Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Kan mænd ha' pms??
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 09:29
Uhgh GRRRRR....
IH - hvor er det irriterende når man bare ikke kan gøre, sige eller mene noget rigtigt.

Havde bare sådan en dag i går! Var rigtig glad da jeg kom hjem fra arbejde (med hentede unger og kage fra bageren i håb om at manden var kommet hjem)..

Går ind ad døren og ... BANG! Joh, han var sandelig hjemme og åbenbart var alt hvad vi gjorde og sagde bare helt forkert i går..

ØØVVVV - nu havde jeg lige lagt op til en eftermiddags-kaffe-hygge ud over det sædvanlige...

Nogen gange har man altså lyst til at sparke dem et vist sted og blive enlig mor!!!

NÅ, kom lige af med min harme, og det var da også heldigvis kun i går han var så underlig ;-)

ER jeres mænd lige så underlige med mellemrum??

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side


MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 YES!!!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 09:41
Endelig en kvinde med en mand med PMS :-P - jeg troede jeg var den eneste i verden!!!
:-D

Sig mig:
ER det dog ikke SKØØNT med de dage, hvor ALT simpelthen er elendighed fra morgen til aften og ENHVER ting der gøres for at glæde vedkommende uværgeligt vil blive udlagt som et bevidst forsøg på det stik modsatte?!?!
:-P

Kom det så bare fast, på dato, EEN gang om måneden, så var jeg en lykkelig(ere) kvinde, det er helt sikkert!! :-D

Så VIDSTE man jo på forhånd, at han ville være en sur sok i de dage og man kunne passende spare sig for ulejligheden med at forsøge på at glæde eller opmuntre ham. Man kunne tilmed gøre det MODSATTE - med VILJE endda(!) - når man nu alligevel fik skylden derfor!!
:-*



med venlig hilsen
atengstedt


NU er der nye billeder på præsentationen igen!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 IH joh...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 09:49
atengstedt - det ville være fantastisk om det var på en fast månedsdag.. ;-)
Og jeg er helt vild med din "sarkasme".. den bliver man virkelig nødt til at oparbejde når man har udstyret sig selv med en pms-mand ;-D

Sjovt nok troede jeg også jeg var den eneste med sådan en mand 8-), men der er vist flere end vi tror *G*.. rart ikke at være den eneste! :-)

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side


MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeps det kan de
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 09:54
Det er jeg sikker på at min har af og til :-) og så endda i akut form ;-)

Sidst dukkede det akut op da han ikke kunne finde opladeren til hans nye bore-skrue-maskine
Han for hytten rundt og bandede og svovlede, ryddede op i arbejdsværelse, beskyldte mig (!) og kattene (!!!) for at have gemt den.
Jeg spurgte forsigtigt om den mon ikke befandt sig i nærheden af en stikkontakt, et eller andet sted i hytten.
Men nej, den var i arbejdsværelset BASTA

Efter 1½ timens PMS opgav han at finde den
Og gik mukkent ind i soveværelset - tændte lystet. Og lige dér ved siden af stikkontakten.
Der stod sørme hans oplader.

Og nej, det var ikke hverken mig eller kattene der havde plantet den dér ;-D

Så JO - Mænd har helt sikkert akutte tilfælde af PMS.

Sundancer

---"Somehow, nature compensates. Ducks fly, and swim, and float, but they walk funny.."---
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jer har også
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 09:58
en af slagsen, endda i "meget" svær grad.
Puha det er drøjt.

Og det bliver ikke bedre med alderen, det var jeg så positiv at tro, næ, nej tværtimod, så bliver det bare værre og værre. :-*

Og så taler de altid om kvinder og vores PMS :-*

Grrrrrrrrr, god dag til alle.
Kærligst

Kirsten :-D
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Lad være med at læse mellem linierne, der står alligevel ikke noget !!!
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
0
0
Svar på denne tråd
 
 UHA...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 10:03
Kirsten - det var ikke en rar oplysning at få ;-)
Min er ikke fyldt 30, og jeg havde da regnet med at beholde ham i mange år endnu :-)... Nå, det gør jeg nu nok alligevel - men med lidt mere moderate forventninger til forbedring ;-D

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side


MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hjemme hos
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 11:22
os har vi ligefrem et "kodeord" når manden har én af de dage 8-)

Som regel opstår de her i huset af stress eller andre pressede situationer, eller hvis jeg VOVER at lave en "to-do" liste - så flejner han :-D

Men når bare "koden" kommer, så forlader én af os lige stuen eller huset et øjeblik til han er landet igen, for ellers SÅ "KABOOOMM" (og hvis kvinder med PMS er hysteriske og underlige, så ved jeg ikke hvad mænd er 8-) )

June
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hæhæ ...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 11:41

Jeg tror, at vi er flere, der har en sådan een derhjemme. ;-)

Det er nu heldigvis sjældent, at min bedre halvdel lider af PMS-lignende anfald - men når det sker - så SKER det! 8-)

Værst er det, hvis jeg antyder, at han er en lille smule hysterisk ....

"JEG er IKKE hysterisk" - lyder det så (meget hysterisk). *GGG*

Mænd kan ikke være hysteriske - Mænd bliver vrede - Det er kun kvinder, der bliver hysteriske!
BASTA! (Citat slut). ;-)

Så ved I det. ;-D

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen, det er kun kvinder
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 12:14
der kan blive hysteriske, hysteri kommer af det græske ord for livmodeen hysteria, og før i tiden troede man(d), at alle kvinders dårligdomme kom dérfra. (Det må være livmodermisundelse, hvorfor kom Freud ikke på DÉT?! ?:-) I stedet for det andet pjat, vi er jo ikke misundelige på mandens tilbehør, det er alle FORDELENE, der følger med tilbehøret. ;-D )

Nu lider Nørden ikke af PMS, men han kan have en dårlig dag, heldigvis er det sjældent, det er mig der står for de større udbrud herhjemme- PMS eller ej! ;-)

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op!!!!
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 12:28
Hvor er jeg lettet!!!

Tænk engang MÆND er sådan PMS-agtige og humørsvingende uden grund ;-D

Sådan en mand kom jeg også hjem til igår. Han havde lidt den der attitude "jeg sidder bare her helt alene og keder mig og der er ingen som gider leeeegeeee...." Og han ville simpelthen ikke muntres op ARGH!!!!

Så hele aftenen kørte vi sådan liiige på kanten af et skænderi.

Det som ALTID kan udløse PMS anfald er "To-do lister". De aktiverer altid et "stakkels stakkels lille mig skal lille mig virkelig lave ALLE de ting??" anfald *GGG*

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg fik
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 17:20


jo fjernet rugekassen, og det hjalp på mig...

Men hvad pokker skal man fjerne, for at det hjælper på mænd???


M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det er et
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 18:14
godt spørgsmål, Else ???.
Hvad hulen skal vi fjerne på "disse" mænd med PMS.
:-P

Jeg tror ikke det hjælper at fjerne noget som helst !!!. Den er en "genetisk" ting som mænd har.
;-D

Måske skulle vi "klone" dem, og så udskifte deres dårlige gener med nogen af vores gode gener. (y)
Kærligst

Kirsten :-D
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Lad være med at læse mellem linierne, der står alligevel ikke noget !!!
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hihi....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 18:55
Rigtig god ide med at klone og udskifte lidt gener... så kan de lær' det! ;-D

Men min mand har nu været rigtig rar i dag :-)

Mvh. Lotte_L

Vi nægter ofte at acceptere en ide, udelukkende fordi det tonefald, hvormed den udtrykkes, ikke tiltaler os.
- Friedrich Nietzsche -

Min side


MSN: pagansfaery@hotmail.com
0
0
Svar på denne tråd
 
 dårligt humør
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 19:44
Hej.

Jeg har en mand med meget PMS. Det kommer og går som vinden fra øst og vest, så der er ikke noget jeg kan regne med.

Det kommer meget hurtigt, når han ikke kan finde sit værktøj, som han sidst har brugt, og kommer så efter en time ind, godt gal i skralden og spørg om JEG har det!!! Men som sædvanligt har vi kvinder set det et eller andet DUMT sted, men det er stadigvæk os der har FLYTTET det.

Så hvis der er nogen der har kuren til PMS fjernelse til mænd, giver jeg gerne penge for at få det fjernet.

Hilsen TASSEN
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu rabler det da helt for jer...... *g*
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 20:47


Mænd PMS... - det er da bare for langt ude...!!

Og "LIVMODERMISUNDELSE"....!!!!??????? *GGGGGGGGG*


DEN gav godt nok en latterkrampe, der let kunne overgå mange MS-smerter. *GGGG*


Det er bare helt ufatteligt, som kvinder evner at finde psykologiske problemer hos deres mænd, som "HELT" sikkert er årsagen til deres mærkelige opførsel.

Måske ville mænds dårlige humør ikke være så tilbagevendende, hvis bare kvinderne lærte at lytte til HVAD manden rent faktisk siger... - i stedet for bare at aflæse hans humør og finde en mærkværdig psykologisk forklaring på det.

Ikke så mærkeligt, at problemet bliver værre med alderen... - Det er sgu da trættende for manden igen og igen måned efter måned at skulle gøre opmærksom på det samme og det samme....

Mandens reaktion er selvfølgelig at slå hårdere og hårdere i bordet i et fortvivlet desperat forsøg på at få den til at fise ind og blive i et rum med konstante bortledende vinde. ;-)

Det er også typisk for kvinder, at de i det daglige vinder mere og mere terræn. - De fylder mere og mere og vil bestemme mere og mere.
Ind imellem er det bare mandens pligt til selvopholdelsesdrift at tilbageerobre noget af det tabte terræn.
Og dette foregår selvfølgelig hurtigt og effektivt, som mænd nu engang er indrettet til at arbejde. ;-)


Jeg forstår dog ikke, hvad mænd kan have imod to-do-lister.
Det må da være rart at have overblik over sin partners ønsker. Og en positiv naturlig følge må da også være, at han så ikke skal høre mere om dem. ;-)



Venlig hilsen

Jakob (DH)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hi Hi...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 20:51
Mænd med PMS...

Nu ligger jeg flad på ryggen af grin...

Jeg skal æligt indrømme, at jeg engang i mellem er PMS...

f.eks. på apoteket, når alle systemer er nede eller køre ekstremt laaaaaaaaangsomt, så bliver jeg bare så total hys, så mine kære kvindlige kollegaer er ved at være nervøse for at side ved siden af mig, og kigger skævt til mig op over de runde brilleglas...

Vi mænd har intet der kan fjernes, men måske en hormonkur kunne hjælpe...?

Hyg
Anders

Det er ikke den erfarne rytter som kan få en hest til at optræde...
Det er den erfarne rytter som kan få en hest til ØNSKE at gøre det...
:-)(y)
****
0
0
Svar på denne tråd
 
 *GGGGGGGGGGGG*
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 21:31

Åhh de MÆND.... *GGGGGGGGG*

En føler sig "små" trådt på, og en anden holder med os... Det er lige til at grine af...



M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakob ;-)
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 21:36

Prøv at vende dit indlæg om - og så kunne det udmærket være en kvindes "frustrationer", det handler om. ;-)

Vi kender jo alle "penismisundelsen" - hvilket også kan få mig til at bryde ud i en fortvivlet krampelatter - for dét er way out!!!

At mænd også prøver på at finde en psykologisk forklaring på kvinders skiftende humør?
Ja - kender vi ikke også den? ...
"Min kone forstår mig ikke" - "Min kone er bare SÅ PMS i øjeblikket".

Måske er det ikke "alderen" - men forholdets varighed - der gør, at man finder hinanden mere og mere underlige???

I starten er alt jo "lyserødt" ... De små særheder - de er da lidt søde - men IKKE efter 10-15 år! 8-)

Måske er det generelt, at både mænd og kvinder "slår hårdere" efterhånden som tiden (årene) går? ;-)

Men "to do-lister" - dé er gode!!!

Så kan man vælge - eller trække lod - om de pligter, der nu engang er forbundet med livet her på jorden. ;-)

I min "husholdning" har vi lister - og så aftales det, hvad man hver især gør ...
Nogle "emner" kan dog "overleve" et par lister eller 3 - inden de bliver udført. :-D

Og det er ok ... de bliver pænt overført til ny liste - "Gemt - men ej glemt". *GGG*

Men der er nu en vis tilfredsstillelse ved at kvittere med en tegnet stjerne - når en gerning er udført! :-)


Venlig hilsen
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 jakob.....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 21:38
"Det er bare helt ufatteligt, som kvinder evner at finde psykologiske problemer hos deres mænd, som "HELT" sikkert er årsagen til deres mærkelige opførsel.

Måske ville mænds dårlige humør ikke være så tilbagevendende, hvis bare kvinderne lærte at lytte til HVAD manden rent faktisk siger... - i stedet for bare at aflæse hans humør og finde en mærkværdig psykologisk forklaring på det."

jamen hvad andet kan vi gøre*G*

for mit vedkommende siger min pms mand intet når han er i det humør,han smækker med døren eller starter traktoren eller kommer med hmrf.

såååå,hvad skal vi sige eller gøre for at få vores elskede til at åbne sig for os ?:-)

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 22:13
også godt have opskriften ?:-) 8-)

Hvis der er noget som jeg vil være HELT SIKKER på IKKE at ville have gjort herhjemme så skal jeg bare præsentere det på en "to-do" liste.

- og rammer det så én af hans, i forvejen, off-dage, ja så er fanden da løs i DAGEVIS!!

Og nej jeg tror ikke på penismisundelse, men jeg kan indimellem godt undre mig over mænds irrationelle reaktioner, de har da ikke hormon op og nedture som vi andre må lære at leve med og tackle på bedste beskub 8-)

Er der en mands forklaring på dén ting ?:-)

Og hvis vi lytter og løser problemet (læs, finder værktøjet eller bilnøglerne for ham) ja så er fanden også løs, for så ER det jo os der har gemt det for ham 8-)
-og når man så holder op med at lytte (her er plads til en smiley der holder sig for ørerne) fordi man er optaget af børn ( eller HN ;-D ) ja så kommer "min kone forstår mig ikke" syndromet.... eller osse er det vores tur til at have off-dage ?:-)

Jeg tror lidt, faktisk efterhånden en hel del :-) , på den bog der siger af kvinder er fra Venus og mænd er fra Mars 8-) og hvis ikke vi lærer at respektere hinanden og vores forskelle, både i handle måde og tænke måde, så ender vi alle som singler og befrugtning er noget der sker via maskiner "gyyys"

-men derfor vil jeg alligevel godt have en forklaring på PMS hormon syndrom hos mænd ?:-) ?:-) ?:-)

June
0
0
Svar på denne tråd
 
 Uha, det er svært.... *gg*
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 23:32



Hej Anders 1978

Det, du oplever på apoteket har intet med PMS at gøre.

Der er jo en aldeles god ydre årsag til din hidsighed.
Sådan er det ikke med PMS-hysteri.

Så bare rolig. - Din reaktion er meget hanlig. :-)



Hej NinaL

PMS er et fænomen for kvinder.
Du skal altså slå mange koldbøtter for at vende det om.

At lidelsen som regel går hårdest ud over mænd er så en helt anden sag. ;-)

Mænd kan lide af humørsvingninger. - Det kan kvinder også. - Og det behøver intet at have med PMS at gøre.

Men kvinder benytter sig tit af PMS, som en undskyldning for at opføre sig aldeles urimeligt. :-)



Hej berit& lukas

Jeg synes, at det bare lyder som om, at han trænger til lidt ro og fred for tale.
Og det er slet ikke så uforståeligt, hvis han gennem længere tid har hørt meget på en kvinde. ;-)



Hej June

Ham kan jeg ikke helt greje...
Men hvis du gemmer hans værktøj, så er du altså selv ude om det..!! ;-)

Det betyder sikkert også meget, hvordan to-do-listen præsenteres.
Før eller efter en hyggestund kan let tolkes som afpresning og handel.
Og kommer det til at lugte af, at du er den, der leder og fordeler arbejdet, så er den nok også gal.
Måske kan det bedre gå som en ønskeseddel, der puttes i lommen på hans arbejdsjakke, så han er langt væk, når han opdager den, og har hele dagen til overveje sin reaktion. ;-)


Venlig hilsen

Jakob (DH)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakob (DH)
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 23:35
Sådan som du udlægger det, lyder det jo nærmest til at mænd skal narres og lokkes for?

Kan de ikke gøre noget af eget initiativ? :D
Er det som når man træner heste?


De skal tro at de gør det af egen fri vilje fordi de kan og vil det, og ikke fordi de lokkes til det?
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

TAF præmiehoppe sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nix, fjern bækkenet
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 23:42
Som nok den eneste her, har jeg en mand der altid er sød, rar og imødekommende...Han lider ikke af PMS, og hvis jeg nu skal tænke efter så sidder det måske i bækkenet, han er nemlig lappet sammen med søm og skruer i bækkenet, efter en grim oplevelse med en opel i 1975. Jo PMS sidder nok i en del af bækkenet
Men jeg har nu også haft knabt 18 år til at dressere ham. :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du er ikke alene
Forfatter: 
Dato:  11-11-2003 23:45
Michael er også altid rar, sød og hjælpsom.

Han lider ikke af hysteriske tilfælde, akut stumhed eller almen arrigskab.

Jeg tror bare han er sådan - ingen hjælpemidler der.

Nååårh jo - han har jo en sød, ligevægtig og forstående kone ;D
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

TAF præmiehoppe sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 PiaR - Ikke træning, kun ønskeformidling...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 00:07


Hej PiaR


Mænd gør som regel meget på eget initiativ.

Men måske er det meget forlangt, at de på eget initiativ skal kende deres kvindes største ønsker uden at være blevet oplyst om dem.

Jeg gav kun et tip til, hvordan man måske kunne formidle ønskerne uden, at de kom til at virke som kommandoer til en tøffelhelt.

For er der noget, som rigtige mænd ikke vil være, så er det tøffelhelte.!! ;-)

Og det ønsker rigtige kvinder heller, at de skal være.
(Ok, det er måske min private definition på "rigtige kvinder" *g* )


Men jeg ved selvfølgelig godt, at jeg skyder med spredehagl ud i tågen fra hoften. - Der er så mange forskellige kvinder og mænd, at det er umuligt at sige ret meget generelt.

Jeg gør det bare alligevel. - Det var pigerne, der begyndte..!!! *GGG*


Venlig hilsen

Jakob (DH)


0
0
Svar på denne tråd
 
 hold da helt op
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 07:38
Jeg mærker heldigvis ikke ret meget til humørsvingninger her i huset ;-D , han er alligevel næste aldrig hjemme, andet end i nogle f weekenderne.
De sidste 3 mdr. har han arbejdet i Holland, i denne uge er det Københaven, og de næste uger bliver Sverige, og efter jul, nok England / Skotland.

Men det er nu MEGET svært at få noget som helst lavet når han så endelig er hjemme, så er fjernsynet og Computeren utroligt vigtige ?:-) , Ok i denne Weekend fik Sally en ny lem i døren, men det holdt hårdt,

Til gengæld har jeg en Chef der har PMS i meget udtalt grad næsten hver dag, det er dog op skift det går ud over nogle af os :-P , men det er tydeligt når konen har været på tværs hjemme fra.

punktum- punktum-komma-streg.

der findes ingen dumme mennesker !!! De er bare uintiligente.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg ingenting
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 07:47
siger,vil der aldrig blive sagt noget 8-),det vil sgi da være trist,og jeg siger endda næsten ingenting....

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 
 Livmodermisundelse....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 16:51


Ja, jeg må indrømme, at det er et udtryk, der har gjort indtryk. ;-)

Det er jo til at få onde drømme af. *gg*

Men skulle der nu alligevel sidde en enkelt fyr, der bøvler med den forfærdelige lidelse, som livmodermisundelse absolut må være, så vil jeg varmt anbefale, at han læser denne tråd:

http://www.heste-nettet.dk/forum/25/322452/322452/

Den må være en ultimativt helbredende kur..!! :-)


Jeg fik et vildt godt grin af Camilla Andersens historie fra ridehallen.

Men ellers synes jeg faktisk, at det er lidt sørgeligt, at jeg mest fornemmede en selvlede og en meget selvsarkastisk tone i de fleste indlæg.

Hvis det var mandens kønsorgan, der skulle bindes ind en gang om måneden, så er jeg helt sikker på, at han ville omtale fænomenet på en noget mere yndefuld og værdig måde.
Men det kan jeg selvfølgelig ikke bevise.

For mænd HAR ikke en månedlig hormoncyklus, der omfatter blødning fra de ædlere dele. - Og derfor heller ikke PMS. :-)


Venlig hilsen

Jakob (DH)


0
0
Svar på denne tråd
 
 en oplagt ydre årsag...
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 17:47
...er der så sandelig også til de 99,998% af de kvindelige PMS tilfælde..!

Den er der bare ingen der gider at høre om...Herregud, konen er jo bare præmenstruel..
:-D





med venlig hilsen
atengstedt


NU er der nye billeder på præsentationen igen!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 atengstedt ydre/indre årsager
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 18:43


Hej atengstedt


Det kan der måske være noget om i visse tilfælde.

Men for at man kan tale om PMS, så må det vise sig i en månedlig rytme sammenfaldende med pigens cyklus.

Du MÅ da også indrømme, at det virker påfaldende, når ALLE ydre årsager pludseligt er LANGT mere oplagte, den sidste uge før menses begynder.!? ;-)


Venlig hilsen

Jakob (DH)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spøg til side..
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 19:17
..selvfølgelig ER der noget om snakken med den månedlige rytme/ PMS...
- det er trods alt sjældent, at man kalder en ko for broget, hvis den ikke har en eneste plet! :-P

Hvad jeg mener er, at den udløsende årsag er reel nok, uanset hvad tid på måneden det er..
- men at evnen eller lysten til igen, igen og IGEN at beherske sig og være "den søde pige, den gode pige, pigen, der venter derhjemme" KAN lide under periodiske nedbrud - hvilket sikkert nok er ganske sundt!

De ting JEG går og PMS'er over er ihvertfald ting, som også til dagligt irriterer mig helt af Vandelsbæk til...men lige pludselig så er bægeret ikke bare FULDT men OVERFYLDT..og SÅ løber det altså over!!
>:-(

Hvad jeg mener er, at mænds "PMS'anfald" sikkert udløses efter lignende deviser (hvorfor hedder det iøvrigt en Cedille, når det både hedder Aviser, Beviser og Deviser?? :-P)men at det var rart om "udbruddet" kunne ledsages af en forklarende undertekst, så man slap for at gå og "logre" for at få en mand i godt humør, som SLET, SLET ikke er INTERESSERET i at komme i godt humør!!
;-)




med venlig hilsen
atengstedt


NU er der nye billeder på præsentationen igen!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mænd og hysteri??
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 23:27

Jeg sad lige og så "God Aften Danmark" i dag.

Der var en generalløjtnant ved navn Kjeld Hillingsø, som var aftenens gæst.

Han er hovedpersonen i en biografi, der udkommer i morgen.

Og han sad faktisk og fortalte, at han havde været hysterisk??!!?? nogle gange i sin karriere ... ;-)

Måske er betegnelsen "hysteri" ved at skifte betydning - lige så vel, som det nu er blevet "tilladt" at kalde en stor og god tjeneste for en Bjørnetjeneste ....

Den oprindelige betydning af bjørnetjeneste - kommer ellers af, at der var en bjørn, der lige ville klapse en flue, der sad på ansigtet af et menneske - men "klapset" var lidt for voldsomt - så manden døde.

Men nu er betydningen altså også fordrejet til det modsatte - altså en god gerning. *fnys*

Men tilbage til hysteriet ... Så bør vi måske ikke være så "hysteriske" med betegnelsen ... alle ved vist, hvad ordet dækker. *GGG*

Hej fra
Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 NinaL - atengstedt
Forfatter: 
Dato:  13-11-2003 00:23


Hej NinaL

Mener du virkelig, at betydningen af hysteri ændrer sig og bliver til noget positivt, bare fordi det er en mand, der er hysterisk..?? *GG*


Hej atengstedt

Måske ville det være klogt, hvis du udenfor PMS-perioden gjorde noget aktivt for at ændre på de daglige ting, der irriterer dig helt af Vandelsbæk til.

Tror du ikke, at det vil være bedre, end at lade det hobe sig op, så du først eksploderer i PMS-perioden.?

Eller er der så bare noget andet og mere betydningsløst galt, som der så OGSÅ skal eksploderes over, når den tid kommer..?? *GGG*


Venlig hilsen

Jakob (DH)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jakooooob
Forfatter: 
Dato:  13-11-2003 00:27

Tag dig lige lidt sammen. *GGG*

;-D
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider