Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

det er fandme strengt
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 22:06
john har lige ringet fra arbejdet,og fortalt at svigerfars nye knallert er blevet stjålet igen,den her gang var den knap 3 uger gammel,heldigvis havde han denne gang kasko forsikret den.
men hold da op hvor er jeg gal på svigerfars vejne.

uhh jeg skulle lige nøjagtig få fat i sådan nogle idi.... og de vil fortryde resten af deres liv.

det lugter proffesionelt gør det....

skulle bare lige havde luft arrrgggghhhh.

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

det er surt
Forfatter: 
Dato:  16-11-2003 22:19
Sådan en kasko på en knallert er ellers dyr! Man kan da sige der er det gode ved det, at han får noget ud af sin forsikring så :-)

Mvh Matilde mine billeder
0
0
Svar på denne tråd

Havde han så fået
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 00:27
en kædelås på?

Ja, det er sku da til at flippe skråt af >:-( , var det ikke en idé at få det taget op med boligforeningen (eller hvad der er, der hvor svigerfar bor), når der er et aflåst skur til rådighed, så regner man ikke lige med, at éns ting skal forsvinde ud af døren i nattens mulm og mørke! :-(

Jeg ville minimum forlange låsen skiftet/stillet om, og så ville jeg ikke helme før, det var gjort.

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd

Beslag
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 06:56
Jeg finder lige den beskrivelse af det beslag til gulvet vi talte om, når jeg kommer hjem. Så kan jeg enten lige scanne det, eller tage det med torsdag.

Så kan han lænke kværnen fast til gulvet, så de skal ha' gulvet med, hvis de vil stjæle den igen.

Jan
0
0
Svar på denne tråd

den var låst
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 07:19
med en ordelig fanden,der var også en anden gammel knallert den var også væk,de var nappet over med boltsaks

og ja bolig foreningen har vist noget de skal havde op til revision.

jan det å du gerne,men svigerfar snakker om at få en bette bil i stedet.

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

Havde....
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 11:07
min splinter nye knallert i hele 3 måneder...den havde kørt 1000km. Vi var så åndsvage at stille den i kælderrum for nytårsaften. Der var en kæmpe godkendt hjullås på og kædelås....men det har de da bare svejset op.....jeg havde ikke forsikring, jeg havde spurgt der hvor jeg købte min knallert og de sagde at jeg kun skulle ha den lovpligtige. Har så fundet ud af at den forsikring jeg skulle ha haft ville koste mig 5000-7000 om året 8-)....15.000.kr lige ud af vinduet...ØV.
Måden min knallert var "gaflet" stank også LANGT væk af professionelle langfingrede jeg-kan-ik-kende-forskel-på-dit-og-mit personer.

Godt at din svigerfar havde kasko på...det andet er sgu for SURT.
0
0
Svar på denne tråd

Jan...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 11:17
Er der begyndt at gå lidt knallert opfinder/ekspert i dig *GG*

Er du klar på en snarlig indflytterfest??

Hygge :-)

(i)Super lækre Billi Bi støvler sælges, helt som nye. Kig HER og giv et bud!
0
0
Svar på denne tråd

Lidt..
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 15:06
Jeg kom da lige til at tænke på, at i bare kunne koble knallerten til f.eks. kraft eller et bilbatteri. Så er det nok sidste gang at tyvene ikke kan holde snitterne for sig selv :-)

Lise: Hvornår holder du indflytteren? Og hvor er det du er flyttet hen? Jeg har jo stadig dine gamle billeder - de har "kun" lagt i bilen et par måneder nu :-)

Jan
0
0
Svar på denne tråd

jan du er
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 15:08
ikke kommet hjem i nu vel???

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd

Jan igen, igen
Forfatter: 
Dato:  17-11-2003 16:36
Tror det bliver den 2 weekend i december hvis ikke alt for mange er til julefrokoster der? En million ting skal på plads først..

Jeg skal bo samme sted som før bare i gården ;-)

Hygge :-)

(i)Super lækre Billi Bi støvler sælges, helt som nye. Kig HER og giv et bud!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider