Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

250 kr for boks
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 20:38
er det for meget .hvis de selv skal havde mad og hø.
der er 13 bokse i vores nye stald.og vi vil leje dem ud.
der er rideskole lige over på den anden side af vejen.

hvor man må benytte ridehal for et mindre beløb i månden.
og der går busser lige til døren 1/2 time

:-D
0
0
Svar på denne tråd

undskyld glemte
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 21:09
at sige jeg har lånt annikas brugernavn.
hilsen fie
0
0
Svar på denne tråd

Billigt
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 21:19
Det er ikke for meget.
Dritholmgård - Hannoveraneravl i DV regi - Lejlighedsvis salg af redne DV heste - Opstaldning - Undervisning
0
0
Svar på denne tråd

der meget for billigt
Forfatter: 
Dato:  09-12-2004 21:31

du skal jo regne med der også er udgifter til vand-strøm folde og vedligeholdelse.

normalt ligger prisen på leje af boks uden halm og foder på ca kr 400.

imc
livet er herligt
nyd det mens du kan

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 09:32

Det koster her i området mellem 400 + 500 kr. for en tom boks uden noget. Selv om man ikke engang har rideskole i nærheden !

hilsen Steffi
0
0
Svar på denne tråd

billigt
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 14:36
Jeg synes det lyder meget billigt, hvis det lå nær Aalborg ville jeg meget gerne have opstaldet mine heste der!!! ;-)
Jeg mener også det ligger omkring 400-500 kr unden halm og hø. Men der er også mange private steder, som gør det lidt billigere, imod at hjælpe til i stalden. Det er jo ikke altid sjovt, at man ikke kan tage nogle steder fordi man er afhængig af hestene skal have morgenmad og lukkes ud, eller man skal på ferie, så er det jo dejligt at man har en eller flere der gider passe hestene og stalden imens man er væk!! Også er det jo også dejligt med lidt selvskab i stalden!!!
0
0
Svar på denne tråd

Hej.....
Forfatter: 
Dato:  10-12-2004 21:40
Jeg giver 675.- for en box også skal jeg selv søger for at lukke ud og lukke ind og alt hvad den spiser af hø, halm, wrap og kerne.
Der er også langt til en rideskole. 8-)
Knus fra Dorte kredsformand i Dyrenes Beskyttelse i Frederiksværk.
0
0
Svar på denne tråd

alt for lidt
Forfatter: 
Dato:  04-01-2005 17:27
Alt alt for billigt. Du underbyder jo os andre!
500 kr er ikke for meget, husk på du skal også betale moms at det beløbogså er der altså ikke så meget tilbage til vand, vedligehold af inventar, arbejdsløn m.m
0
0
Svar på denne tråd

Jeg betaler
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 16:56
800 kr + foder og + hø og jeg har før stået hvor jeg gav 1450 kr + foder og + hø så det er bestemt i den meget billige ende ;-)

Mvh
Henrietta
0
0
Svar på denne tråd

Moms..
Forfatter: 
Dato:  08-02-2005 21:26
Der skal altså ikke betales moms af beløbet, medmindre hun er momsregistreret...

Anne Mette
:-)
En hest er altid en hest, men en rytter uden en hest er bare et menneske!
0
0
Svar på denne tråd

for billigt
Forfatter: 
Dato:  10-02-2005 10:45
Husk på at du skal betale vand. Det kan bliver dyrt, da der er et stort vandspild.
Så kommer der strøm oveni, og så vil du da vel også bare tjene en lille skilling?

Hvis boksen er helt tom vil jeg mene at 300-400,- er fair.

Hilsen LeneJ

>o<Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog >o<
0
0
Svar på denne tråd

300 kr
Forfatter: 
Dato:  28-03-2005 18:04
syntes jeg er meget passende.. jeg giver 600 for boks,med både foder og halm/hø..
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tager
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 12:08
400 kr for en boks med 7 kg wrap og halm til spisning. De bataler så selv for foder og spåner og muger selv under deres heste. Der er et lille ridehus hos naboen som koster et 100 kr om måneden at anvende, jeg selv har en 20x60 bane som kan anvendes hele året undtagen i frostvejr.
Til gængæld skal de hjælpe lidt til (ikke muge, undtagen hvis jeg er på ferie, til gengæld muger jeg under deres når de er). Men det består mest i lejlighedsvis (ikke daglig) indlukning af heste, fodring, feje, tage wrap ind og halm ned fra loftet og andre mindre ting. Og når jeg er på ferie (ca 2 gange om året) deles de om at passe hestene og mine 2 katte.
Måske jeg er FOR billig?
0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 12:32
Det lyder vildt billigt!! Jeg giver 800 kr for min boks alene. Vi har fået ridehus, før det gav vi 600 for en boks. Så synes dit forslag er mere end rimeligt -hvis stalden er i orden, selvfølgelig :)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider