Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 mit nye digi
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 15:56
jeg har jo fået et lækkert digi kamera i 40 års fødselsdag, her er en smagsprøve fra folden i dag..



hippie



Marshall



Noelle..

Sussie



;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Pragtfulde motiver
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 16:00
:-) (y)

Dorte
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlige billeder!
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 16:36
Det er skønt med et digital camera!
Jeg kan slet ikke undvære mit nu!
Jeg glæder mig til at se mange flere gode billeder af dine heste!
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 sådan et
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 16:45
vil jeg også ha.

Suk, dejlige billeder.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Smukke...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 18:43
...billeder :-)

Mine forældre og jeg har alle fødselsdag i slutningen af april, så vi snakker om at ønske os et digi-cam i fællesgave, håber lidt på det, da min haflingerhoppe skal fole i slutningen af april, så kunne virkelig godt bruge et godt kamera til den tid ;-)

Vinterknus fra Tine og haflingerdyret Flicka :-D


- En af fordelene ved at være rodet er,
at man gør nye og spændende oplevelser hver dag -
Peter Plys


Nyt sveddækken, str. 140 cm., sælges, se mere på markedspladsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvilket kamera
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 20:56

Vil du være sød at fortælle mig hvilket kameramærke du har fået? Mit er nemmelig gået i stykker og jeg er på jagt efter et nyt og det skulle gerne tage bedre billeder end det gamle og det gør dit.

Ved du hvad det kostede?

Med venlig hilsen
Birgit

0
0
Svar på denne tråd
 
 Olympus
Forfatter: 
Dato:  21-02-2004 23:01
det er et olympus og er meget lille.. lige til at have i lommen... ca 3200.. 3800,- med taske og ekstra kort siger gemalen..

Sussie



;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Nummeret står på kameraet
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 02:34

.... Min fødselsdagsgave, var et Olympus C-50




Billedet af det, er endda størrer end kameraet er i IRL... :) :)


M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 der står
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 08:08
ikke noget på mit...men på kassen står der U-300 digital.. om det er nummeret aner jeg ikke... men det er 10x5½ cm... ikke særligt stort.. nu skal jeg bare lære at bruge det.. men skønt at kunne tage billeder og få dem ud med det samme, jeg har filmruller liggende der er over 3 år gamle..HMMM ja jeg er ikke så god til at komme til byen og aflevere film.

Sussie



;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Så ser dit nok
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 12:56


sådan her ud... :) :) :)




Uhh jow jeg kender godt det der med, at filmrullerne lige bliver lagt til side, for at huske at tage dem med til byen næste gang... BAHHH jeg har lige været ude og tælle... Jeg har ikke mindre en 7 filmruller til opbevaring i køleskabet... :( :( :) :) :( :(


M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit favoritmærke :)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 14:04
Tillykke med dit nye kamera - det er en fantastisk ting at have. Det er en hel ny verden der åbner sig med sådan et stykke legetøj :)

Mit er også et Olympus - nemlig et Camedia C740 Ultra Zoom




0
0
Svar på denne tråd
 
 lige præsis
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 19:11
sådan ser mit kamera ud... jeg glæder mig til rigtig at lære det at kende, ikke mindst at gemme og lege med billederne, men jeg syntes ikke det program der følger med er særlig nemt...

Sussie



;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D


0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var sådan et som dit
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 19:55


Det var sådan et som dit PiaR, jeg gik efter, for jeg havde fået frit løb til bare at købe det kamera jeg ville...
Men fik at vide, at det af dit er på vej ud af markedet, igen...

M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Else G
Forfatter: 
Dato:  22-02-2004 23:02
Der findes et par brødre til mit, både store og små brødre - bare se på olympus.dk

Og hvad sker der ved at det er på vej ud igen?
Tilbehør mm udgår jo ikke :)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der skete ikke noget
Forfatter: 
Dato:  23-02-2004 13:37

..ved at der er på vej ud igen.. :)

Ikke andet, end at det der har afløst det, koster en bondegård... Og det vil jeg altså ikke af med, for at købe det... :) :) :) :)


M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen Else
Forfatter: 
Dato:  23-02-2004 18:18
Så ud og finde et som mit - de er stadig i handlen - bare uhyrlig meget billigere end da jeg købte!
0
0
Svar på denne tråd
 
 De ca. mange forretninger
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 18:44


..jeg har været i, havde det ikke mere, og fik det heller ikke hjem..

Og nu fik jeg jo C-50´eren... :) :) :)

Og må læer at leve med, at jeg skal meget tættere på, for at tage dyrene herude... :) :) :)


M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Foto-Ole...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2004 19:03
...I Hillerød har vist stadig C740'eren. Har også set det mange andre steder.

Jeg har nu selv tænkt mig at købe et C750.

Hilsen Stine


:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips! :-D

Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmeside


Undulatunger sælges:
Håndtamme lige fra redekassen,
mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80

+ Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250

Kontakt Finn på 22769924
eller Steen 20272357
0
0
Svar på denne tråd
 
 faret vild i junglen
Forfatter: 
Dato:  25-02-2004 00:33
åh gud digital kamera, pudsigt nok har jeg netop overvejet det der olympus 750 , midt i min kvælning i junglen af et udbud jeg ingen chance har for at overskue......
Det er sindsygt svært..... er der i praksis forskel på 4 og 5 mill. pixels...
video, lyd, billeder, størrelse, pris....
- og uanset hvad man vælger er det forældet og for dyrt betalt om et år...... B-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider