Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

så kom jeg i sadlen...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 17:57
.. endelig lykkedes det mig at ride en lille tur på min lille hest...
Jeg klarede en lille rundte på marken i stille luntetrav, og jeg havde ingen smerter i ledene og mit bækken blev på plads.
Jeg lignede en lille rund sol så glad og smilende var jeg...
Gud hvor har jeg savnet ridningen.. Vil prøve en lille tur igen i morgen men det må desværre blive ude på marken for ridehuset er stadigvæk ikke drænet færdigt....
Min lille hest var ivrig for at komme igang men jeg tror hun næsten kunne fornemme at det skulle foregå MEGET roligt....
:-D- :-D- :-D
imc
0
0
Svar på denne tråd

Hvor var...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:27
.... det godt at det gik godt :-) Dejligt at hun tog lidt hensyn til dig. Var du ikke lidt halv nervøs for hvordan det ville gå? Det er jo lidt lang tid siden du sidst har redet ikke?

Tina

Super teamet Tina,Ársól og Christopher
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:33
Håber ikke du er i ligeså dårlig form som jeg, i torsdags sad jeg på en hest for første gang i 1½ år, højst 15 minutter, og nu er mine inderlår bare totalsyrede.... Jeg ligner vist en gammel cowboy når jeg vralter rundt.

Det skal blive godt at komme i gang igen...

Pia
0
0
Svar på denne tråd

tillykke Inger
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:39
Det var da bare alletiders. Husk nu at gå stille frem. Du når det jo nok......

Hilsen

Liva og Sanne
0
0
Svar på denne tråd

SÅDAAAAANNNN
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:43

....flot Inger... Det ender jo med, at du kommer med på alle de HN ture der bliver arrangeret i år og i fremtiden.... :) :) :) :) :)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen i klubben
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 18:45
Jeg var også til hest for første gang i 100 år idag. Jeg var oppe og sidde på Signes Force. Det gik faktisk bedre end forventet. Kan tydelig mærke at jeg har tabt mange muskler, men ride det kan man altid!
Dog kradsede det en hel del i sårene fra min op. efter ca. 15 min!
Men nu skal der f..... rides inden jeg skal indlægges igen!!
Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd

Nej jeg er...
Forfatter: 
Dato:  17-01-2004 19:24
.. ikke spor nervøs..
Shila har jeg altid stolet på. var selv den første der red hende, har taget imod hende da hun blev født og hun er den type som alle stoler på.
når min datter har veninder på besøg og der ikke er ponyer nok at ride på, ja så låner de da bare shila. det er hende som nybegynderne helst vil ride.
Min nye part har ikke redet i snart 10 år men det ser jeg ikke som noget problem, shila skal nok hjælpe hende på den rigtige måde.
.. den lille hest må være lavet af et særligt stof, kan stå lige ved siden af rendegraveren når min mand læsser sten på lastbilen. Hun er også lige glad med at min søn kører motocross lige ved siden af ridebanen. Enten er den stok døv eller så har den bare ingen nerver.

imc
0
0
Svar på denne tråd

Skøn hest.
Forfatter: 
Dato:  18-01-2004 18:59
Sådan en Shila ville jeg sørme gerne eje. Jeg er en værre kylling, og synes det må være skønt med en hest med nerver af stål.

Godt at du kan ride igen. Hvor længe har du været "grounded"? :-D

kh Gunilla.
0
0
Svar på denne tråd

hej Gunilla.
Forfatter: 
Dato:  20-01-2004 06:43
Jeg har nu i ca 3 år haft mere tid på jorden end på heste ryg.
Fik for 3 år siden skaldyrs forgiftning som satte mig helt ud af spillet. Kunne intet, og var bange for at miste mit arbejde, da lægerne menet det var gået så meget ud over mine led.
Men min arbejds plads ville ikke af med mig og tilbød en stilling på nedsat tid, hvor jeg kun skulle hjælpe til i produktionen.
Mit bæggen har dog haft svært ved at blive på plads og det gør meget avs, når det går ud af led.
Jeg har mange gange været startet igen med ridningen men denne gang har jeg taget det meget roligt og holder mig væk fra unghestene og dem som trænger til opdragelse må mine ryttere tage sig af.
Shila er perfekt til sådanne ryttere. Godt jeg ikke solgte hende sidste år, det var fristende for pengene var små og budet meget stort.
imc :-D
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider