Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvor blev tiden af?
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 12:40
Hold da op, hvor føler jeg mig pludselig gammel. Min dejlige datter bliver 18 år i morgen, og har fået en lille lejlighed, som hende og hendes kæreste flytter hen i til den 1-3-2004. :-)
Jeg har siddet de sidste dage, og kan ikke forstå, at hun allerede er så gammel, at hun flytter hjemmefra.
Hvor er tiden, dagene, og årene blevet af?
Syntes det var i går jeg fik hende, og nu, er hun allerede 18 år.
Jeg er meget glad på deres vejne, ang. deres lejlighed, men hvor bliver det underligt, at de ikke mere er her i huset. :-P
Hun har heldigvis den dejligste kæreste hun kan få, og de har været sammen i over 3 år, så det skal nok gå.
Der er heldigvis kun 150-200 meter derhen hvor hun skal bo, så hun kikker jo nok tit forbi, ihvertfald i starten.
Men jeg føler mig meget underligt tilmode. Og nu bliver jeg for alvor alene. :-D
Underlige tanker der rumsterer i en, føler lige nu at jeg sgu er ved at være en gammel tøs. ?:-)
Hilsen Britta

Bedækning tilbydes med frederiksborghingst, (ikke kåret)

:-D
Hvorfor bruge magt, når det er med kærlighed, man når længst.
0
0
Svar på denne tråd

ja som tiden
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 12:58
dog går,niels bliver 3 i morgen og anne er godt på vej mod de 10 år,ind imellem kan jeg godt glæde mig til at de bliver store og flyver fra reden,men det er nok sket når tiden for alvor nærmer sig.

ønsk din datter tillykke med dagen i morgen

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 17:02
mine stor dreng som er 19 flytted lige efter jul, til silkeborg , fik lærerplads som elektiker som han vil så det var delig og hans pige bor der også men kan ikke bare lige kig forbi, han er på arbjede...

så mine næste pige 16 er hjemme men gå på gymnasium så ikke så meget hjemme...råber lige nu efter dit og det...børn....mor hvor er ...

så næste 15 år dreng lige kom på efterskole pga gik ikke så godt i folkeskolen....

så har jeg anton 3 år hjemme, men er i bornhaven...skal har lidt tid til mig...så har han ingen af de stor til leje med når de kommer hjemme...

men en ting som jeg ikke savner ....skineri...hele sikker ikke staved ritig...

så på engelsk

NO MORE ARGUMENTS BETWEEN THEM, ONLY MY DAUGHTER WITH ME.....

WELSH COB SEKTION D HINGST STÅ TIL BEDÆKNING...
0
0
Svar på denne tråd

min lille søn
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 18:58

blev 16 år i dag og jeg kan heller ikke fatte at han nu er så stor. Han er et helt hoved højere end mig og babermaskinen har længe været i brug.
Hvor bliver tiden af, det er jo kun et par dage siden han lå som en lille nyfødt fugleunge i mine arme.
Nu er han er stor flot ung mand.
suk jeg er sgu blevet en gammel kone.
imc
0
0
Svar på denne tråd

Hi hi Inger
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 19:37
så er vi da 2 som føler os gamle. Jeg syntes også det var i går jeg fik Chelina, meen det er jo altså bare 18 år siden.
Og jeg KAN ikke fatte det er så længe siden.
Inden man ser sig om, er man lige pludselig mormor, og så føler man da sig først rigtig gammel. Hmm, mon jeg er ved at komme i overgangsalderen, siden jeg har disse paniske tanker. *ss* :-P
Hilsen Britta

Bedækning tilbydes med frederiksborghingst, (ikke kåret)

Hvorfor bruge magt, når det er med kærlighed, man når længst.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider