Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Nu til noget helt andet !
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 11:48
Jeg har længe undret mig over, at det er nødvendigt at man producere damebind der måler mindst 8 cm i bredden 8-) - nogle enda bredere ?

Altså - jeg tror ikke der er nogen normaltskabte kvinder/piger der er så brede mellem benene (i hvert fald ikke i den periode man skal benytte disse anordninger).

Mange af de gængse produkter har ydermere monteret "vinger" - hvilket er sk... irriterende, da de genere mere end de gavner. De klistre og klæber til huden og man er føler sig hel tyndslidt efter en uge med disse bind :-P Problemet er blot, at man næsten ikke kan finde andet end de samme mærker, der er ikke meget at vælge imellem, syns jeg.

Hvad synes I ?:-) Bør man ikke ændre dem så de passer bedre :-*
0
0
Svar på denne tråd
 
 bademåtter
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 11:59
jeg må indrømme, at jeg ikke syntes at de er for store, da jeg til tider må lede efter bademåtter, i extra large for, at holde tæt i bare en ½ time... der er da bind uden vinger, men jeg husker ikke hvad de hedder... det gode ved det tape på vingerne er, at man får reguleret bikini linien en gang pr mdr ..rittzzzzz avvvvvvv...
LOOOL

Sussie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hippie Lee
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:04
`du har givet mig dagens grin....Bikini linien. Du har fuldstændig ret. Jeg overegår nu til slagsen med vinger....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan slet
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:09
ikke mindes at de er så store (bredde).
Er heldigvis sluppet for dette problem for 4 år siden.
(fabrikken er brændt) LOL*

Men jeg kan da huske at jeg "Always" brugte disse.

"Bademåtter" Sussie hvor får du det fra ?. LOOOL***
Nu skal jeg til at tørre skærmen af for kaffe igen.
Den er snart slidt tynd.

Jeg har godt nok ikke haft målebåndet fremme, men en 7/8 cm er vel nok det mål de fleste har.

Ha en rar dag.
:-)
Kærligst

Kirsten :-D
Lykkelig haflingerejer og avler !!!

Lad være med at læse mellem linierne, der står alligevel ikke noget !!!
Jo mere jeg lærer mennesket at kende, jo mere holder jeg af dyrene
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg synes
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:36
at størrelsen er okay-men jeg bruger osse kun de tyndeste af slagsen om natten og ellers tampax om dagen og så de der mikrotynde indlæg den sidste dag.

Men ja det var godt formuleret med den bikini-linie Hippie Leé ;-D selvom jeg nu plejer at bruge skraberen hver/hver 2. dag i stedet :-D
men måske man bare kan få det ordnet ved at bruge bind med vinger 8-) det ville da være praktisk omend måske lidt smertefuldt ;-)
-MONICA

"Jeg tror på et liv før døden, og det har jeg i sinde at leve."
-Malene Schwartz

*Monica & Dyrekærgårds Force Machure is sponsored by IDENION*
0
0
Svar på denne tråd
 
 De skal da have vinger
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:36
Ellers kan jeg sgi ikke få dem til at sidde fast i de dertil indrettede.

Dem uden vinger de holder altså bare ikke sig selv på plads, og det er temmeligt irriterende, og meget pinligt når bindet begynder at vandre.

Men du kan da få bind til g-strenge, de er meget smalle, prøv dem prøv dem.....



Susanne M-H


Always look at the bright side of life. :-0
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bind....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:02

Bind er simpelthen noget Fanden har skabt i vrede !!

Tager de ikke quinder med på råd når de udvikler dem ???????

"Vingerne" klarer bikinilinien som Hippie Lee skriver *S*. Det gør da bare nas !

De tykke minder mest af alt om bleer, man mangler bare at sige gy-gyyye så er forvandlingen til baby komplet.

Og så er de så brede at de sætter sig på skrå.

De smalle til G-streng vandrer bagud og så..........

Godt man ikke bruger dem længere !!


KatrineH
Det bedste er at putte sig med en islandsk uldtot
;D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak - tak .....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:15
det var lige hvad jeg hvad brug for at høre :-P - bikinilinie - ha :-D

Men de er s.. for brede til mig, uanset hvad - så jeg vil klage, vil jeg :-*

De der ikke er for brede, er for tykke 8-) eller tynde?

Nu skulle man tro jeg "talte" om noget helt andet, men det drejer sig atlså stadig om damebind, så tør bare smilet af igen venner ;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bind YAK!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:27
Bind...... ARGH YAK......

jeg kan simpelthen ikke klare den der "dryp dryp fornemmelse" .... næh tamponer sørger for jeg ikke får ud af mit gode skind en gang pr måned.

Det er også lettere når man rider.

men uha bind det er sgu noget fanden har skabt

mvh. Tina

Ponyer..... fordi alting er sjovere i de små højder :-P

Billetter til Linie3 show byttes!
0
0
Svar på denne tråd
 
 GODT AT
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 16:46


..man er ovre det ... :-) :-)

Men nu skulle jeg jo også bl... for to hver gang, så de største var alt for små... Tamponer, de største, dem gennemvædede jeg på ca, 15 minutter og så ville de bare nedenud igen.. :o)

Så jeg må ærligt indrømme, at jeg hvade bleebørn længere end andre, fordi så kunne det dække over, at det var det eneste, jeg kunne holde tør med selv... :-) :-) :-)

Har præsteret at løbe igennem med tampon og det tykkeste, største bind i verden på under ½ time... Bvader... :-)

Så jeg var lykkelig, da jeg fik hele rugekassen med vedhæng fjernet, for snart to år siden... Og det kunne jo også lige spare en for 40,- kr. pr. måned... :-) :-)



M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu endda m. bomulds "look a like"
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 17:00
Altså..jeg kan kun give Bente og Jer andre ret, hvem måler 8 cm mellem benene *hmmm*
Pga. bredden krøller de og ikke mindst de klæber. Nu har Always indført Bomulds look a like så overfladen ikke skulle klistre...jeg tænke, hold da op kan de blive ved med at finde på smarte ord og tror de stadig på det bliver rart at have menstration på et tidspunkt *suk*
Det bliver ALDRIG behageligt at gå med bind for mit vedkommende. Kan jeg slippe afstd med at bruge dem om natten kun gør jeg det.. kan ikke fordrage dem. Men det der med vingerne er nu godt nok, så har man ligesom lidt mere styr på det hele ;-)

Husker min Mor kun have de der "mursten" den helt billigt slags som var 2 cm. tykke *yaiiks*
De var ubehagelige
Hippi Lee´det var måske noget, lidt alla bådemåtter *LOL*

Nu vi er inde på "bademåtte snakken" snakken ved I så om man stadig kan få Libresse's 2i1 bind + trusse indlæg? Always laved eogså et, Always Light men ak ak de er ikke at finde på hylderne mere - ellers en god opfindelse!


Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm, jeg kan da godt nok...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 17:54
heller ikke nikke genkendende til bredde og jeg er tvunget til bruge dem (min mens er ikke kraftig nok til Tampax).....

Jeg bruger dog ikke Always el. Libresse, men Føtex's mærke (det er lidt billigere) og jeg kan ikke rigtig mærke forskel.

Meeeen hvis nu jeg havde en normal periode, så kunne det godt være jeg var lidt mere krævende (dengang brugte jeg dog Tampax).

For tiden kan jeg have en pakke til 2 måneder, så det er ikke mig firmaerne tjener deres penge på (til gengæld så har graviditetstestfirmaerne kronede dage, så svag er den *GG*).

MVH
Wivian.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Misforståelse?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 18:16
De der vinger - dem skal I da sætte fast rundt om underpermissionerne og ikke i hårpragten ;D

Jeg kan godt høre at jeg ikke skal klage - jeg bruger max 3 sugere pr mdr. Og så er det endda kraftigere nu end før efter jeg skiftede p-pillemærke.

Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Nye billeder
0
0
Svar på denne tråd
 
 tja jeg
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 18:29
har også fået ordnet bikinilinie uopfordret et par gange, men må indrømme, at den nye bomulds fornemmelse fra Always hjælper en del!! Tilgengæld, var jeg så dum, at købe en pakke natbind. MAND!!!!!!-Jeg troede ikke man kunne få bind så store! Hem fanden bløder fra nakken til næse???? også 10 meters bredde (ok, lettere overdrevet). Jeg kan desværre ikke bruge tampax pga. lidt rod forneden;-) Så det er meget ubehageligt at bruge.
Jeg kan finde på at udskyde min mens(tak for p-pillen!!) en gang eller to bare fordi jeg ikke gider det der bind-sjov!
Jeg skal bare have et par børn også ud med fabrikken!
-Ej, så fedt er det nok heller ikke at få fjernet fabrikken, min mor reagerede ret kraftigt på det i op til et halvt år efter op.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 19:56

Er de virkelig 8 cm. brede? De passer i hvert fald fint til mig. :)

Den nye, som Always er kommet med, krøller heldigvis slet ikke sammen, som den gamle model gjorde. Dejligt!

Natbind er jeg kun glad for, for det er da virkelig utroligt som det kan gå amok om natten (men hellere om natten, end om dagen).

Tamponer gad jeg godt jeg turde bruge, men de har altså voldt LIDT for meget smerte de gange jeg har prøvet - og jeg er heller ikke sikker på at der altid er nok til sådan en tampon.

Så jeg har det fint med bind. :)

Hilsen LouiseN



0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er helt dårlig af grin *GGG*
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 21:48

Vicky -
Du skriver:

>>>Tilgengæld, var jeg så dum, at købe en pakke natbind. MAND!!!-Jeg troede ikke man kunne få bind så store! Hem fanden bløder fra nakken til næse???<<<


WAUVVV! ;-D

Samme erfaring har jeg også gjort ... Købte nogle "natbind" i supermarkedets jungle af hygiejnebind - og endte hjemme med bind, der mest af alt lignede madrasser til børnesenge. :-P

Nu er jeg så heldig, at jeg kan nøjes med trusseindlæg - men gør det ikke - da jeg nægter at købe noget, som straks får folk til at tro, at jeg "lækker" noget til dagligt. ;-)

Hej fra
Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 mener du..
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 21:57
libresse invisible eller always ultra? begge er ret tynd og jeg tror plejer at ligge lidt mere på plads. men fortrække tamponer når jeg kan huske at skifte. hade at "feel like i am leaking". og jeg er ligeglad om hvad lager siger. jeg for mindre svampe hvis jeg bbruger tampon end hvis jeg bruger bind.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Efter denne
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 22:06
tråd gik jeg lige ud og tjekkede min Always pakke. Skal man have en højere can.mag eksamen for at købe det rette bind til rette tidspunkt?? Hvorfor er der bare ikke normal og natbind. Hvorfor skal der være let bind (i min verden = trusseindlæg) samt mega natbind (som jeg så har testet, uden overdrivelse, det var større end mine mindre pikante mens-trusser!!). Hvis man virkelig bløder så meget at man skal have ble på, så bruger de fleste vel tampon sammen med alm. natbind?? Det gjorde min mor, dengang hun blødte ud af ørene (forstå mig lige korrekt!!).
Så er der uden vinger (= bind der mere eller mindre lander halvvejs nede af benet efter en mindre cykeltur) og med vinger ( = bind der klæber til låret, hvilket er irreterende når man står og bager på en overlækker kunde og liiiige skal vise ham hen i det lidt afsides miljø, så jeg kan stå der og se lækker ud og grine lidt af ham, men idet jeg vil begynde at gå, kan jeg mærke den der klistren mod benet= jeg går som har jeg tisset i bukserne!! Der røg den mulighed!).
Jeg tror (troende somj eg er >o< ) at det er guds måde at holde os nede! -Eller er det Always og Libresse det tjener big money på at bilde os ind, at det der med bind er ikke så nemt? Derfor skal vi have lige så mange forskellige slags bind/tamponer som vi har øjenskygger??
Også tricket med at skifte farve på pakken, så når vi står der, enten dybt stresset eller færige af menssmerter, tager vi hvad vi er vant til, men når vi kommer hjem er det de der giga natbind. -Så kan vi jo frustreret som man jo er på det tidspunkt af måneden gå tilbage og købe en ny pakke! Også tror ekspedienten at man bløder fandens meget eller bare er ordblind, når man køber det forkerte!
Man skulle have været mand. De skal kun koncentrere sig om hårtab og den rigtige hårgele!
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 22:18
og er det ikke nuttet hvordan de viser sugeevner med dropper? (*sarcasm*) som om det hjælper noget.

min er heldigvis blevet meget lettere med p-piller så jeg kunne hold op med at skulle bruge natbind. gider ikke vogner til rød pletter i senget. aargh! er nu til punktet hvor en tampax normal er næsten for meget nogle gang.

men jeg kan få manden at købe produkter til mig hvis jeg bare skrive ned præcis hvad de hedder til ham. (er sikker på dem på hans arbejde som muligvis læse hans email synes eller det er ret spændene at læse "køb mig en pakke 'libresse invisible normal' og de skal være uden vinger" eller "køb mig en pakke "tampax regular" og ikke de der kompakte nogle")
0
0
Svar på denne tråd
 
 Yaks.......
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 22:30
Fandtes der kun disse uhyrlige bind og ingen tamponer, havde mit underliv fået demonteret livmoderen efter børnefødslerne dengang tilbuddet forelå ( hvilket det egentligt gør endnu ).

Jeg har altid HADET dem! De er fandme så ulækre - og jeg holdt op med brugen for så mange år siden, at jeg ikke kan huske det *G*!

Jeg har så ofte stået bag en dame i en kø i en forretning, hvor jeg bare kunne lugte hun havde menstruation! Og været totalt kvalm inden jeg kom ud på den anden side af køen :-(

Tro mig - igennem min store datter og aflastningsbørn i puberteten har jeg stiftet bekendtskab med de nyere modeller - jeg stadig synes er klamme i brugt tilstand :-(

Jeg er så totalt lugtoverfølsom :-(

Natur eller ej - jeg ser intet formildende ved et bind, der sammenkrøllet og ildelugtende opholder sig blot i nærheden af mig *S*.

Hvordan i alverden klarer I bindbrugere Jer igennem år med månedlige dage???




Hilsen May-Britt.






Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er heller
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 22:36
ikke nemt. Jeg har personligt indgået det forlig med modernatur, at de 5 dage er jeg bare alt andet end en smækker tiltrækkende studerende. Jeg er hende den kedelige, småulækre, konditøj pige fra 1.sal!
Især de 2 første dage HADER jg at gå på WC, bare tanken om at få det der bind i synet, wadr..... Men så "vænner" man sig til det.
Jeg griner tit over, at jeg kan stå i rense bagdel, tissemand, bryster på heste, men alt der bare er lidt ulækkert ved mig, kræver konditøj, saltlakrids, chokolade, flødeskum etc... Samt en hvis form for blindhed!!
Når bindet først er lukket og i skraldespan, stadig lukket, så er det nu ikke så slemt mere!

Er jeg egentlig den eneste der går helt i stå de første dage af mens?? Da jeg var mindre kunne saltlakrids (af den stærke slags) mere eller mindre kurere mine smerter, andre der har det sådan??
Bare lidt nysgerrig!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ja mon ikke...
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 22:54
Vicky!

De første dage har jeg henholdsvis en dag hvor jeg intet kan spise, og en dag med ædeflip!

Den dag hvor jeg intet kan spise, er fyldt med jag i lænd og underliv, så jeg bliver helt svimmel hver gang - og så lige en skøn migræne oveni!

Ædeflipdagen kan være før eller efter! Så får jeg trang til ulækre ting som bunker af chokolade eller kager :-@ Gene indtaget efter pizza med cola eller cacaomælk til - gys.... B-)

Skal jeg dertil oveni overleve at gå rundt med bind, hvor jeg kan mærke, at det svupper ud af mig, når jeg bevæger mig - så tror jeg bare, at jeg dør... :{-( Det vil medføre at jeg oveni dette ubehag skal overleve lugt, syn og samtidig klemme sammen for hvert skridt for at undgå skulpfornemmelsen ( har prøvet for lidt tid siden - mine muskler der må være i suveræn tilstand - for det lykkedes at undgå et eneste skvulp uden for wc-kummen ).

Nej tak - så hellere en operation den dag OB-tamponproduktionen ophører ( Tampax er for lange til min fysik ) :{-(


Hilsen May-Britt.






Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 og jeg tuder
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 23:01
af grin... Fuldstændig som mig, jag som bar pokker, når de er der spiser jeg rent faktisk ikke, men i pauserne kan der snildt smides noget indenbords, der langt fra er sundt!
Skvulpfornemmelsen kender jeg, men gør mit ypperste for at ignorer den. Ellers kom jeg ikke udenfor en dør!

Jeg tænker altid på, hvad pokker jeg skal gøre når jeg finder en sød fyr og flytter sammen med ham. De her dage er jeg overbevist om, at han bliver skræmt laaaaaaaangt væk!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bløder for lidt!!!!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 23:10
Nu er der lige noget jeg skal have på plads.
Jeg er 20 år nu og har vel haft min mens i 6-7 år. Jeg har aldrig haft lyst til at bruge tamponner men er de sidste måneder begyndt på det. Siden jeg begyndte på p-piller har jeg ikke blødt så kraftigt som jeg gjorde før, men jeg tror da at jeg bløder meget normalt nu.
Men jeg synes ikke at jeg bløder så meget som normalt når jeg bruger tamponner, kan det være rigtigt? Og perioden bliver tit en dag kortere når jeg har brugt dem.
Jeg når aldrig at bløde en helt igennem før at jeg skifter.
Så nu er mit STORE spørgsmål: kan man bløde for lidt til at bruge tamponner eller tampax??
Hvis ja hvad gør man så når man skal i svømmehallen, have en stram sag på mm.? For jeg kan altså ikke få et bind til at side ordentlig fast i et par g-streng.

Kærlig hilsen, en spørgende Camilla 8-)

Ps. jeg er en af dem som er virkelig glade for bind med vinger, de bliver hvor de skal, og de har aldrig siddet fast i min måtte......måske fordi jeg fjerner det meste af den :-P
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bind i g-streng
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 23:17
er virkelig ikke et problem!! eg har desværre et eller andet ben siddende ivejen, så jeg er mere eller mindre afskåret fra tampon verdenen, så man vænner sig til alternative muligheder! Man kan godt bløde for lidt til tampon, men det er vist mere dem der bruger dem, der skal svare på det spørgsmål.
Min mens er både blevet kortere, mindre og mere smertefri end nogensinde. -Jeg er desværre typen der kan blive syg af at få sine "ting", men pillerne hjælper bravt i kampen mod sindsyge smerter!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla 1983
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 23:25
Hej Camilla!

Tamponer findes også i meget små str.

Tampax ved jeg ikke - dem kan jeg slet ikke bruge - da de er lange som industriskorstene. Jeg føler, de hænger ud forneden - ret håbløst ;-)


Hilsen May-Britt.






Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 de nye
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 11:24
tampax kompakte eller hvordan de staver det er faktisk meget kortere end de almindelig tampax, mener jeg.

jeg tror ikke man bløder for lidt andet end hvis man er for tørre til at sætte dem i. de kommer i nogle let versioner, men jeg plejer at bruge normal fordi ellers føler jeg mig utryk. bare huske at skifte tit nok selv hvis de ikke er gennemblødt. jeg tror det er omkring max 8 timer man skulle ha en i. der er advarsels papir i pakken. der er en risiko for en sygdom som jeg ved ikke hvad hedder på dansk hvis ikke man skifter. jeg ender op med at bruge bind det første og sidste dag da det er for let til at tamponen er behageligt og ellers bruger en tampon.
0
0
Svar på denne tråd
 
 gummitrusse
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 12:00
Alså mange af jer må da kunne huske den gang bind var en fed ligesidet vatindholdig poseting,man fæstnede i begge ender til et par dertil indrettede trusser med plastikindlæg, jeg mindes min tid som hestepige hvor man var væk hjemmefra i hele dage, og hvor skulle man lige gøre af sådan en klam brugt tingest, jo jeg bragte mine med hjem, for der var ikke en spand til de unævnelige, og at side på dem når man red var mildest talt en plage, jeg blev hurtigt en tamponpige da naboens datter introducerede mig til dem.

....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 tamponer!
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 12:29
Tamponer er helt klart et hit her - dem i den ene ende og masser af chokolade i den anden ende - så overlever jeg :-)

Bind, dem har jeg ikke brugt siden jeg opdagede tamponen. Jeg HADER bind. De hader sikkert også mig, I hvertfald prøver de ihærdigt at stikke af hver gang man forsøger at være bare en lille smule aktiv.


Sundancer

---"Somehow, nature compensates. Ducks fly, and swim, and float, but they walk funny.."---
0
0
Svar på denne tråd
 
 Bind pyha
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 12:30
Det er jeg ikke bygget til... Er de store, så kurer de fremad og jeg får en let vraltende gangart á lá hvid tamand. Er de små, så kører de ud til side eller bagud- og så er det lidt lige meget...
Og om natten lækker det bare bagud ad bleen.

Bind er altså til kvinder med lidt mere afstand mellem lårende end undertegnede, der så har været tamponbruger i mange år. Og det vel at mærke de tykkeste af slagsen.
Man kan godt købe no-name tamponer, der er ligeså gode som mærkevarene- og billigere.

Men jeg skal ikke bevæge mig ret langt fra et toilet i de første 2-3 dage- og huske at have skiftetøj med. Det er ikke særlig smart, hvis man har et job, hvor man ikke lige kan rende på toilettet for næsen af kunderne... Og i mine yngre dage lå jeg altid med varmepude og panodiler de første to dage.

Men mine dage som and er ovre- iøvrigt er det også vældigt irriterende med "klisterstrimlen", der bliver hængende i trusserne- de går *ikke* af i vask!

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm, sidder...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 14:05
...og får helt ondt i maven af grin.

Men jeg må altså bare lige indskyde at der findes kvinder, herunder undertegnede, der simpelthen er afskåret fra at bruge bind. (Always kan lige gå an) Om det er af anatomiske grunde skal jeg lade være usagt... (Men det er det jo nok)

Jeg følte mig lidt ramt *G* da Vicky nævner det med at bløde fra nakken til næsen. Jeg er tæt på¨at falde under den katagori. Af én eller anden grund, tænker min mens at det ville være dødens pølse at kravle ned i et bind. Så hellere kæmpe en brav kamp for at komme hen foran. (Gider ikke fortælle om ruten, fornemmelsen, eller resultatet).
I starten troede Anne hun var smartere end mens, og satte bindet lidt længere fremad... NÆH NEJ tænkte mens, og smuttede hurtigt den anden vej. (Heller ikke her gider jeg nævne rute eller fornemmelse).

Egentligt ret mystisk, måske havde fabrikanten lagt noget ind i bindet, der skulle sky blod... Hvem ved. Det skal lige siges at det altid har været værst med Libresse.

Hvad angår vinger, så behøver jeg vel ikke sige hvad vej mens valgte, hvis disse ikke forefandtes. Så jeg siger bare: Ih hvor er det en klog M/K der har opfundet tamponen...
Með hveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 camilla.......
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 14:59
ja sådan er det altså også for mig. Hvis jeg bruger tamponer, så bløder jeg ikke så længe.

Jeg har også undret mig 8-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 bexie..
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 19:22
Jeg mener Alwaya LIGHT - pakken var organge og der kørte reklamer for dem i tv. Noget i stilen med nogle dage er der mere, andre mindre, total latterlig raklame men et godt produkt. Det var en mellemting ml. bind/trusseindlæg.

Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla 1983...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 19:27
Man kan godt bløde for lidt til at bruge tamponer. men lidt vil jeg mene er de sidste dage eller 1½ dag ca der hvor det aftager.

Tampax Regular er de SVAGESTE og har svagest sugeevne de hedder også Tamtax MINI dvs. de har samme sugeevne men MINI er lavet til begyndere.

Dog findes der en slags tampon m. svag sugeevne de hedder Tampax LIGHT men fåes KUN i Tampax Multi-pack pakkerne (er ca. 6 stk LIGHT i) de er til det allersidste "stads"
Hmm måske man skulle forslå Tampax at forhandle LIGHT som de forhandler de andre slags? *hmm*

Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Altaå - de natbind der...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 19:30
Er altså en genial opfindelse.. og som Vicky skriver er de noget store... næsten som en bademåtte *hehe* men yderst praktiske skal jeg hilse og sige :-)
Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor er i sjove.....
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 20:05
Men tænk at noget der er en del af hverdagen alligevel kan give SÅ meget besvær.....

Men det ER rigtigt - bind må være konstrueret af mænd...

Jeg kan huske engang der kom et mærke frem hvor de direkte reklamerede af at det var konstrueret "af kvinder - for kvinder" :-( jeg kan kun konstatere at enten var JEG eller de andre på en eller anden måde misdannet. Magen til afskygrusom KLUMP har jeg dog sjældent oplevet!!! Nok 4-5 cm tyk på midten og så meget tyndere ud mod siden. Nok nærmest indbegrebet af et bind der havde ambitioner om at blive tampon når det havde været på længe nok!! AV - og FØJ!!!!

Jeg har det nok lidt som Sundancer skriver - tampax i den ene ende og chokolade/lakridser/vingummier/chips/flødeboller (og måske en enkelt panodil) i den anden - og så er der ikke mere besvær i DET! Ikke noget tape der hænger fast alle de forkerte steder. Ikke noget der kryber eller skvulper rundt og ingen andevralten. Men jeg kan høre at jeg er heldig *GG*

En anden ting jeg priser mig lykkelig over er at jeg er forskånet for de der hjemmehæklede ting tidligere generationer har været udsat for - bundet fast i en bælteagtig ting - og vaskes efter brug så de var klar til næste måned!!! YIKES!!!!

Og så er der jo reklamerne for de "kære" hygiejneprodukter.... RÆDSOMME reklamer, med væmmelig blå væske (er det deres spidsfindige måde at prøve at bilde os ind at de er kongelige hofleverandører??) Og for "Always" vedkommende en pige med pyssestemme der snakker om at have "mensrasjon" - det virker lidt som om de vil PRØVE at sige tingene ligeud - men kan alligevel ikke få sig helt til det.

Hvorfor den massive reklame - vi er jo for pokker tvunget til at købe produkterne i en eller anden afskygning. Brug pengene på at udvikle produkter der ikke har deres egen vilje og kryber rundt - og så skal kunderne nok komme af sig selv.
Vi har jo ikke noget valg - ud over at begynde at hækle!!
£isbeth & Baloo
It takes 43 Muscles to Frown and 17 to Smile
But it Doesn’t take Any to Just Sit There with a Dumb Look on Your Face

Udstyr sælges
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad sådan en tråd ikke kan udvikle sig til
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 20:16
Men kloge modne damer :-P
Er der ikke nogle som kan forklare Sanne & Liva og mig hvorfor vi bløder en dag mindre når vi bruger tamponner?? For det synes jeg da er mystisk, men jeg klager nu ikke, medmindre det er fordi der så er noget i vejen..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det føles som bomuld!
Forfatter: 
Dato:  04-11-2003 21:26
...Nej.
Det føles som lodden plastik.
Men faktisk bedre end "bare plastik", må jeg erkende.
Jeg er til bind - og hvordan nogen kan RIDE med tampon forstår jeg slet ikke... Har prøvet, ikke godt, blev en kort tur i skoven...

Næh, lodden plastik med vinger, så er jeg glad!

Tiger's lilla er i øvrigt også billige og gode - og hurra for p-pillerne, der mindsker "blodsudgydelserne" til et niveau, hvor natbind ikke længere er det foretrukne (læs: Nødvendige!)...

Og de 8 cm + vinger gør så - at klæbevattet bliver på plads og at der ikke er stomblodsflod ved ridning (jeg rider i lyse jeans).

Lugtgener? Narj, det er kun på sidstedagen...


If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture... ;-)

-99E


0
0
Svar på denne tråd
 
 altså....
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 18:15
99E altsåååååååå, det er jo meningen man skal vaske sig, så er der ikke lugtgener på sidstedagen... :-D

Undskyld, kunne ikke lige lade være.
Með hveðju
Anne Thomsen
0
0
Svar på denne tråd
 
 natursvamp
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 18:47
jeg føler mig virkelig oldgammel,Jeg der har brugt tampax siden jeg var 14, men altid lige har ville prøve de ting der efter sigende skulle være bedre for mit helbred eller miljøet, er jeg den eneste der i et sundhedsflip har prøvet natursvamp med en snor i der lige kunne skylles og så op igen, der kan man sige yaksss.Jeg vil tro det har været midt firserne.

....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla & Sanne..
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 19:18
Nu lagde jeg mærke til du Camilla skrev du tager p-piller, min mens. blev en dag kortere dengang jeg begyndte på p-piller i sin tid.

Liva: Hvis du også tager p-piller er det HELT SIKKERT derfor mens. er blevet 1 dag kortere :-)

Jeg kan UMULIGT se hvad det skulle have men tamponer af gøre???

Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lise Damgaard
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 19:33
Det kan ikke være pillerne, for dem har jeg teget i 3-4 år og i den tid har jeg altid blødt i 5 dage. Og det er kun de sidste par måneder at jeg har brugt tamponer og de er lige præcis disse måneder hvor jeg kun har blødt i 4 dage. I min sidste periode prøvede jeg så at lade helt være med at bruge propper og vupti, så blødte jeg igen i 5 dage. Dette kan da ikke bare være et tilfælde!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hurra - helt enig!
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 19:45
Sikke en morsom tråd :-D

Jeg må erklære mig helt og aldeles enig med 99E!
Hvordan KAN I dog bære jer ad med at ride med tampon? *gyys* ;-) Næh tak, giv mig bind - passende tyndt, ikke noget med feltmadrasser (?!) her - og det med vinger tak! :-)

Eneste ulempe er visse mærkers knitren, men det er vist bare mig, der hører det 8-) Og de skal jo så bare undgåes :-D




-¤-

Med venlig hilsen
Pauillacine
0
0
Svar på denne tråd
 
 Natursvamp???
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 22:20
Narj, jeg har hørt om det.
Og jeg ejer faktisk et stykke natursvamp, som jeg har trykket lidt på, aet lidt på - og som jeg absolut ikke har lyst til at forsøge mig med!!!

Kradse-rive-væmmeligt, forestiller jeg mig?


If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture... ;-)

-99E


0
0
Svar på denne tråd
 
 99E------
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 22:44
jammen den skal da være våd men vredet hårdt, og så er den lidt mere venligsindet, og så skal den være i passende størrelse ?, men den er stadig en del ulækker

....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 Selv i opvredet tilstand...
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 22:50
...forestiller jeg mig ikke, den er rar...

Altså... Nej.

Min natursvamp ligger i vores maleting-og-tegne-skab - og der hører den til... Den bliver ikke forfremmet til andet...

Eeew...


If I don't see you in the future - I'll see you in the pasture... ;-)

-99E


0
0
Svar på denne tråd
 
 99E--------
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 22:58
det er heller ikke nogen stor oplevelse, den er klart bedst egnet til det du bruger den til


....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 Er der aldrig nogen
Forfatter: 
Dato:  05-11-2003 23:09


af jer der har prøvet at vende bindet forkert???

Altså med klæbesiden opad... ???

Det gjorde min veninde en gang, og i skal ikke spørge mig, hvordan hun bar sig ad, ud over at hun havde travlt...

Og det hun ikke havde travlt med, det fik hun, for det rendte lige ned over bindet og ud i bukserne... Ej hun blev flov... Og vi andre grinte, da vi fik at vide hvordan... :-) :-) :-)


Den der med at tamponer kan afkorte en dag, har jeg hørt om før, så den er ikke helt umulig..
Tanke: Kan det være fordi den er nærmere livmoderhalsen og derved opsuger det hurtigere???


M.K.H.
Else.


"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"


:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Natursvampen
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 00:43
har jeg godt hørt & læst om i Alt for Damerne (de var meget mere progressive dengang- og min søster holdt det, jeg har ikke læst det siden).

Skulle den ikke skylles op i Æble-edikke for, at det skulle være rigtig godt?
Men jeg har ikke prøvet den, jeg kan ikke se mig selv stå på et offentligt toilet med separat håndvaskerum og skylle kræet op. :-P

Desuden er natursvampe også ved at være udrydningstruede i visse farvande, så i dag er det nok ikke så godt et alternativ. :-D

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ride med tampon
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 07:57
"og hvordan nogen kan RIDE med tampon forstår jeg slet ikke"

Det er sjovt nok slet ikke noget problem - jeg kan heller ikke se at det burde være et problem.
Tilgengæld husker jeg godt dengang for 100 år siden da jeg brugte bind og forsøgte at ride med dem.
Hvordan bærer I Jer ad med at få dem til at blive der hvor I har sat dem - for slet ikke at tale om at ramme!!
Som jeg husker det så skøjtede de rundt, og endte med at være tættere på nakken end...

Nå, men jeg rider fint med tamponer - jeg er lykkelig for den opfindelse


og en lille vits, der absolut ikke er for sarte sjæle




En mand vånger en morgen og opdager at han har en bomuldssnor meller fortænderne
"Åh gud" mumler han "lad det være et thebrev!"



Sundancer

---"Somehow, nature compensates. Ducks fly, and swim, and float, but they walk funny.."---
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lugt gener, allergi problemer mv.
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 09:21
Puha hvor har vi mere eller mindre kvaler og dilemmaer allesammen. Utroligt at det skal være nødvendigt med noget som er så stor en del af vores liv.

Jeg er en af dem som afgjort også er til bind med vinger, til gengæld bliver jeg aldrig always fan, tænk at lave bind af plastik, jeg prøvede dem en gang og det var rigeligt jeg udviklede plastik allergi "dernede" af dem og behøver jeg fortælle at det kløede??? :-*

Tilgengæld så er jeg begyndt på mine ældre dage at have problemer med lugten, jeg kan simpelthen ikke klare den lugt, jeg vasker og vasker og skifter bind og trusser i tide og utide og hold da op hvor jeg stadigvæk føler at jeg lugter som en højløbsk tæve *ADR*

Det er så grelt at jeg ville ønske jeg kunne benytte tampon, desværre er alle de eksperimenter endt med knap så stor succes ;-)

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Om jeg
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 11:02
lugter eller ej, det ved jeg ikke, men jeg føler at jeg lugter som flodhesteburet i zoo!
Det klør fanmer når det er det tidspunkt på måneden, jeg er overbevist om, at det er noget always har fundet på, bare for et billigt grin! Man kan snart se mig stå i en Always reklame (godt nok ikke i smarte blå satin bukser!!) åbne mine alt få stramt siddende bukser, vælte bagover i en lænestol, tage et stort stykke bitter chokolade i munden og så klø tilbage til det latterlige bind. Det er det eneste tidspunkt at jeg oplever kløe (måske skulle vi overføre denne tråd til netdoktoren?!!).
Mht at ride med bind, kan gøre fandens ondt, når man ride på en hest med store rygsvin! Det giver mere end almen ordnet bikinilinie, jeg har ofte haft brug for helosan etc.. på lårene efter sådan en ridetur. -Derfor rider jeg ofte i skoven på disse dage! De nye always har dog taget det værste af dette problem!

Den der med at vende bindet forkert har jeg dog aldrig gjort, MEN jeg har engang "glemt" at lukke vingerne om trussen. AAAAAAVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!!
Det var til et stævne og jeg skulle abselut på wc i sidste sekund og selvfølgelig skulle der også skiftes bind. Jeg troede først at jeg havde glemt at lukke det ordentligt, men efter rideturen gik hesten direkte til mor og jeg direkte på wc. Mand, hvor følte jeg mig dum, altså efter at jeg havde glemt smerten!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den lader vi lige stå et øjeblik:
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 11:18
>>Mht at ride med bind, kan gøre fandens ondt, når man ride på en hest med store rygsvin!>>

Av ja, det må også gøre ondt uden bind med de dér farlige rygsvin. ;-)

MVH
xtiny

Hvis man ikke er et skridt foran- er man et skridt bagefter...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sorry..
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 11:26
har lige fået trådløst tastatur og der mangler altså ofte et bogstav eller to!!
Men ja, de der rygsvin de er fanmer farlige!!!!
0
0
Svar på denne tråd
 
 ridning og så videre
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 11:30
jeg mener nu ikke det er rygsvingene der er de farlige men den unævnelige klump et hygiejnebind omdannes til under ridning, jeg mærker da ikke at jeg har en tampon på, hvordan skulle jeg det, den er fin til ridning, men et bind er da noget fanden har skabt i vrede i alle udformninger


....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 11:36
jo så an på, hvordan man er bygget. Jeg personligt, for sådan en dårlig seksuel oplevelse ud af det (som min tidligere bøsse-ridelære udtrykte det!). Det gør så fandens ondt, at jeg sjældnet har kunnet fuldføre en hel ridetime. Senere har jeg erfaret at jeg bare ikke er bygget til denne slags instrumenter!
Men jeg kan kun give ret i at bind er ikke meget bedre!
Tja, rygsvinene ;-)gør ikke alene bindet til en klump, men de er dem der virkelig saver bindet ind i lårene!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Kløe ved Always...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 12:52
...kan altså skyldes allergi overfor det plast de bruger.

Jeg ahr selv den skrækkelig kløe og svie ved Always, men ikke ved Libresse. Nu bør jeg nok også nævne at jeg ikke kunne tåle de bleer som var på markedet i 70'erne da jeg var baby, da jeg dannede allergi imod dem.

-Trine SH
.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla 1983
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 12:57
Jeg kom til at tænke på hvorfor det så kan være...

Når man udelukkende bruger bind er der et naturligt "flow" hmm lød knap så behageligt. Men når man bruger tamponer sidder de langt oppe og suger "direkte" blodet. Måske det kunne være derfor der går 1 dag mindre? Blodet opfanget med det samme??

Tror lige jeg vil prøve det næste gang ;-D

Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Pinlig oplevelse m. bind....
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 15:46
Jeg husker en piiinlig episode fra engang for maaaaange år siden, da bindene var på størrelse med langrendssski, og der ikke var limstrimmel på bagsiden til at holde dem fast.... :-(

Jeg var til ridning (red dengang på et hold med 8-9 elever), og havde mit l***.
Derfor var jeg udstyret med "langrendsski", som fuldstændigt ukontrolleret skøjtede rundt i mine bukser, og sad alle andre steder end dér, hvor det SKULLE sidde.

Til sidst fik "langrendsskien" skubbet sig så langt bagud, så den simpelthen forlod mig og mine bukser, og hoppede ned på ridehusbunden - hvor den lå og lyste op på forræderisk vis med sine iøjnefaldende rød/hvide farver.

Ridelæreren fik øje på tingesten (andet ville også være underligt), og spurgte, hvem der havde tabt et bind.
Hvorefter jeg skyndte mig at råbe(højt, ivrigt, og som den eneste): "IKKE MIIIG!!"

Jeg kunne have bidt tungen af mig selv.
Alles opmærksomhed rettedes imod mig, og ingen var vist i tvivl om, hvem bindets uheldige ejer var :-(

Ret pinligt, og skulle jeg være så uheldig at tabe et bind igen, holder jeg ihvertfald min mund og lader som ingenting hvis nogle skulle finde på at spørge, hvem bindet tilhører.....
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu må jeg le *Camilla Andersen*
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 14:14
magen til historie - det må absolut være dagens bedste ;-D
Jeg grinte og kunne godt se det komiske i det snigende bind som forlod sin ejer...*LOL* Men det har selvf. ikke været sjovt og virkelig pinligt!

Jeg tror de fleste har været ude for et aller andet pinligt når vi er i de perioder..

Jeg husker jeg var til fin middag hos en fyr..jeg havde hvide bukser på og tilfældigvis havde jeg glemt at tage trusse indlæg på (gør det ellers altid når jeg bruger tampon) da jeg rejste mig fra stolen hvor der lå en HVID hynde gispede jeg og tænke F*** !!!! Jeg havde blødt igennem, det var bare SÅ pinligt jeg kunne ha kravlet i et musehul, fokuserede på den fine plet der var midt på hynden :-(
Til min store lettelse tog han det meget pænt.. bare tanken om det gør mig helt pinlig.

Hygge ;-)

(i)Jeg søger et par ridebukser, kig HER (i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg må indrømme
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 23:44
at det bind, der løb "hjemmefra" er simpelthen dagens bedste, ej også årets bedste!! Jeg ville være så flækket af grin, at jeg er i tvivl om jeg ville kunne blive siddende fast på hesten!!!
Denne tråd har virkelig udviklet sig til den mest humoristiske tråd siden de frosne ærter!
Bare min mening.
Bliv bare ved med at komme med de gode historier. Jeg tror desværre jeg er løbet tør (ha, ha..)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Wow....... ;o)
Forfatter: 
Dato:  09-11-2003 23:19
Underholdende tråd.... *griner*

Og jeg kan se at jeg må være overmåde privilegeret på det månedlige område. ;-D

Jeg har aldrig prøvet at bløde igennem, og udover den månedlige dag hvor jeg er lige til at åbne og gøre et eller andet rigtig grimt i, (hænger uløseligt sammen med 'crashing' i sengen og umådeholdent indtag af fede ting og chokolade, -med mindre jeg overvinder mig selv og spiser en panodil, -modstander af piller som jeg er..!! -ER i klar over at det bliver til 12!!! smertestillende piller på et år.... *HYYYL*.. )

- har jeg stort set ikke andre problemer end, at jeg ikke tåler at bruge tamponer i mere end 3-4 timer ad gangen før en gnavende og irriterende hovedpine indfinder sig.

Bind har jeg frasagt mig helt og aldeles da de er for besværlige og uhandy, og derudover har jeg faktiskt slet ikke brug for dem.
Om natten er et trussebind nok, og det er det i reglen også hvis det blot bliver skiftet nogle gange om dagen.
Nettos de billigste er rigtig gode.

Skal jeg udfolde mig fysisk synes jeg dog at tamponer er nemmere og mere behagelige, -hvis man dog blot kunne få dem i KNAPT så 'tørstige' udgaver...
8-) ;-D
-jeg kan se at jeg ikke er den eneste med dét problem.

Man _bliver_ faktiskt helt tør i halsen af sådan nogle bæster hvis man ikke passer på, skulle jeg hilse at sige....!!!


Med Venlig Hilsen
Scarface

"Life is what happens to you while you're busy making other plans" -John Lennon
0
0
Svar på denne tråd
 
 store bind
Forfatter: 
Dato:  10-11-2003 03:30
hi hi Camilla, jeg ser det for mig FNIS ;-D

Tja angående bind, jeg må bryde sammen og tilstå at jeg har aldrig tænkt de var for brede.
Desuden var det en lettelse da de fandt på det med vingerne, for så kan man da sidde med benene over kors , uden at være nervøs for at en "udladning" finder vejen ned af benet i stedet for i bindet.
Tja,,, jeg kan godt lide store bind, kan også finde på at gå med natbind om dagen, og så bare en lang trøje ned over måsen....
Jeg har prøvet at komme hjem med en plet bag på mine lyse bukser,, og jeg havde været væk hele dagen, inde i byen, med toget, everything,, gys.
Så hellere "blerøv" og en stor trøje til at dække det hele... måske var det også derfor det engang blev så moderne at gå med en trøje bundet om livet :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 john siger
Forfatter: 
Dato:  12-11-2003 17:32
at til jer der ikke kan holde bindet indenbords,sy velcro i underbukserne :-D

måske han skulle tage patent på bind og under trusser til rytterske...?

hilsen berit
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider