Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Sponsorat
Forfatter: 
Dato:  24-11-2014 10:26

Jeg håber der er nogen derude som kan hjælpe mig lidt. Min datter på 11år er springrytter og har fået tilbudt et sponsorat, fra et firma som producerer ridetøj. Jeg er dog meget i tvivl om, hvad vi kan forvente os af et sådant sponsorat.

Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer, som har lyst til at fortælle om, hvad i har modtaget i sponsorater og lidt om forventninger fra både jeres og sponsorsside.

Jeg håber nogen vil hjælpe. I må gerne svare i Pb, hvis i ikke ønsker at skrive om det i offenligt forum.


Ejer af Valdis fra Sandmosen og hendes føl Elda fra stald Øskov. Min ældste datter ejer super springeren Pete. Min yngste datter ejer lille søde dovne Lollypop.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  18-12-2014 11:17

Det kommer an på hvad det er for et sponsorat.

 

Jeg ville lave en kontrakt med firmaet, for at i får styr på forventningerne, alle firmaer har forskellige krav. Så det er godt at få på plads inden man kommer rigtigt i gang.

 

Der ud over så når det gælder udstyr, så var det for mig som jeg lærte det, ikke noget jeg skulle betale skat af, da det ikke var noget jeg tjente på. Ofte er det jo at hvis du ikke får udstyret så skulle man købe det selv, det ved er det en "udgift" som bliver dækket. Der var vist en triatlet som var i retten for år tilbage netto med denne problematik. Hvis det er Penge Sponsorater så skal man kunne bevise at man har haft udgifter i forbindelse med sin sport som sponsoratet går ind og dækker, og i ride sport at det ikke det store problem.

 

Med hensyn til forventninger, så er det jo havd du vil sælge dig selv til, Jeg fik 2-3 sæt ski tøj og det løse som nu høre sig til fra min ene sponsor hvert år, og det brugte jeg til alt hvad jeg lavede offentligt, der ud over fik jeg fra en anden sponsor flere goggles og linser her til, det første år var det en 3-6 par og året efter var det ca 3-4 par plus solbriller.

 

Men igen det er lidt op til jer, nu ved jeg ikke hvilket plan din datter er på, men hvis man kigger på hvad hun har brug for, så er det et stævne sæt med min 2 par bukser og så noget "trænings" tøj til hjemme, evt. en vinter Jakke, både til hjemme og i stalden/skolen.

 

Håber at det gav lidt ide om det.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider