Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Vi har fået kat!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 00:07
Efter i længere tid at være plaget af mus, så bestemte vi (Mest jeg) at nu var det vist på tide med en kat.... Til trods for min katteallergi!! (Den er ikke så slem igen... Jeg ligener bare en der er forkølet! ;-) )

Det er en rigtig dejlig kat. Rigtig kælen og nysgerrig... Håber også at den kan fange mus.

Katten, som endnu ikke har fået noget navn, har jeg hentet på et internat, så den er kastreret, vaccineret og øremærket. Det er en rottekat, så jeg håber den lever op til sit navn. :-D Jeg ved ikke præcis hvilken race det er, men jeg er ret sikker på, at der er noget skovkat i ham! :-)


Selv om vi faktisk kun har haft ham i ret kort tid, så er jeg allerede meget glad for ham... Og han har fundet ud af, hvor man skal lægge sig for IKKE at blive overset! -Mellem tastatur og skærm! ;-D





Hilsen Tina >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke.........
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 00:24
En dejlig kat. Og han har luret hvor der er størst chance for at blive set. ;-)
De kære katte er hurtige til at finde de gode pladser.


Hilsen Britta


Hvorfor bruge magt, når det er med kærlighed man når længst.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dejlig stribemis
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 01:36
Men jeg synes ikke, at han ligner en skovkat, selvom han har lidt øretufter. Vores Slynk har også nogen beskedne tufter (totter på ørene á lá los), hvor hun så har dem fra, hun er 100 % Fynsk Landkat.

Skovkatter har et lidt smalt langt trekantet hoved, og de er lidt højbenede (under pelsen).
Vores huskatte er meget forskellige i bygning fra den højbenede lidt spinkle type til de tætte og robuste- og formerne i mellem, de kan have lange næser og korte næser, halvlanghåret pels eller helt kort. Fælles for dem er, at de er ret små- vægtmæssigt fra 2-4½ kg.

Men det er også lige meget, katten er dejlig. Jeg håber, du får bugt med museplagen!

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk mod mus
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 09:03
Vi var frygteligt plaget af mus for godt 3 år siden.
Vihavde prøvet alt. Fælder og selv gift som jeg elelrs er modstander af, men selv om vi slog mange ihjel var der stadig masser.
De boltrede sig under sengen om natten og på spisebordet når vi sad i sofaen. Alle indbyggede skabe i huset var der mus i.

Til sidst besluttede vi os for at få katte og hentede to forældreløse killinger hos en flink dame der havde taget et helt kuld til sig.
De var kun ca 6 uger da vi fik dem og de kunne sidde i en hånd. Fr vi satte de to små dunkugler ned på gulvet har vi kun een eneste gang set en mus inde i huset.
I stalden er det også blevet meget bedre. Vi ser sjældent mus mere.

Mvh Tina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Han ligner...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 09:58
min gamle kat, som skægt nok hed... STRIBE.
Den var en fantastisk musefanger.
Held og lykke med at blive musene kvit *S*

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side


MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 han ligner vores
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 10:08
miv og han er med sikkerhed halv norskskovkat,han er tæskelækker og stor og så kan han tage rotter han har reddet mig fra en engang ;-)

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Han er rigtig flot
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 12:47
Det må man sige. Held og lykke med ham.
Han minder lidt om min Freddy (kan ses på præsentionen)
Anja Brandt Nielsen
Oldenborgheste er de bedste, så prøv dem !
Pas på kattene i trafikken.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dygtig mis
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 18:08

En dejlig og intelligent kat! Ham skal du nok blive glad for - nåh ja, det er du jo allerede :-). Og så er han computerinteresseret - det tyder godt. Min bruger kun computeren til at hoppe på, når han vil ud. For når han tramper på kassen med harddisken, så véd han, at jeg får lettet r.... og lukket ham ud. Ellers kan det godt være svært at påkalde sig min opmærksomhed.

Held og lykke med ham! :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han ligner FLOMME!!!
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 19:05
He he...hvor er han kær. Han ligner min mis, som også er rottekat.

Lige et billede fra sidste juls julekort, der vidner om, at folk, der ikke har børn men dyr, er farlige for deres omgivelser ;-D :



Stine N ;-)


- Det vigtige er ikke, hvor man sidder - men at man sidder godt, hvor man har sat sig.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider