Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hestekiropraktor
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 11:58
Jeg har en hoppe som snart har haltet i ½ år. Flere forskellige dyrlæger kan ikke finde noget.
Jeg kan remse op hvad det har gjort, faktum er at hun halter lige meget hvad, også selv om hele benet er bedøvet.Røgnten siger intet!!!
Jeg havde tænkt på at prøve en kiropraktor, har du erfaring??Og kan du anbefale en, jeg bor på sydsjælland men kører gerne...(dog ikke over storebælt). ?:-)
0
0
Svar på denne tråd

jo da.......
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:31
Tove Due ved holbæk ville jeg anbefale....... søg på hendes navn herinde og du vil få en masse frem.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

prøv at kontakte Sandie
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 12:45
fra Healthy Horse.

www.healthyhorse.dk

Det er nordeuropas første genoptræningscenter for heste, og der er tilknyttet proff. folk til stedet.

jeanette
0
0
Svar på denne tråd

karinae
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:06
jeg finder ikke tove due, kan du give mit et hint???
0
0
Svar på denne tråd

tove due
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:25
kan du finde på

www.tovedue.dk

(det går ikke så godt for mig med at sætte links ind)

mvh

Anse

http://www.tovedue.dk/
0
0
Svar på denne tråd

TD 123456
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 13:26
0
0
Svar på denne tråd

sandie....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 14:20
er IKKE kiropraktor men massør !

Fordelen ved Tove er at hun også er dyrlæge.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Marianne Bendixen
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 16:55
Vi har brugt Mariannne med stort held. Hun anbefales også af flere hestedyrlæger som en af de bedste.
Tlf. 28194079
M.v.h. Charlotte

Opdræt af dressurheste af hannoveransk afstamning Stutteri Lund
0
0
Svar på denne tråd

Healthy Horse
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 16:58
Nej Sandie er ikke kiropraktor, men det er Marianne Woollhead, som kommer og behandler på stedet.

BeritH

A horse will never tire of a rider who possesses both tact and sensibility, because he will never be pushed beyond his possibilities ;-D
0
0
Svar på denne tråd

TAK BeritH
Forfatter: 
Dato:  03-11-2003 23:43
Altså man kan vel tage knoglen og ringe til stedet.

Jeanette
0
0
Svar på denne tråd

Helt klart, Tove Due
Forfatter: 
Dato:  06-11-2003 21:45
Jeg har også haft kiopraktor ude. Hun brugte max 10 minutter pr. hest. Hun kigger lige på hesten og så retter hun det, der nu skal rettes. Ikke noget med at tage hesten med ud, for at se hvordan den går. Dette koster 900 kr. :-@

Så prøvede jeg Tove Due. Det værste var, at vi selv skulle bringe hesten. Min hest gakkede helt ud, da den pludselig skulle befinde sig i en ny stald. Heldigvis tog Tove det afslappet.

Jeg vil HELT KLART anbefale Tove. Jeg må nok indrømme at jeg fik noget for mine 600 kr. Tove brugte lang tid på den og da jeg ønskede at få tjekket hesten for tandspidser, mærkede hun også lige efter. ;-)

Husk altid at smile. Det får folk til at undre sig over, hvad du har gang i.

0
0
Svar på denne tråd

Lars fra Gunsølille
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 10:42
Jeg har lige haft Lars ude da min hest muligvist har slået sine torntappe. Iførste omgang prøver vi dog med pencillin, men han fortalte mig at han også var kiropraktor. Min hest blev "syg" i fredags, men jeg fik at vide at jeg skulle vente til Lars var der, da det var vigtigt, at det var ham der kiggede på den.

Jeg har dog ikke set ham udføre noget kiropraktik endnu, men han kommer sandsynligvis igen på mandag.

Er der ikke nogen, der har haft erfaringer med ham?? - altså kiropraktiske?

Er der forresten nogen, der har været ude på Gundsølilles nye dyrehospital/klinik?? Har fået at vide, at de lige har åbnet det for en måned siden, og hvis min hest ikke bliver bedre til på mandag, skal den ind til røntgen, så jeg er lidt nysgerrig..

Mvh
Jenny

"mirakelkur eller erfaringer med SARCOIDER søges"
0
0
Svar på denne tråd

Lars.....
Forfatter: 
Dato:  07-11-2003 11:28
har taget en del kurser de senre år i bla akupunktur og kiropraktik.. han er sød/sympatisk. men hvis jin hest havde et problem her og nu.. ja så vile jeg vælge en med en god ballast (felre år på bagen) som også samtidig er dyrlæge.

Lidt dobbeltmoralsk for ja selvfølig skal Lars lære/blive god... men jeg vil bare ikke betale hans lærepenge.

Og så et andet ?...... hvordan slår din hest sine torntappe ?

Lyder lidt spøjst.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider