Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Godt vejr og snart weekend
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 11:54
Er det ikke herligt ?. Foråret nærmer sig og weekenden står for døren.

Her på arbejde skal vi, i anledning af, at det er fredag, have pizza til frokost. Det er da lidt hyggeligt. I hvertfald bedre end den sædvanlige rugbrødsmad med pålæg.

Vejret kunne godt indbyde til en skovtur på hesteryg, men da jeg er i 30. uge og ikke har redet i et godt stykke tid, må jeg nok "nøjes" med at gå på mine egne fødder i skoven.

Ellers er der jo fastelavnsarrangementer rundt omkring i weekenden. Vores datter på 1½ år skal være Peter Plys ( bliver sjovt at se hvad hun mener om det ). Peter Plys er hendes ynglingsbamse - han er uundværlig når hun skal sove.

Kan I alle have en rigtig god weekend.

Mvh. Maj-Brit
0
0
Svar på denne tråd

hest med
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 12:34
ja det er fedt vejr.. man får en masse energi.. vi skal også til fastelavn, men der tager vi hesten med.. så må vi se om hvad hun siger til det.. måske vi alle 4 kan ride hende hvis hun kan se det morsomme i at deltage

Sussie

;-D lykken er en 4 hjulstrækker med spræl i ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Ja vildt godt vejr
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 15:24
Men da vi skal holde fødselsdag i weekenden står jeg INDE og bager i vildskab...

Så jeg får først tid til at nyde det gode vejr søndag, så jeg vil da håbe, at det holder....

God weekend til alle...

MVH Tanja
0
0
Svar på denne tråd

ARbejde
Forfatter: 
Dato:  20-02-2004 19:50
livet og studierne skal sponsoreres og SU strækker desværre ikke
Så lørdag 11-20:30
Søndag 8-16

Ikke så nemt at arbejde på McDonalds når man som forsøgsperson er på en lav kalorie pulver diæt.

God weekend til jer alle
Med venlig hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider