Venlig hilsen
Nina

0
0
Svar på denne tråd

Det får mig
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 01:15

med det samme til at tænke på, da vi ville fortælle svigerfamilien at vi ventede Mette... Og svigermor kikkede på os og skukkede dybt og sagde: "ÅÅHHH NEJ... !!!"

Og hun mente det der ÅÅhh nej... :( :( :) :) :( :(

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)

"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor dog?
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 01:27
Hej Else.

Hvorfor sagde din svigermor dog sådan????

Det var da en grim udtalelse.

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Den dumme skid
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:16
Så få dog et hysterisk anfald og pand ham en, når han så ligner en vaskebjørn i hovedet, går det nok op for ham at der lige var noget han skulde have taget alvorligt, op og marker!! Ellers tror han, nå det er bare ligegyldigt vrøvl. Sådan er mænd. Jeg ved det !
En hest er en OldenborgerJan ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Dét var dog et glimrende råd??!?!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:21
Det må forhåbentlig være din (u)behagelige spøg???
?:-)

Vold er vold - også selvom voldsofferet er en man kender - og også selvom vedkommende har opført sig dååååmt!!
(n)

Hvordan går det KirstenØ: er skaderne på manchetterne genoprettet??
;-)

med venlig hilsen
atengstedt

Haveplaner udformes.
0
0
Svar på denne tråd

Folk - der slår
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:31

skulle ha'nogle bank. ;-D

Nej - spøg til side, så bør man ikke slå sig ud af problemerne.

"Hvorfor slås, når der er plads til at række tunge"?

Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd

Ikke helt...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:36
...jeg surmuler stadig lidt, mens jeg prøver at hitte ud af, hvad jeg skal gøre af mig selv. Vi er ikke helt på talefod endnu, men det kommer vi jo nok igen.
:-(

VH Kirsten Ø
0
0
Svar på denne tråd

På talefod igen...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 09:45
...kommer I forhåbentlig snart.

For at hjælpe tilgivelsen på vej, så tænk på, at man ikke må forpligte nogen ud over deres evner.
:-P

Hvis din modpart nu virkelig ER så DÅÅÅM og ufølsom, som han lader antyde, så er det jo et STORT handicap for ham at slæbe rundt på!!
:-*

med venlig hilsen
atengstedt

Haveplaner udformes.
0
0
Svar på denne tråd

mobilix
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 10:54
sage samtale fremmer forståelsen... men ja du har ret i at det er et ret ubehøvlet svar .. Hvad man så gør ved det er et større spørgsmål, jeg kan se 3 muligheder 1. helt ærligt det er altså et ubehøvlet svar, og det blir jeg ærligtalt ked af.. 2. ta chansen og sig "når du synes det er så uvæsentligt en detalje så har du vel ikke noget imod at vi gør sådan.
3. en gang imellem kan man komme til at hænge sig i uvæsentlige detaljer, og derved stirre sig blind, så en gang imellem er det en god ting at se sig selv i fugleperspektiv og konstaterer at man måske stirre sig blind på ingenting, en anden ting er at netop med personer man er glad for og respekterer så gider man ikke bruge energi på at finde en pæn måde at sige tingende på.
0
0
Svar på denne tråd

underligt ja
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 11:10
"Det er dog en for mig inderligt uvæsentlig detalje, men siden du nu insisterer..."

Men det kommer an på tonefaldet... manden derhjemme kunne udemærket finde på at sige sådan til mig... bare for at drille ;-)

Hvis det er en inderlig uvæsenlig detalje, så kan det jo ikke være så svært at lave om på :-)

"og siden du nu insisterer" - og det gør du jo, ja sååå har du vel allerede vundet :-P

Stødt, jo det kan man vel godt føle sig.
Man kunne også vælge at hoppe op og falde ned på det ...og så lande tungt ...jeg ser for mig en flad mand med Kirsten Ø ovenpå... så kan han lære det kan han ;-D

Beklager at jeg ikke er mere seriøs, det er vist ikke min stærke side for tiden

Sundancer

Sukkerkatten er genopstået
Insanity - Doing the same thing over and over again and expecting a different result.
0
0
Svar på denne tråd

nu vover jeg pelsen - Kirsten
Forfatter: 
Dato:  27-02-2004 19:12
jeg vil give dig ret i at det er et mærkeligt svar at give,meeeeeeeeeeeeeeen.

Svaret er jo opstået i en samtale, og måske ikke så hårdt ment. Nu ved jeg jo ikke hvordan du/I taler sammen, men hvis det er måden i gør det på, skal du ikke blive stødt.

vi ses i morgen

knus din fald af hestenven
0
0
Svar på denne tråd

Sådan som
Forfatter: 
Dato:  28-02-2004 12:05
jeg ser det er det en forbandet flabet måde at kommentere noget overfor dig på. Igen kender jeg ikke sammenhængen, men jeg ved jo at han normalt ikke taler sådan til dig. Ihvertfald ikke når JEG er tilstede.....8-)
Jeg tror faktisk at David har fat i noget, så jeg håber at manden indser at han var lidt langt fremme i skoene og undskylder.

Krammer

Céleste
If ever I need religion I'll worship Chocolate."   © Céleste 
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider