Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Shetlændere på Østerbro
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:22

Hej Alle Sammen! :-D

Jeg går og overvejer om jeg skal købe 2 shetter, jeg bor inde i et meget roligt sted i København, og jeg har riglig med plads. Vi har allerede Høns og kaniner. Jeg ville bare høre hvad i har at sige til det... :-D

Håber jeg høre fra nogen

 


Elsker Islændere over alt

0
6
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2014 22:36

Det er forhåbentlig en joke :)


Hilsen Anne

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 14:23

Ja husk at shetlændere også producerer en vis mængde klatter årligt og naboerne er nok ikke glade for møddinger til nabo. Østerbro er vel heller ikke stedet for en hest.... boet næsten 20 år på Østerbro, så kender til området.



KatrineH

Optimalsadel.dk - for optimal bevægelse
- salg af bomløse sadler
Omhyggelig rådgivning !
2
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 09:27

og hvad er "rigeligt med plads" i dine øjne???


*** Misssophie


0
0
Svar på denne tråd
 
 shetlændere
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 12:20

Det er slet ikke tilladt at holde 'hov- & klov-dyr' i en stor del af beboelsesområderne i KBH. Tjek din lokalplan, det er med stor sandsynlighed forbudt.



It is better to aim for the stars and hit the moon, than to aim for the trees, and hit the ground



Walking faster will not get you there quicker,

if you are heading in the wrong direction.

3
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  24-08-2014 11:36

Jeg tænker at man ikke kan have heste på Østerbro. HELLER IKKE selvom de er meget små. Det er for det meste ikke tilladt at holde heste i byområder. Det er uforsvarligt at have heste i et byområde, for de har brug for væsentlig mere plads end man lige forestiller sig.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Umiddelbart
Forfatter: 
Dato:  05-09-2014 12:06

kan jeg slet ikke se, at det er muligt nogensteder på Østerbro at holde hest/pony (og jeg har boet der i 3 år). Tilgengæld har vi Karens Minde i Kbh SV, hvor jeg bor nu. Hvis det kripler i fingrene med heste nær byen, så kunne du måske undersøge at hjælpe til derude? Der er brug for frillige hjælpere (jeg har selv overvejet det).

 

http://www.boernenesdyremark.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider