Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Hvad skal man gøre?
Forfatter: 
Dato:  20-06-2018 22:30
Hvordan står man, når staldejer har fået lavet "udbedring" i ens lejet boks og nu (uden ut's accept) kræver at jeg skal betale regningen?
Hesten har ødelagt en vandkop ifb med at den (endnu engang) skulle have ny sidemakker. Der står ingenting i kontrakten omkring, at man som opstalder er erstatningsansvarlig. Det skal dog siges, at jeg gerne ville betale for en ordentlig og solid vandkop, men aldrig nåede at få muligheden. Nu har jeg så fået en regning der er 3 gange så dyr, fordi man har valgt at "sikre" vandkoppen på en meget dyr måde (en vandkoppesikring koster 200kr og de vil have jeg skal betale 1300kr for deres løsning).

Staldejer har ikke sagt et ord, men bare hængt regningen på min bokslåge og skrevet konto nr som jeg skal overføre til.

Jeg er målløs og vred. Hvad pokker gør man lige??

0
0
Svar på denne tråd
 
 Erstatningspligtig
Forfatter: 
Dato:  21-06-2018 15:50

Jeg syntes du skal tage en snak med staldejer.

Som udgangspunkt kan man kun være erstatningspligtig til at betale for en tilsvarende genstand, som den man(hesten) har ødelagt og som jeg læser det, er der her foretaget en yderligere forbedring.

 

Det svarer til at man som staldejer sætter de billigste krybber op man kan finde, og efterhånden som de går i stykker skal opstalderen betale for en dyrere model...

 

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider