Hej alle
Nu har kæresten og jeg det sidste år ledt og ledt efter et lille landsted med plads til et par heste og alt det der man nu drømmer om
Det er meget svært. Men nu har vi (måske) fundet noget. Et gammelt hus men med rimelig sunde murer som kunne blive rigtig flot og hyggeligt med en TOTAL renovering (hvilket indbefatter alt fra indvendige vægge, køkken, bad vinduer osv. osv. så det er noget af et projekt.

)
Men det er en privat mand der har det til salg – dvs. uden ejendomsmægler… Nu er mit spørgsmål så: hvad skal man være ekstra opmærksom på når der ikke er mægler med i handlen? Hvad skal man sørge for? Hvad med tilstandsrapporten og sælgers hæften for mangler (her tænker jeg bl.a. på 20 års reglen som jo ellers normalt annulleres ved tilstandsrapporten)?:-)
Derudover er der garanteret en hel masse som jeg ikke har tænkt på – men håber der er nogen kloge hoveder som kan hjælpe mig lidt
Vi skal ud og se den igen her i eftermiddag. Har kun luret lidt ind ad vinduerne da der ikke bor nogen i den nu.