Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Uopfordret ansøgning - HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 17:02
Hej.

Jeg er godt nok meget sjældent her på hestenettet, men prøver lige alligevel...

Jeg skal have skrevet nogle uopfordrede ansøgninger, men er noget ude af træning med den slags. Det er hovedsagligt kontorjobs, jeg søger. Er der nogle der ligger inde med nogle gode af slagsen? Gerne med en fix opstilling m.v. da jeg er absolut uopfindsom.

Håber der er nogle som vil hjælpe mig!!! TAAAAK...

Hilsen HelleHK
0
0
Svar på denne tråd

Her er måske noget??
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 21:59
Fandt lidt du måske kan bruge. Det sidste link viser også et eksempel på en jobansøgning. Ellers kan du prøve at søge på google "skriv en jobansøgning".

http://www.wingmanager.dk/__c1256bd500454faa.nsf/0/10b09f1cb1830d63c1256bdc00461eac?OpenDocument&Click=

http://www.lederne.dk/Nyt_job/Jobansogning/Gode_raad_om_jobansoegning.html

http://www.urval.dk/Articles/article_jobsogstrat.htm

Længe leve livet, så længe det varer
{>
0
0
Svar på denne tråd

Ansøgning
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 22:20
Hej Helle...

Jeg har ikke lige en opskrift... men vil da godt lige fortælle dig hvad jeg tror.

Sørg for at den er kortfattet (max. 1 A4-side + bilag)

Pas på med at gøre den for "poppet". Jeg har godt nok også hørt den med, at man skal finde på noget særligt, for at gøre sig bemærket, men sælg dig selv på dine kvalifikationer istedet.

Held og lykke:-)

Mvh. Anja
0
0
Svar på denne tråd

En af mine så sådan ud
Forfatter: 
Dato:  19-01-2004 22:27
XXXX
XXXX
XXXX

Vedr. ansøgning om beskæftigelse hos XXXXX

Jeg søger nye udfordringer da jeg fratræder en stilling som salgsekspedient hos XXX i XXX. Jeg er opsagt pga. rationalisering.

Jeg har valgt Firma XXXXX, da jeg mener at virksomheden kan tilbyde mig gode, velordnede forhold, god mulighed for større viden og personlig udvikling.

Jeg kan tilbyde en god og bred viden om blahblah efter 12 års erfaring fra XXX. Jeg har hovedsagelig beskæftiget mig med ordremodtagelse og kundevejledning via telefon, fax, mail & web.
Derudover har jeg beskæftiget mig med kundeservice/reklamation, opdatering af tekster mm. på web, samt vedligeholdelse af søgedatabase. Jeg har også deltaget i vedligeholdelse af prisregister. Derudover har jeg også lidt butikserfaring, samt arbejdet på lager med plukning af varer til for-sendelse.

I min fritid bruger jeg meget min computer og Internettet, samt designer lidt hjemmesider. Ud over det, er jeg konsulent på www.hesteinfo.dk og aktiv medlem af middelaldergruppen Tirad.

Jeg er selvstændig og engageret, er ikke-ryger og er gift med Michael - vi har ingen børn.

Jeg håber at ovenstående vil kunne danne grundlag for en personlig samtale, hvor jeg kan få lejlighed til at uddybe min person nærmere.

Venlig Hilsen

Pia Robdrup

Vedlagt CV samt kopier af eksamensbeviser mm

En lignende gav mig det job jeg starter på 1. februar :)

mvh PiaR

Tal til andre, som du selv ønsker at blive tiltalt.
Stutteri Montana
avl af DV, Trakehner og New Forest

0
0
Svar på denne tråd

Karrierevejviseren
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 10:12
Prøv at gå ind på www.karrierevejviseren.dk (hvis adressen ikke er rigtig så søg på "karrierevejviser" på Google), der er opskrifter på uopfordrede ansøgninger. Jeg tror også, du kan finde hjælp på www.stepstone.dk og andre jopsites!
Held og lykke!
Mvh.
Anne
0
0
Svar på denne tråd

Du kan da lige få min også
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 10:29
Dette er "min" ansøgning. Selvfølgelig bliver den skrevet en smule om, så den passer til annoncerne eller hvis det er uopfordret. Jeg søger også kontorjobs.

XXX
XXX
XXX

Hedehusene den X/X 2004

Emne.: vedr. stillingen som XXX

På baggrund af stillingsannonce i XXXavisen, tillader jeg mig herved at søge stillingen som XXX.

Jeg er netop hjemvendt fra England, hvor jeg har arbejdet i eget import firma, som jeg var med til at starte op for knap 2 år siden. Her sad jeg som bindeled mellem vores sælgere og leverandører. Nogle af de faste arbejdsopgaver jeg varetog, var:

• Ordremodtagelse – Modtage ordre fra vores sælger og derefter designe, bestilling og opfølgning af ordren hos leverandøren. Sørge for transport af fra Hong Kong til England.
• Økonomi – Fakturering af kunder og opfølgning af samme. Betaling af fakturaer samt bogføring af disse. Budgettering og kasseafstemning.
• Samtidig var jeg medansvarlig for den videre udvikling af firmaet.

Når jeg ser mig om efter nye udfordringer skyldes det, at jeg ønsker at flytte tilbage til Danmark, da det er her jeg har mine rødder og her jeg ønsker min datter skal vokse op. Det selvom jeg fagligt er glad for mit nuværende arbejde og ellers har trivedes med det engelske.

Jeg er en habil edb-bruger og er hurtig til at lære nye programmer at kende og benytte dem effektivt. Jeg taler og skriver flydende engelsk.
Som person er jeg en selvstændig pige fyldt med godt humør. Jeg er altid klar til store udfordringer, nye opgaver samt er yderst fleksibel. Jeg er ambitiøs og målrettet, hvilket betyder, at jeg engagerer mig meget i mit arbejde og er ligeledes vant til at arbejde selvstændigt og tage ansvar.
Jeg er yderst social anlagt og kan derfor godt lide personlig kontakt med andre mennesker. Jeg udviser stor fleksibilitet og tilpasningsevne.

Jeg håber denne ansøgning samt vedlagte curriculum vitae, må danne baggrund for en mere uddybende samtale og står selvfølgelig til rådighed med yderligere oplysninger.

Med venlig hilsen

Camilla Reilly

Husk altid at underskrive dine ansøgninger og vedlægge CV og eksamenspapirer.
En lille hvid løgn er ok, men husk at du også skal kunne leve op til den, hvis du får arbejdet :-D

Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider