|
|
| mit nye digi |
|
|
jeg har jo fået et lækkert digi kamera i 40 års fødselsdag, her er en smagsprøve fra folden i dag..
hippie
Marshall
Noelle..
Sussie
 lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pragtfulde motiver |
| Forfatter:  |
Dorte H. |
| Dato:  |
21-02-2004 16:00 |
|
Dorte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder! |
Karina(Islænderfan) |
21-02-2004 16:36 |
|
Det er skønt med et digital camera!
Jeg kan slet ikke undvære mit nu!
Jeg glæder mig til at se mange flere gode billeder af dine heste!
Med venlig hilsen Karina.
Prøv en Islænder!  Du vil garanteret syntes det er skide skægt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sådan et |
|
|
vil jeg også ha.
Suk, dejlige billeder.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Smukke... |
|
|
...billeder
Mine forældre og jeg har alle fødselsdag i slutningen af april, så vi snakker om at ønske os et digi-cam i fællesgave, håber lidt på det, da min haflingerhoppe skal fole i slutningen af april, så kunne virkelig godt bruge et godt kamera til den tid
Vinterknus fra Tine og haflingerdyret Flicka - En af fordelene ved at være rodet er, at man gør nye og spændende oplevelser hver dag - Peter PlysNyt sveddækken, str. 140 cm., sælges, se mere på markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilket kamera |
Leilani |
21-02-2004 20:56 |
|
Vil du være sød at fortælle mig hvilket kameramærke du har fået? Mit er nemmelig gået i stykker og jeg er på jagt efter et nyt og det skulle gerne tage bedre billeder end det gamle og det gør dit.
Ved du hvad det kostede?
Med venlig hilsen
Birgit
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Olympus |
|
|
det er et olympus og er meget lille.. lige til at have i lommen... ca 3200.. 3800,- med taske og ekstra kort siger gemalen..
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| der står |
|
|
ikke noget på mit...men på kassen står der U-300 digital.. om det er nummeret aner jeg ikke... men det er 10x5½ cm... ikke særligt stort.. nu skal jeg bare lære at bruge det.. men skønt at kunne tage billeder og få dem ud med det samme, jeg har filmruller liggende der er over 3 år gamle..HMMM ja jeg er ikke så god til at komme til byen og aflevere film.
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så ser dit nok |
ElseG |
22-02-2004 12:56 |
|
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. "Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mit favoritmærke :) |
|
|
Tillykke med dit nye kamera - det er en fantastisk ting at have. Det er en hel ny verden der åbner sig med sådan et stykke legetøj
Mit er også et Olympus - nemlig et Camedia C740 Ultra Zoom
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige præsis |
|
|
sådan ser mit kamera ud... jeg glæder mig til rigtig at lære det at kende, ikke mindst at gemme og lege med billederne, men jeg syntes ikke det program der følger med er særlig nemt...
Sussie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det var sådan et som dit |
ElseG |
22-02-2004 19:55 |
|
Det var sådan et som dit PiaR, jeg gik efter, for jeg havde fået frit løb til bare at købe det kamera jeg ville...
Men fik at vide, at det af dit er på vej ud af markedet, igen...
M.K.H. Else."Man lugter ikke af hest, man dufter!!" Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. "Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Else G |
|
|
Der findes et par brødre til mit, både store og små brødre - bare se på olympus.dk
Og hvad sker der ved at det er på vej ud igen?
Tilbehør mm udgår jo ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der skete ikke noget |
ElseG |
23-02-2004 13:37 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen Else |
|
|
Så ud og finde et som mit - de er stadig i handlen - bare uhyrlig meget billigere end da jeg købte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De ca. mange forretninger |
ElseG |
24-02-2004 18:44 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Foto-Ole... |
|
|
...I Hillerød har vist stadig C740'eren. Har også set det mange andre steder.
Jeg har nu selv tænkt mig at købe et C750.
Hilsen Stine
:-D Smile - it's the second best thing you can do with your lips!  Se min hjemmeside, der er dagbog, gæstebog etc. - hjemmesideUndulatunger sælges: Håndtamme lige fra redekassen, mange farver, 10 stk. Pris pr. stk, kr. 80 + Engelske undulater, 1 årige ynglepar, DUK-ringe, stamtavler, div.farver, 10 par, pris pr. par kr. 250 Kontakt Finn på 22769924 eller Steen 20272357
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| faret vild i junglen |
|
|
åh gud digital kamera, pudsigt nok har jeg netop overvejet det der olympus 750 , midt i min kvælning i junglen af et udbud jeg ingen chance har for at overskue......
Det er sindsygt svært..... er der i praksis forskel på 4 og 5 mill. pixels...
video, lyd, billeder, størrelse, pris....
- og uanset hvad man vælger er det forældet og for dyrt betalt om et år...... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|